Vantaan vankilan osastolla T1 4 oli kuulemma alkuvuonna kahden vartijan välinen tappelu, vartija oli menettänyt malttinsa ja käynyt kongilla toisen vartijan kimppuun yllättäen. Kolmas vartija tuli väliin ja sai tappelun loppumaan, vangit olivat kongilla ja näkivät tappelun. Kuulin asiasta tutulta joka lusi Vantaalla, kimppuun hyökännyt vartija oli saanut kuulemma potkut. Onko kellään tietoa päällekarkauksen syystä, oliko kimppuun käynyttä vartijaa kiusattu? Vantaan vankilasta on kuulemma alkuvuonna irtisanottu 4 vartijaa häiriöiden ja laiminlyöntien vuoksi, on ollut dokaamista ja mielenterveysongelmia. Onko kellään tarkempaa tietoa näistä, kun itse olen kuullut vain huhuja. Kyselen siksi että luulisi että kohta on taas avoimia paikkoja, vaikka itse olen hullu, en usko sen haittaavan työnsaantia Vantaalta.
Vartijoiden välinen tappelu Vantaan vankilassa
10
675
Vastaukset
- Anonyymi00001
Onks tiatoo oliko kimppuun käynyt vartija matu? Vantaalla on tosi paljon matuja vartijana.
- Anonyymi00002
homohommia kuulemma taustalla
- Anonyymi00003
Ihan kotimainen vartija oli kuulemma joka oli käynyt toisen kimppuun. Homohommista en tiedä, oli kuulemma vanhempi herra ja ihan rauhallinen, olikohan taustalla työpaikkakiusaaminen? Vantaan vankilassa on ollut jatkuvasti ongelmia.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ihan kotimainen vartija oli kuulemma joka oli käynyt toisen kimppuun. Homohommista en tiedä, oli kuulemma vanhempi herra ja ihan rauhallinen, olikohan taustalla työpaikkakiusaaminen? Vantaan vankilassa on ollut jatkuvasti ongelmia.
Vissiin amfetamiinin käyyttöä ja katsastamattomalla autolla ajamista myös liittyy keissiin?
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vissiin amfetamiinin käyyttöä ja katsastamattomalla autolla ajamista myös liittyy keissiin?
Tämän päivän HS uutisoi aiheesta, tuntuu kyllä tosi pahalta. Onko kellään tietoa minkä niminen vartija on kyseessä?
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Tämän päivän HS uutisoi aiheesta, tuntuu kyllä tosi pahalta. Onko kellään tietoa minkä niminen vartija on kyseessä?
Daddyy Negersson
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Pocohontas Blackie-Stubbb
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Pocohontas Blackie-Stubbb
Ihan kotimainen vartija kuulemma kyseessä, onkohan siellä muitakin hulluja hommissa?
- Anonyymi00010
Mustasukkaisuutta, vartia oli alkanut seurustelemaan vangin kanssa siviilissä ja hänen puolisonsa sitten sai siitä kuulla... tälläistä on elämä vantaan suurimassa puppeli vankilassa
- Anonyymi00011
Mä kuulin juttua että pampuilla oli tullu riitaa pampusta. Eikä nyt puhuta vartijan työvälineestä, vaan 24cm pitkästä afrikkalaisperäisestä nahkaisesta, jota molemmat kävivät kopasemassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79855
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43688
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30646