Onko sulla rakas mies

Anonyymi-ap

Sosiaalisten tilaiden pelko? Anteeksi jos olen aiheuttanut vaikeita tilanteita. Esim. Värin vaihtamista. Jos oisin tiennyt, niin olisin toiminut toisin.

83

650

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Vantaalla

• Anonyymi00005
        UUSI

Ohi.

• Anonyymi00003
      UUSI

Ok.

• Anonyymi00004
      UUSI

Ei Multa!

• Anonyymi00006
        UUSI

Ohi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Ei Hiekka!

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Ei Hiekka!

??? En ymmärrä.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

??? En ymmärrä.

Ei sora, hieta, eikä sepeli.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Olette todella älykäs.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Anteeksi… aloittajalla on huononeva näkö, eikä suostu pitämään laseja niin kuin pitäisi, niin siitä johtuen kirjoitusvirheet. Olen vajavainen.

• Anonyymi00007
      UUSI

Ei ole sosiaalisten tilanteiden pelkoo

• Anonyymi00010
        UUSI

Kannattais ehkä laittaa nimen alkukirjain. 🙂
        -ap n-

• Anonyymi00008
      UUSI

Hehe kiinni jäit!!!

• Anonyymi00012
        UUSI

No aijaa

• Anonyymi00013
        UUSI

Kerro lisää?

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kerro lisää?

Voi sinua poikaparka. Sivusta

• Anonyymi00068
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Voi sinua poikaparka. Sivusta

Mä oon nainen. 🤣

• Anonyymi00078
        UUSI
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Mä oon nainen. 🤣

Et todellakaan ole, aloituksia sarjana väsäävä äijä joka änkeää joka keskusteluun väliin. Tämäkin aloituksesi on varsin dadaistinen ja se on omiaan kertomaan vakavista henkisistä ongelmista

• Anonyymi00009
      UUSI

Nautin sosiaalisista tilanteista mutta kohtuudella.

• Anonyymi00011
      UUSI

Se on tosi paha mulla.

• Anonyymi00014
        UUSI

Kuulisin tästäkin lisää? Haluaisin ymmärtää.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Kuulisin tästäkin lisää? Haluaisin ymmärtää.

Lapsuuden traumat taustalla.

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Lapsuuden traumat taustalla.

Kuulisin tästäkin lisää mielelläni.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kuulisin tästäkin lisää mielelläni.

Ootko käynyt terapiassa tästä?

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Ootko käynyt terapiassa tästä?

Joskus kävin mut pitäis käydä varmaan vieläkin. Kyllä se tosin on auttanut ja sen vaikutukset näkyvät vieläkin. Uskallan askel askeleelta aina enemmän. Lisäterapia olis ehkä silti tarpeen.

• Anonyymi00031
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Joskus kävin mut pitäis käydä varmaan vieläkin. Kyllä se tosin on auttanut ja sen vaikutukset näkyvät vieläkin. Uskallan askel askeleelta aina enemmän. Lisäterapia olis ehkä silti tarpeen.

Sekin varmaan auttaa kun puhuu siitä avoimesti jollekkin, kuka ymmärtää sua.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Sekin varmaan auttaa kun puhuu siitä avoimesti jollekkin, kuka ymmärtää sua.

Being bit slimy with palstasetä, sailor🤮

• Anonyymi00021
      UUSI

Sosialismi on yhteiskunnan turma

• Anonyymi00025
        UUSI

Ainakin introverttien kauhu. 😁
        -ap n-

• Anonyymi00024
      UUSI

Jalat ristiwsä vain jatka niin.

• Anonyymi00027
        UUSI

😁👌

• Anonyymi00028
        UUSI

Voi kumpa tietäisit….
        😁👌

• Anonyymi00029
      UUSI
      • Anonyymi00030
        UUSI

Ihana kappale. ❤️ Ei mulla ole, paitsi sillon meen toisinaan ihan lukkoon, kun pitäis olla ihastuksen kanssa samassa tilassa. Varsinkin jos ei olla nähty hetkeen. Spontaanit tilanteet on mulle paljon helpompia.
        -ap n-

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ihana kappale. ❤️ Ei mulla ole, paitsi sillon meen toisinaan ihan lukkoon, kun pitäis olla ihastuksen kanssa samassa tilassa. Varsinkin jos ei olla nähty hetkeen. Spontaanit tilanteet on mulle paljon helpompia.
        -ap n-

Ei oo sosiaalisten tilanteiden pelkoa rakas nainen. Mistä sä niin aattelit? Ehkä kun oon aika herkkä? Mähän oon päinvastoin aika sosiaalinen ihminen. Mä tykkään käydä keikoilla, leffassa, tilaisuuksissa, puuhata kaikkea sosiaalista...

Mä oon ambivertti eli välillä tosi seurallinen ja innokas ekstrovertti ja välillä taas omaa rauhaa kaipaava introvertti. Ylipäätään enemmän tykkään olla muiden seurassa kuin yksin ja haen elämyksiä.

