Läpi että mä oisin ihan muuten vain kysellyt sun perään 😂🤭😘
Ei se mennyt
9
259
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00007UUSI
Mitä sinä reppana haluisit tämän emojisedän tarkoittavan? Lol
- Anonyymi00002UUSI
👀👀
👃🏻👃🏽
👄🫦
👉🏻👈🏽 - Anonyymi00003UUSI
Esiinnyitkö lääkärinä, joka kyselee ystävällisesti minun vointia:
”Tässä ylilääkärin anaalilyysissa sanotaan sinulle olevan vielä monta viikkoa elinaikaa. Pitääkö tiedot paikkansa, niin täällä lihavalla fondilla lukkee. Sulla näyttäs olevan rasva-arvot häränpyllyllään. Siksipä loppuelämän ratoksi määrään sulle 3 litraa härän verta päivässä ja lisäksi 1 litra laimentamatonta moottoriöljyä, mielummin 40 asteen pakkasta kestävää. Hyvä tarkoitus olisi saada ainakin vatsa rallattelemaan iloisesti kun sieltä pöntöllä yrität olympialaisia vilkuilla ja aatella, oisko nuo sitten viimeiset, historialliset skabat.” - Anonyymi00004UUSI
Saikko mitään selville
- Anonyymi00008UUSI
No sainhan mä nähdä hänet ja ehkä jotain muutakin selkeni ❤️
- Anonyymi00005UUSI
Keneltä yritit kysellä vai laitoitko suoraan kohteelle viestiä?
- Anonyymi00009UUSI
Sisko
- Anonyymi00006UUSI
Koska se muka läpi menis yleensä se johtuu huolesta jos toisen perään kyselee olettaen että on vähintäänkin tuttava jotain kautta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa1173882SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p763225Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?
Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.621816SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk2181282Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit1171212Venäläiset varkaudessa
Ja venäjä mieliset. Teitä kiinnostaa toisinajattelijat ja trafikista päätellen aika paljonkin. Kunhan aika koitaa tulee198966Lupajaoston esityslista
Ilmoitus rakennusvalvonntaan luvattomasta rakentamisesta. esityslistan 6pykälä Kyse on kulttuuritalon rakentamisesta jo49755- 62696
Jorma Uotinen UMK-juontajaksi! Mitä ajatuksia UMK-pesti herättää?
Professori, laulaja, koreografi ja TTK-tuomari Jorma Uotinen, 75, on yksi tämän vuoden UMK-juontajista. Uotisen rinnall18696Unelmoitko asumisesta ja elämisestä tai lomasta Lapissa?
Unelmoitko Lapista, ja ehkä voisit asua ja elääkin siellä? Lappi kiehtoo niin suomalaisia kuin ulkomaalaisiakin: lumi,6680