Sosiaalisten tilaiden pelko? Anteeksi jos olen aiheuttanut vaikeita tilanteita. Esim. Värin vaihtamista. Jos oisin tiennyt, niin olisin toiminut toisin.
Onko sulla rakas mies
83
650
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
Vantaalla
- Anonyymi00005UUSI
Ohi.
- Anonyymi00003UUSI
Ok.
- Anonyymi00004UUSI
Ei Multa!
- Anonyymi00006UUSI
Ohi.
- Anonyymi00015UUSI
Ei Hiekka!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei Hiekka!
??? En ymmärrä.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
??? En ymmärrä.
Ei sora, hieta, eikä sepeli.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Olette todella älykäs.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Anteeksi… aloittajalla on huononeva näkö, eikä suostu pitämään laseja niin kuin pitäisi, niin siitä johtuen kirjoitusvirheet. Olen vajavainen.
- Anonyymi00007UUSI
Ei ole sosiaalisten tilanteiden pelkoo
- Anonyymi00010UUSI
Kannattais ehkä laittaa nimen alkukirjain. 🙂
-ap n-
- Anonyymi00008UUSI
Hehe kiinni jäit!!!
- Anonyymi00012UUSI
No aijaa
- Anonyymi00013UUSI
Kerro lisää?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kerro lisää?
Voi sinua poikaparka. Sivusta
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Voi sinua poikaparka. Sivusta
Mä oon nainen. 🤣
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Mä oon nainen. 🤣
Et todellakaan ole, aloituksia sarjana väsäävä äijä joka änkeää joka keskusteluun väliin. Tämäkin aloituksesi on varsin dadaistinen ja se on omiaan kertomaan vakavista henkisistä ongelmista
- Anonyymi00009UUSI
Nautin sosiaalisista tilanteista mutta kohtuudella.
- Anonyymi00011UUSI
Se on tosi paha mulla.
- Anonyymi00014UUSI
Kuulisin tästäkin lisää? Haluaisin ymmärtää.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulisin tästäkin lisää? Haluaisin ymmärtää.
Lapsuuden traumat taustalla.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Lapsuuden traumat taustalla.
Kuulisin tästäkin lisää mielelläni.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Kuulisin tästäkin lisää mielelläni.
Ootko käynyt terapiassa tästä?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ootko käynyt terapiassa tästä?
Joskus kävin mut pitäis käydä varmaan vieläkin. Kyllä se tosin on auttanut ja sen vaikutukset näkyvät vieläkin. Uskallan askel askeleelta aina enemmän. Lisäterapia olis ehkä silti tarpeen.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Joskus kävin mut pitäis käydä varmaan vieläkin. Kyllä se tosin on auttanut ja sen vaikutukset näkyvät vieläkin. Uskallan askel askeleelta aina enemmän. Lisäterapia olis ehkä silti tarpeen.
Sekin varmaan auttaa kun puhuu siitä avoimesti jollekkin, kuka ymmärtää sua.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Sekin varmaan auttaa kun puhuu siitä avoimesti jollekkin, kuka ymmärtää sua.
Being bit slimy with palstasetä, sailor🤮
- Anonyymi00021UUSI
Sosialismi on yhteiskunnan turma
- Anonyymi00025UUSI
Ainakin introverttien kauhu. 😁
-ap n-
- Anonyymi00024UUSI
Jalat ristiwsä vain jatka niin.
- Anonyymi00027UUSI
😁👌
- Anonyymi00028UUSI
Voi kumpa tietäisit….
😁👌
- Anonyymi00029UUSI
Onko sulla?
Jeesus sun kanssas. Amen.
https://m.youtube.com/watch?v=eLqTZ07ja7g- Anonyymi00030UUSI
Ihana kappale. ❤️ Ei mulla ole, paitsi sillon meen toisinaan ihan lukkoon, kun pitäis olla ihastuksen kanssa samassa tilassa. Varsinkin jos ei olla nähty hetkeen. Spontaanit tilanteet on mulle paljon helpompia.
-ap n- - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ihana kappale. ❤️ Ei mulla ole, paitsi sillon meen toisinaan ihan lukkoon, kun pitäis olla ihastuksen kanssa samassa tilassa. Varsinkin jos ei olla nähty hetkeen. Spontaanit tilanteet on mulle paljon helpompia.
-ap n-Ei oo sosiaalisten tilanteiden pelkoa rakas nainen. Mistä sä niin aattelit? Ehkä kun oon aika herkkä? Mähän oon päinvastoin aika sosiaalinen ihminen. Mä tykkään käydä keikoilla, leffassa, tilaisuuksissa, puuhata kaikkea sosiaalista...
Mä oon ambivertti eli välillä tosi seurallinen ja innokas ekstrovertti ja välillä taas omaa rauhaa kaipaava introvertti. Ylipäätään enemmän tykkään olla muiden seurassa kuin yksin ja haen elämyksiä.