Mies, tunnistat kyllä

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Ei oo sosiaalisten tilanteiden pelkoa rakas nainen. Mistä sä niin aattelit? Ehkä kun oon aika herkkä? Mähän oon päinvastoin aika sosiaalinen ihminen. Mä tykkään käydä keikoilla, leffassa, tilaisuuksissa, puuhata kaikkea sosiaalista...

Mä oon ambivertti eli välillä tosi seurallinen ja innokas ekstrovertti ja välillä taas omaa rauhaa kaipaava introvertti. Ylipäätään enemmän tykkään olla muiden seurassa kuin yksin ja haen elämyksiä.

Mies, tunnistat kyllä

Se tuo muuten kivan tasapainon rauhan ja innokkaan puuhailun välillä kun on ambivertti...

Mies

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mies, tunnistat kyllä

Ootko sä….. No tunnistatko sä mut?
        -ap n-

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mies, tunnistat kyllä

Jatkan vielä, no siksi mä luulen, koska mun kanssa taannoin keskustelua käynyt mies punasteli ja vaikutti kieltämättä aika herkältä. Mua on kiinnostanut hönen mbti-tyyppikin, mutta siihen jän ei ole antanut vastausta. Vastausten antaminen on kovin valikoivaa. ☺️
        -ap-

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Jatkan vielä, no siksi mä luulen, koska mun kanssa taannoin keskustelua käynyt mies punasteli ja vaikutti kieltämättä aika herkältä. Mua on kiinnostanut hönen mbti-tyyppikin, mutta siihen jän ei ole antanut vastausta. Vastausten antaminen on kovin valikoivaa. ☺️
        -ap-

Olin ainalkin joku aika sitten mbti-testis ENFJ eli protagonisti/sankari 😅
        https://www.16personalities.com/enfj-personality

Mutta luulen että mussa on myös monesta muusta tyypistä piirteitä. Mä oon tämmöinen sekarotuinen hauveli.

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

-ap-

Mä oon sillein tosi monipuolinen ihmistyyppi, kiinnostunut vähän kaikesta 😅

• Anonyymi00042
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Olin ainalkin joku aika sitten mbti-testis ENFJ eli protagonisti/sankari 😅
        https://www.16personalities.com/enfj-personality

Mutta luulen että mussa on myös monesta muusta tyypistä piirteitä. Mä oon tämmöinen sekarotuinen hauveli.

Ruskeet silmät pupsilla?

• Anonyymi00043
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ruskeet silmät pupsilla?

Mul on silmissäkin montaa väriä, eniten vihreää ja ruskeaa joo...

Hanilla siniset ❤️

• Anonyymi00044
        UUSI
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Ruskeet silmät pupsilla?

Mun silmien väri on Hazel: ruskea, vihreä, harmaa...

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

-ap-

Mä punastelen sun seurassa, koska olet ihana ❤️
        En mä äijäköörissä ole samanlainen 😅

• Anonyymi00046
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

-ap-

Eli sun vaikutusta se punastelu. Tunnen sua kohtaan niin paljon rakas nainen... ❤️

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mul on silmissäkin montaa väriä, eniten vihreää ja ruskeaa joo...

Hanilla siniset ❤️

Hanini on ihana K-nainen ❤️❤️

• Anonyymi00051
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Joo. Ohi.
        -ap n-

• Anonyymi00061
        UUSI
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Mun silmien väri on Hazel: ruskea, vihreä, harmaa...

Joo, tuo Hazel on aika harvinainen, joka kertoo et suvussa on ainakin ollut pähkinän syöjiä tai särkijöitä.

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Joo, tuo Hazel on aika harvinainen, joka kertoo et suvussa on ainakin ollut pähkinän syöjiä tai särkijöitä.

Kyllä taas introvettia vietiin harhaan, kuin kuoriämpäriä…. Ja ekstrovertti asialla. 😂

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Kyllä taas introvettia vietiin harhaan, kuin kuoriämpäriä…. Ja ekstrovertti asialla. 😂

Halusin vaan puhua Hazelista ja pähkinöistä tai Hazel-pähkinöistä, parhaillaankin niitä popsin ja silmätkin loistaa. Mistä ihmeestä puhutte?

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Halusin vaan puhua Hazelista ja pähkinöistä tai Hazel-pähkinöistä, parhaillaankin niitä popsin ja silmätkin loistaa. Mistä ihmeestä puhutte?

Jaahas jaahas.

• Anonyymi00073
        UUSI
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Ootko sä….. No tunnistatko sä mut?
        -ap n-

En tunnista

• Anonyymi00079
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Oli muuten melkoisen megalomaaninen aloittajaäijä tämä K nainen aloituksesi tuossa taannoin

• Anonyymi00080
        UUSI
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Jaahas jaahas.

Haluatko oman elämäsi folkloristiikkaan jumahtanut avata lisää mihin sfääreihin tällä kertaa pääsit tai pyrit pääsemään tämän palstaäijän itsedialogin suhteen? Sinun analysoiminen on ollut sivuprojekti pidemmän aikaa, en ehkä ole ainoa. Naiselta

• Anonyymi00035
      UUSI

On on rakas.

