Jos nainen johon olet ihastunut on
- korkeammim koulutettu kuin sinä
- saa parempaa palkkaa kuin sinä
- on älykäs
- haluaa opiskella korkeakoulussa
- on itsenäinen taloudellisesti
Koetteko miehet epämukavaksi
132
601
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Hiljaisuus on myöntymisen merkki??
- Anonyymi00007UUSI
Tyypillinen naisen kysymys ja sen jälkeen joku pakottava tarve kiirehtiä itse siihen vielä vastaamaankin.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Tyypillinen naisen kysymys ja sen jälkeen joku pakottava tarve kiirehtiä itse siihen vielä vastaamaankin.
En ollut aloittaja 🤷🏽♀️
- Anonyymi00058UUSI
Koulutus ja työpaikka ei takaa osaamista eikä älyä.
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Koulutus ja työpaikka ei takaa osaamista eikä älyä.
Tuski osaamatonta työpaikalle palkataan. Tuskin osaamaton koulusta valmistuu.
- Anonyymi00131UUSI
En koe miehiä epämukavaksi? Näin lyhyesti vastaan.
- Anonyymi00002UUSI
Hiljaa hyvä tulee
- Anonyymi00003UUSI
Ei se koulutuksia katso jos seuraa mediaa, uutisia muualtakin kuin kotipitäjän lehti.
- Anonyymi00004UUSI
Omassa kylässä mitä muista.
- Anonyymi00005UUSI
Ei, jos se kunnioittaa miestään eikä sekoile noiden piirien tyypillisten femakko-ideologioiden kanssa.
- Anonyymi00019UUSI
Naista saattaa häiritä mies joka ei kunnioita muita vaan toteaa 'eikä sekoile noiden piirien tyypillisten femakko-ideologioiden kanssa.'
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Naista saattaa häiritä mies joka ei kunnioita muita vaan toteaa 'eikä sekoile noiden piirien tyypillisten femakko-ideologioiden kanssa.'
No voi kauheaa, naista voi häiritä mies
Antaa vittu häiritä, femakot saunan taakse - Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
No voi kauheaa, naista voi häiritä mies
Antaa vittu häiritä, femakot saunan taakseOnko sulla jotain naisia vastaan kun noin kiukkuinen olet🤔😄
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Onko sulla jotain naisia vastaan kun noin kiukkuinen olet🤔😄
Peittelemätön naisviha on pinnassa ihan koko ajan, mutta silti jostain syystä kaipaavat naisen kosketusta. Vaikka eivät siis edes pidä naisista.
Keskittyisivät vain rakentamaan (positiivisia) ihmissuhteita miesten kanssa eikä mitään incel-klubeja ja jättäisivät naiset kokonaan rauhaan. Emme me tuollaisten kanssa edes halua olla tekemisissä. - Anonyymi00102UUSI
Kunnioittaa mistään :-----DD miten? Antaa miehen olla kukko?
- Anonyymi00006UUSI
Miten maailma muuttuu ja mitä näät ympäristössäsi, mielenkiinnon kohteita ?
- Anonyymi00008UUSI
En ihastu tuon kaltaisiin naisiin. Arvostan varmaan muita asioita enemmän. Ei sinänsä haittaa. Hyvä, että naisella on asiat kunnossa. Sehän on vain plussaa.
- Anonyymi00015UUSI
Monta kertaa luit Seiska lehden
Et varmaan ikinä siellä - Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Monta kertaa luit Seiska lehden
Et varmaan ikinä sielläEn tajunnu kommenttiasi.
- Anonyymi00020UUSI
Eli koulutuksella on väliä tai toisin sanoen sinulle kelpaa vain kouluja käymättömät ja ei saa olla korkeakoulua käynyt...
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Eli koulutuksella on väliä tai toisin sanoen sinulle kelpaa vain kouluja käymättömät ja ei saa olla korkeakoulua käynyt...
Riippuu ihan millä alalla on, minkä asioiden takia opiskelee, onko se koulutus ja palkka elämän tärkeinpiä asioita, jne.
- Anonyymi00140UUSI
Valitse naisen joka ei käy 2 sella asiolla,on hajuton ja mauton muulin näköinen nainen.Niin ulkonäkö ei merkitse vaan se hajuttomuus on se juttu,koska olet yliherkkä niille.Jänskästi et kuitenkaan kemikaalisille hajuille ole.Tykkäät kaikista tököteistä ympärilläsi,mihin oikeasti yliherkät taas tukehtuisi.Hajukuuset on muuten todella myrkyllisiä.Niitä ei saisi edes sisälle ottaa.
