Vartijoiden välinen tappelu Vantaan vankilassa

Anonyymi-ap

Vantaan vankilan osastolla T1 4 oli kuulemma alkuvuonna kahden vartijan välinen tappelu, vartija oli menettänyt malttinsa ja käynyt kongilla toisen vartijan kimppuun yllättäen. Kolmas vartija tuli väliin ja sai tappelun loppumaan, vangit olivat kongilla ja näkivät tappelun. Kuulin asiasta tutulta joka lusi Vantaalla, kimppuun hyökännyt vartija oli saanut kuulemma potkut. Onko kellään tietoa päällekarkauksen syystä, oliko kimppuun käynyttä vartijaa kiusattu? Vantaan vankilasta on kuulemma alkuvuonna irtisanottu 4 vartijaa häiriöiden ja laiminlyöntien vuoksi, on ollut dokaamista ja mielenterveysongelmia. Onko kellään tarkempaa tietoa näistä, kun itse olen kuullut vain huhuja. Kyselen siksi että luulisi että kohta on taas avoimia paikkoja, vaikka itse olen hullu, en usko sen haittaavan työnsaantia Vantaalta.

10

763

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Onks tiatoo oliko kimppuun käynyt vartija matu? Vantaalla on tosi paljon matuja vartijana.

• Anonyymi00002

homohommia kuulemma taustalla

• Anonyymi00003

Ihan kotimainen vartija oli kuulemma joka oli käynyt toisen kimppuun. Homohommista en tiedä, oli kuulemma vanhempi herra ja ihan rauhallinen, olikohan taustalla työpaikkakiusaaminen? Vantaan vankilassa on ollut jatkuvasti ongelmia.

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ihan kotimainen vartija oli kuulemma joka oli käynyt toisen kimppuun. Homohommista en tiedä, oli kuulemma vanhempi herra ja ihan rauhallinen, olikohan taustalla työpaikkakiusaaminen? Vantaan vankilassa on ollut jatkuvasti ongelmia.

Vissiin amfetamiinin käyyttöä ja katsastamattomalla autolla ajamista myös liittyy keissiin?

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vissiin amfetamiinin käyyttöä ja katsastamattomalla autolla ajamista myös liittyy keissiin?

Tämän päivän HS uutisoi aiheesta, tuntuu kyllä tosi pahalta. Onko kellään tietoa minkä niminen vartija on kyseessä?

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tämän päivän HS uutisoi aiheesta, tuntuu kyllä tosi pahalta. Onko kellään tietoa minkä niminen vartija on kyseessä?

Daddyy Negersson

• Anonyymi00008
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Pocohontas Blackie-Stubbb

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Pocohontas Blackie-Stubbb

Ihan kotimainen vartija kuulemma kyseessä, onkohan siellä muitakin hulluja hommissa?

• Anonyymi00010

Mustasukkaisuutta, vartia oli alkanut seurustelemaan vangin kanssa siviilissä ja hänen puolisonsa sitten sai siitä kuulla... tälläistä on elämä vantaan suurimassa puppeli vankilassa

• Anonyymi00011

Mä kuulin juttua että pampuilla oli tullu riitaa pampusta. Eikä nyt puhuta vartijan työvälineestä, vaan 24cm pitkästä afrikkalaisperäisestä nahkaisesta, jota molemmat kävivät kopasemassa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      909
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      894
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      793
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    8. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      603
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      157
      554
    Aihe