• Anonyymi00039
        UUSI

No missä sulla tulee ilmi ne sosiaalisten tilanteiden pelot?

• Anonyymi00036
      UUSI

Juu juu inhoan kaikkea jotka mua arvostelee,mitä muutakaan pohjanmaalainen osaa?

• Anonyymi00038
        UUSI

Mun kaivattu ei ole pohjanmaalta. Mut suosittelen työstään tota vaivaa.

• Anonyymi00047
      UUSI

No… ap n on sinisilmäinen tai harmailtakin voi joskus näyttää. Oranssia tai ruskeaa pilkkua silmissä. Aloittajan kaipaama pupsi on tosiaan ruskea silmäinen (lähietäisyydeltä en ole nähnyt) tummilla hiuksilla ja puhuu varmaan mansea.

• Anonyymi00084
        UUSI

Tällainen lisäinformaatio lapsekkaille ihmisille aloittajasedältä

• Anonyymi00085
        UUSI
        Anonyymi00084 kirjoitti:

Tällainen lisäinformaatio lapsekkaille ihmisille aloittajasedältä

Mukkasitteko muuten jo rotvallin reunaan ja pipat läns? Lisäys

• Anonyymi00048
      UUSI

No voi pelkään ihmisiä ,voih

• Anonyymi00049
      UUSI

En hakkaa kaikkia ,on sulla jutut

• Anonyymi00052
        UUSI

Mitä häh?

• Anonyymi00058
        UUSI
        Anonyymi00052 kirjoitti:

Mitä häh?

Sama, että mikä tota vaivaa- miksi et🥱 sivusta

• Anonyymi00053
      UUSI

Sosialismi mainittu ou jeah

• Anonyymi00054
      UUSI

Asfdggh miksei kommentit tule läpi palstaäijä aapee ja maan eliitti

• Anonyymi00060
        UUSI

En yhtään ihmettele ettei SUN kommentit tule läpi, kun täällä taas hoet pastaäijästä. Nyt rauhotu t-nainen. Mä oon edelleen NAINEN, joka on siis tän threadin aloittaja.

• Anonyymi00081
        UUSI
        Anonyymi00060 kirjoitti:

En yhtään ihmettele ettei SUN kommentit tule läpi, kun täällä taas hoet pastaäijästä. Nyt rauhotu t-nainen. Mä oon edelleen NAINEN, joka on siis tän threadin aloittaja.

Mistä halusit sitten keskustella tässä ”threadissa” kuten mainitsit- höpöttää itsesi kanssa väreistä ja torikammosta, apmies?

• Anonyymi00056
      UUSI

Michael äiä elos

• Anonyymi00059
      UUSI

Ei ole. Lähtökohtaisesti paras lähestymistapa minua kohtaan olisi niin suoraviivainen kuin mahdollista. Jos joku on nähnyt minua kohtaan vaivaa, mutta esiintyy jotenkin epäselvästi tai harhaanjohtavasti, alan epäilemään onko kyseessä jokin peli ja mahdollinen kiinnostus olisi paremminkin antikiinnostusta ja halua vaan ilveillä

• Anonyymi00067
        UUSI

No nyt. Selvä! Ja hänestä kenellä epäilin/len sosiaalisten tilaiden pelkoa, niin olen melko varma, että hän on introvertti.

• Anonyymi00064
      UUSI

Sosialistien pelko. Koko ajan tunne, että lompakko lähtee perstaskusta.

• Anonyymi00066
      UUSI

Sulla ap ja sinulla Ap on pelko, että joudut pois palstalta. Sinun pikku maailmastasi.

• Anonyymi00069
        UUSI

Anteeksi mitä?

• Anonyymi00070
        UUSI
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Anteeksi mitä?

Ehkä parempi ”joutuakkin” täältä pois.

• Anonyymi00082
        UUSI

Aika juosten kusten kirjoitettu juonto tästä palstaäijän aloituksesta. Tuumaa välillä ennen kuin tuotat niin tulee ehkä hieman älykkäämpää tekstiä

• Anonyymi00071
      UUSI

Lisäksi sinulla on ollut poikaystävä jo monta vuotta.

• Anonyymi00072
      UUSI

Ei.

• Anonyymi00075
      UUSI

Ajattelin jo että tahallasi teet oloni epämukavaksi. Kun tuntui että nautit tilanteesta jossa en pystynyt olemaan parhaimmillani.

• Anonyymi00076
      UUSI

Sosialismi on pelko

• Anonyymi00083
        UUSI

Tere perestroika jaadi daadidaa

• Anonyymi00077
      UUSI

Oho aha

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      237
      5985
    2. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      78
      4799
    3. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      94
      3657
    4. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      252
      3099
    5. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      146
      2809
    6. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      195
      2342
    7. Venäläiset varkaudessa

Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee
      Varkaus
      262
      1757
    8. Lupajaoston esityslista

Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo
      Pyhäjärvi
      49
      1275
    9. Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?

Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall
      Euroviisut
      28
      1188
    10. Haluaisitko kaivattusi

kanssa ensiksi seksiä ja sen jälkeen puhumista?
      Ikävä
      62
      1186
    Aihe