- Anonyymi00009UUSI
Korkeakoulutetuilla naisilla on usein korkeakoulutetut miehet, joten erot ei välttämättä ole kovin suuria noissa asioissa.
- Anonyymi00010UUSI
Jos nainen johon olet ihastunut on
- korkeammim koulutettu kuin sinä. Ei haittaa.
- saa parempaa palkkaa kuin sinä. Ei haittaa.
- on älykäs. Syytä olisi olla, jos väittää olevan.
- haluaa opiskella korkeakoulussa. Mikäs siinä.
- on itsenäinen taloudellisesti. Toivottavaa.
Tästä aloituksesta voi tosin päätellä, ettei nainen ole kovin älykäs ja omaa aika heikon itsetunnon.- Anonyymi00021UUSI
"Tästä aloituksesta voi tosin päätellä, ettei nainen ole kovin älykäs ja omaa aika heikon itsetunnon."
Kuinka fiksuna pidät itseäsi kommentoimalla muita noin alentavasti? - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
"Tästä aloituksesta voi tosin päätellä, ettei nainen ole kovin älykäs ja omaa aika heikon itsetunnon."
Kuinka fiksuna pidät itseäsi kommentoimalla muita noin alentavasti?Sen verran, etten kuuluttele kylillä olevani älykäs. Jätän sen asian muiden päätettäväksi.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen verran, etten kuuluttele kylillä olevani älykäs. Jätän sen asian muiden päätettäväksi.
Jos on korkeakoulututkinto eikö se ole todennäköisempää kuin että olisi vajaasti älykäs? 😉
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sen verran, etten kuuluttele kylillä olevani älykäs. Jätän sen asian muiden päätettäväksi.
On aivan eri asia kirjoittaa mielipiteitä anonyyminä kuin kuuluttaa kylillä kovaan ääneen tunnettuna henkilönä"minä olen älykäs, minä olen älykäs"🤣
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Jos on korkeakoulututkinto eikö se ole todennäköisempää kuin että olisi vajaasti älykäs? 😉
Älykäs on älykäs ilman korkeakoulututkintoakin.
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
On aivan eri asia kirjoittaa mielipiteitä anonyyminä kuin kuuluttaa kylillä kovaan ääneen tunnettuna henkilönä"minä olen älykäs, minä olen älykäs"🤣
Mitä on älykkyys? Mikä on älykkyyden edellytys?
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Mutta rakas sinä, kun oli nimenomaan puhetta :
"Tästä aloituksesta voi tosin päätellä, ettei nainen ole kovin älykäs ja omaa aika heikon itsetunnon." - Anonyymi00049UUSI
Kateus saattaa kostautua epäsuorasti suhteessa esim. Pahoinpitelyinä
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00042 kirjoitti:
Mitä on älykkyys? Mikä on älykkyyden edellytys?
Älykäs ihminen on henkilö, joka oppii nopeasti, ymmärtää ja soveltaa tietoa joustavasti sekä ratkaisee ongelmia loogisesti ja luovasti. Hän kykenee päättelemään, hahmottamaan kokonaisuuksia, ilmaisemaan ajatuksiaan selkeästi ja toimimaan tarkoituksenmukaisesti erilaisissa tilanteissa. Älykkyys voi ilmetä monin tavoin esimerkiksi kielellisenä, matemaattisena, sosiaalisena tai tunneälynä – eikä rajoitu vain yhteen taitoalueeseen.
Jos nuo ominaisuudet naisessa ärsyttää miestä ei voi kun pyytää miestä katsomaan omaan peiliin - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Toi on muuten totta !
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
Älykäs ihminen on henkilö, joka oppii nopeasti, ymmärtää ja soveltaa tietoa joustavasti sekä ratkaisee ongelmia loogisesti ja luovasti. Hän kykenee päättelemään, hahmottamaan kokonaisuuksia, ilmaisemaan ajatuksiaan selkeästi ja toimimaan tarkoituksenmukaisesti erilaisissa tilanteissa. Älykkyys voi ilmetä monin tavoin esimerkiksi kielellisenä, matemaattisena, sosiaalisena tai tunneälynä – eikä rajoitu vain yhteen taitoalueeseen.
Jos nuo ominaisuudet naisessa ärsyttää miestä ei voi kun pyytää miestä katsomaan omaan peiliinÄlykkyyden ensimmäinen edellytys on ajatteleminen. Jos ihminen ei kykene ajattelemaan, hän ei ole älykäs.