Mies, tunnistat kyllä - Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei oo sosiaalisten tilanteiden pelkoa rakas nainen. Mistä sä niin aattelit? Ehkä kun oon aika herkkä? Mähän oon päinvastoin aika sosiaalinen ihminen. Mä tykkään käydä keikoilla, leffassa, tilaisuuksissa, puuhata kaikkea sosiaalista...
Mä oon ambivertti eli välillä tosi seurallinen ja innokas ekstrovertti ja välillä taas omaa rauhaa kaipaava introvertti. Ylipäätään enemmän tykkään olla muiden seurassa kuin yksin ja haen elämyksiä.
Mies, tunnistat kylläSe tuo muuten kivan tasapainon rauhan ja innokkaan puuhailun välillä kun on ambivertti...
Mies - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ei oo sosiaalisten tilanteiden pelkoa rakas nainen. Mistä sä niin aattelit? Ehkä kun oon aika herkkä? Mähän oon päinvastoin aika sosiaalinen ihminen. Mä tykkään käydä keikoilla, leffassa, tilaisuuksissa, puuhata kaikkea sosiaalista...
Mies, tunnistat kylläOotko sä….. No tunnistatko sä mut?
-ap n- - Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Mies, tunnistat kylläJatkan vielä, no siksi mä luulen, koska mun kanssa taannoin keskustelua käynyt mies punasteli ja vaikutti kieltämättä aika herkältä. Mua on kiinnostanut hönen mbti-tyyppikin, mutta siihen jän ei ole antanut vastausta. Vastausten antaminen on kovin valikoivaa. ☺️
-ap- - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jatkan vielä, no siksi mä luulen, koska mun kanssa taannoin keskustelua käynyt mies punasteli ja vaikutti kieltämättä aika herkältä. Mua on kiinnostanut hönen mbti-tyyppikin, mutta siihen jän ei ole antanut vastausta. Vastausten antaminen on kovin valikoivaa. ☺️
-ap-Olin ainalkin joku aika sitten mbti-testis ENFJ eli protagonisti/sankari 😅
https://www.16personalities.com/enfj-personality
Mutta luulen että mussa on myös monesta muusta tyypistä piirteitä. Mä oon tämmöinen sekarotuinen hauveli. - Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Jatkan vielä, no siksi mä luulen, koska mun kanssa taannoin keskustelua käynyt mies punasteli ja vaikutti kieltämättä aika herkältä. Mua on kiinnostanut hönen mbti-tyyppikin, mutta siihen jän ei ole antanut vastausta. Vastausten antaminen on kovin valikoivaa. ☺️
-ap-Mä oon sillein tosi monipuolinen ihmistyyppi, kiinnostunut vähän kaikesta 😅
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Olin ainalkin joku aika sitten mbti-testis ENFJ eli protagonisti/sankari 😅
https://www.16personalities.com/enfj-personality
Mutta luulen että mussa on myös monesta muusta tyypistä piirteitä. Mä oon tämmöinen sekarotuinen hauveli.Ruskeet silmät pupsilla?
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ruskeet silmät pupsilla?
Mul on silmissäkin montaa väriä, eniten vihreää ja ruskeaa joo...
Hanilla siniset ❤️ - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Ruskeet silmät pupsilla?
Mun silmien väri on Hazel: ruskea, vihreä, harmaa...
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
-ap-Mä punastelen sun seurassa, koska olet ihana ❤️
En mä äijäköörissä ole samanlainen 😅 - Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
-ap-Eli sun vaikutusta se punastelu. Tunnen sua kohtaan niin paljon rakas nainen... ❤️
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Mul on silmissäkin montaa väriä, eniten vihreää ja ruskeaa joo...
Hanilla siniset ❤️Hanini on ihana K-nainen ❤️❤️
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Hanini on ihana K-nainen ❤️❤️
Joo. Ohi.
-ap n- - Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mun silmien väri on Hazel: ruskea, vihreä, harmaa...
Joo, tuo Hazel on aika harvinainen, joka kertoo et suvussa on ainakin ollut pähkinän syöjiä tai särkijöitä.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Joo, tuo Hazel on aika harvinainen, joka kertoo et suvussa on ainakin ollut pähkinän syöjiä tai särkijöitä.
Kyllä taas introvettia vietiin harhaan, kuin kuoriämpäriä…. Ja ekstrovertti asialla. 😂
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Kyllä taas introvettia vietiin harhaan, kuin kuoriämpäriä…. Ja ekstrovertti asialla. 😂
Halusin vaan puhua Hazelista ja pähkinöistä tai Hazel-pähkinöistä, parhaillaankin niitä popsin ja silmätkin loistaa. Mistä ihmeestä puhutte?
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Halusin vaan puhua Hazelista ja pähkinöistä tai Hazel-pähkinöistä, parhaillaankin niitä popsin ja silmätkin loistaa. Mistä ihmeestä puhutte?
Jaahas jaahas.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ootko sä….. No tunnistatko sä mut?
