Siis mitä helvettiä? Facen mukaan naishenkilö pahoinpidelty lauantaina tajuttomaksi kahden miehen toimesta. Siis miehet hakanneet yksin liikkeellä olleen naisen. Lisäksi pihoilla pyörii ja asuntoihin pyrkii/ on päässyt epämääräistä sakkia, autoihin yritetty käsiksi. Ja keskellä päivääkin.
Mitä rosvoporukkaa nyt on liikkeellä? Miettikää vähän, jos olette itse töissä ja teillä on alakoululaisia lapsia tulleet koulusta kotiin, ja sitten ihan vieraita ihmisiä yrittää murtautua sisään!!??
Poliisin resurssien vähennyttyä tämä on ilmeisesti tulos? Ihan joka paikassa kannattaa olla kameraa, ovet ja kaikki lukittuina ( no eihän se aina pitele ) ja maaseutua myöten. Keikkaa tehdään myös maaseudulla, on lähtenyt mönkijää ja polttoaineet metsäkoneista ja tilojen säiliöihin yritetty.
Jos tällaiselle toiminnalle ei virkavalta ala hyvin nopeasti tekemään jotain, alkaako nilkit saamaan oman käden oikeutta osakseen? Hyi vittu ihan oikeasti mitä rottia.
Pahoinpitely Saviniemessä, pihoilla pyörii rottia
16
1753
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Onko tämä Face uusi STT?
- Anonyymi00002
Kysy stopparista olisko sieltä.
- Anonyymi00003
"Facen mukaan"
Anteeksi nyt vain, mutta vaikutat yksinkertaiselta kallulta- Anonyymi00004
eikös ne kaikki nistit olekin yksinkertaisia
- Anonyymi00005
Yksinkertainen saatan ollakin, mutta en katsonut tarpeelliseksi alkaa selittämään miksi ilmaisin " Facen mukaan ". Päivityshän saattoi olla jonkun mielestä toki täyttä fuulaa, mutta kaikkihan tietää mikä on meininki tällä hetkellä. Varkaita on paljon liikkeellä. Jos he mielivät saada asioihinsa jotain tolkkua, eikö kannattaisi hiiviskellä kaupoissa eikä yksityisten ihmisten kotien liepeillä ja omaisuuden kimpussa? Onneksi ihmiset sentään julkaisevat kameroidensa saaliita.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Yksinkertainen saatan ollakin, mutta en katsonut tarpeelliseksi alkaa selittämään miksi ilmaisin " Facen mukaan ". Päivityshän saattoi olla jonkun mielestä toki täyttä fuulaa, mutta kaikkihan tietää mikä on meininki tällä hetkellä. Varkaita on paljon liikkeellä. Jos he mielivät saada asioihinsa jotain tolkkua, eikö kannattaisi hiiviskellä kaupoissa eikä yksityisten ihmisten kotien liepeillä ja omaisuuden kimpussa? Onneksi ihmiset sentään julkaisevat kameroidensa saaliita.
Kannattaa pitää kaikki varkaille kelpaava lukkojen takana, koska narkit eivät viitsi nähdä paljon vaivaa.
- Anonyymi00006
Levotonta seutua, kun siellä on se katko.
- Anonyymi00007
Onkohan Saviniemessä asuntojen hinnat laskeneet enemmän kuin keskustassa tai Ruotsinkylä-Tallinmäki suunnalla?
- Anonyymi00009
Päihdeongelmaiset pilaavat Saviniemen maineen.
- Anonyymi00010
Onko vielä jatkunut sama meno.?
- Anonyymi00011
Saviniemi on hienolla paikalla. Olen ihmetellyt miten se paikka on nykyään niin rappiolla. Korjausvelkaa valtavasti ja ränsistyneitä taloja. Pihoilla romua. Russki meininki.
- Anonyymi00012
Romua todellakin
- Anonyymi00013
Saviniemessä oli kaatopaikka vielä 40-luvulla. Rottaongelma lienee sieltä lähtöisin.
- Anonyymi00015
Jonkinlaista julkisivulautakuntaa tarvitaan yhä jakamaan määräyksiä rakennusten ja tonttien siisteydessä. Viipurinkadulla on kaksi täysin umpeenkasvanutta tonttia.
- Anonyymi00016
Ei se umpeenkasvanut haittaa. Se on luontoa. Mutta ne autonromut ja muut romut. Niitä on ihan liikaa pihoilla.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei se umpeenkasvanut haittaa. Se on luontoa. Mutta ne autonromut ja muut romut. Niitä on ihan liikaa pihoilla.
Näillä umpeenkasvaneilla pihoilla on myös romua. Saattaa olla autiotalot, vaikka postilaatikko yhä onkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771580
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.104793En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493