-ap n-En tunnista
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Hanini on ihana K-nainen ❤️❤️
Oli muuten melkoisen megalomaaninen aloittajaäijä tämä K nainen aloituksesi tuossa taannoin
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Jaahas jaahas.
Haluatko oman elämäsi folkloristiikkaan jumahtanut avata lisää mihin sfääreihin tällä kertaa pääsit tai pyrit pääsemään tämän palstaäijän itsedialogin suhteen? Sinun analysoiminen on ollut sivuprojekti pidemmän aikaa, en ehkä ole ainoa. Naiselta
- Anonyymi00035UUSI
On on rakas.
- Anonyymi00039UUSI
No missä sulla tulee ilmi ne sosiaalisten tilanteiden pelot?
- Anonyymi00036UUSI
Juu juu inhoan kaikkea jotka mua arvostelee,mitä muutakaan pohjanmaalainen osaa?
- Anonyymi00038UUSI
Mun kaivattu ei ole pohjanmaalta. Mut suosittelen työstään tota vaivaa.
- Anonyymi00047UUSI
No… ap n on sinisilmäinen tai harmailtakin voi joskus näyttää. Oranssia tai ruskeaa pilkkua silmissä. Aloittajan kaipaama pupsi on tosiaan ruskea silmäinen (lähietäisyydeltä en ole nähnyt) tummilla hiuksilla ja puhuu varmaan mansea.
- Anonyymi00084UUSI
Tällainen lisäinformaatio lapsekkaille ihmisille aloittajasedältä
- Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
Tällainen lisäinformaatio lapsekkaille ihmisille aloittajasedältä
Mukkasitteko muuten jo rotvallin reunaan ja pipat läns? Lisäys
- Anonyymi00048UUSI
No voi pelkään ihmisiä ,voih
- Anonyymi00049UUSI
En hakkaa kaikkia ,on sulla jutut
- Anonyymi00052UUSI
Mitä häh?
- Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mitä häh?
Sama, että mikä tota vaivaa- miksi et🥱 sivusta
- Anonyymi00053UUSI
Sosialismi mainittu ou jeah
- Anonyymi00054UUSI
Asfdggh miksei kommentit tule läpi palstaäijä aapee ja maan eliitti
- Anonyymi00060UUSI
En yhtään ihmettele ettei SUN kommentit tule läpi, kun täällä taas hoet pastaäijästä. Nyt rauhotu t-nainen. Mä oon edelleen NAINEN, joka on siis tän threadin aloittaja.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
En yhtään ihmettele ettei SUN kommentit tule läpi, kun täällä taas hoet pastaäijästä. Nyt rauhotu t-nainen. Mä oon edelleen NAINEN, joka on siis tän threadin aloittaja.
Mistä halusit sitten keskustella tässä ”threadissa” kuten mainitsit- höpöttää itsesi kanssa väreistä ja torikammosta, apmies?
- Anonyymi00056UUSI
Michael äiä elos
- Anonyymi00059UUSI
Ei ole. Lähtökohtaisesti paras lähestymistapa minua kohtaan olisi niin suoraviivainen kuin mahdollista. Jos joku on nähnyt minua kohtaan vaivaa, mutta esiintyy jotenkin epäselvästi tai harhaanjohtavasti, alan epäilemään onko kyseessä jokin peli ja mahdollinen kiinnostus olisi paremminkin antikiinnostusta ja halua vaan ilveillä
- Anonyymi00067UUSI
No nyt. Selvä! Ja hänestä kenellä epäilin/len sosiaalisten tilaiden pelkoa, niin olen melko varma, että hän on introvertti.
- Anonyymi00064UUSI
Sosialistien pelko. Koko ajan tunne, että lompakko lähtee perstaskusta.
- Anonyymi00066UUSI
Sulla ap ja sinulla Ap on pelko, että joudut pois palstalta. Sinun pikku maailmastasi.
- Anonyymi00069UUSI
Anteeksi mitä?
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Ehkä parempi ”joutuakkin” täältä pois.
- Anonyymi00082UUSI
Aika juosten kusten kirjoitettu juonto tästä palstaäijän aloituksesta. Tuumaa välillä ennen kuin tuotat niin tulee ehkä hieman älykkäämpää tekstiä
- Anonyymi00071UUSI
Lisäksi sinulla on ollut poikaystävä jo monta vuotta.
- Anonyymi00072UUSI
Ei.
- Anonyymi00075UUSI
Ajattelin jo että tahallasi teet oloni epämukavaksi. Kun tuntui että nautit tilanteesta jossa en pystynyt olemaan parhaimmillani.
- Anonyymi00076UUSI
Sosialismi on pelko
- Anonyymi00083UUSI
Tere perestroika jaadi daadidaa
- Anonyymi00077UUSI
Oho aha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2375985SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p784799Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.943657SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2523099Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1462809Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur1952342Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee2621757Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo491275Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall281188- 621186