Se mitä sinä tänne kirjoitit oli jotain mitä joku muu oli jo ajatellut puolestasi. Jokainen pystyy siihen. - Anonyymi00134UUSI
Jaaa, no empä ny sanois iha noin. Sun kommentti on aika köyhä ja tyhjä, verrattuna aloittajan kysymykseen. Surkeet hoksottimet sulla😂
- Anonyymi00135UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Teot paljastaa älyn…. Sanat myös…
- Anonyymi00136UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Älykkyyden ensimmäinen edellytys on ajatteleminen. Jos ihminen ei kykene ajattelemaan, hän ei ole älykäs.
Se mitä sinä tänne kirjoitit oli jotain mitä joku muu oli jo ajatellut puolestasi. Jokainen pystyy siihen.Missasit pointin dum dum
- Anonyymi00011UUSI
bpodromoom sxoo tutät talrmysbsypllpmsaodos ysdkpksdlom
- Anonyymi00012UUSI
Jos viittaat Norjaan niin miksi ei . Olen käynyt siellä muutamia kertoja. Lyhyt matka. Tuntuu, että Oslo on pienempi kuin Helsinki niin saman oloisia kuin suomalaiset.
- Anonyymi00013UUSI
Naiset usein luulee, että miehet jotenkin kokee vastenmieliseksi muka jonkun edellä kuvatun listan mukaisen positiivisen asian.
No ei koe.
Ongelma on niissä hyvin negatiivisissa ja suorastaan surkeissa ominaisuuksissa ja asioissa, joita ei edes listata. Tässäkin kuvattua kyseistä naistyyppiä vain kovasti halutaan jostain syystä kuvata pelkillä positiivisilla asioilla, jotta ilmeisesti voisi sitten ihmetellä tai koittaa tuoda julki, miten hämmästyttävää on se että kokee torjuntaa. - Anonyymi00014UUSI
Osa miehistä kokee, osa ei koe. Erona lienee kasvatus, jonka ovat saaneet ja itsetunto. Heikko ego kaipaa aina pönkittämistä, vaikka nyt sillä, että kokee voivansa päteä puolison kustannuksella. Tuo on toki hyvin epätervettä käytöstä, mutta minkäs teet?
Itse olen aiemmassa suhteessani kokenut sen, miten mies muuttuu tpdella hionoon suuntaan, kun naisen tulot kasvavat. Vaikka kasvaneet käyttövarani olivat meidän yhteiset ja hyödyttivät miestä yhtälailla, niin samalla ne aiheuttivat hänelle vitutusta ja itsetunto-ongelmia.- Anonyymi00032UUSI
Parastahan tähän ketjuun onkin tulla haukkumaan exiä, antaa tosi fiksun kuvan!
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Parastahan tähän ketjuun onkin tulla haukkumaan exiä, antaa tosi fiksun kuvan!
Missä kohtaa haukuin häntä? Se, että häntä vitutti ja se aiheutti itsetunto-ongelmia, on vain kylmä fakta. Yhtään ainutta haukkumasanaa en hänestä käyttänyt, enkä edes moittinut häntä.
- Anonyymi00040UUSI
Miehet kokevat myös itsetunto-ongelmia jos ovat liian lyhyitä ja alkavat kaljuuntumaan.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Miehet kokevat myös itsetunto-ongelmia jos ovat liian lyhyitä ja alkavat kaljuuntumaan.
Tuo on totta. Itse viehätyn vähän lyhyemmistä miehistä, mutta ongelmaksi on muodostunut se, että tykkään toisinaan käyttää korkokenkiä. Koroissa olen sitten miestä pidempi ja se on monille miehille ongelma.
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ja kyllä tuo kaljuuntuminen tai hiusten oheneminenkin tuntuu olevan monelle miehelle kova paikka. Onnekseni en kuitenkaan ole (ainakaan vielä) törmännyt mieheen, joka olisi kateellinen hiuksistani. 😀
- Anonyymi00067UUSI
Kehu lasta, kuuntele, lue, toimi yhdessä. Kännykät kotiin ja pulkkamäkeen vähän isommatkin lapset lähtee kun patistaa ja kotiin tulosta sitten saa soittaa perään " vielä pari kertaa lisää ". Uimahalliin isompien kanssa, menevät hyppyaltaseen ja itse voi uida radalla tee siitä perinne. Huomioi, kysele kuulumisia. Tulee normaali, ei itsetunto ongelmia ja kavereita on.
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Tuo on totta. Itse viehätyn vähän lyhyemmistä miehistä, mutta ongelmaksi on muodostunut se, että tykkään toisinaan käyttää korkokenkiä. Koroissa olen sitten miestä pidempi ja se on monille miehille ongelma.
Naisen tulee saada käyttää juuri niitä kenkiä mitä haluaa.Ei kenenkään kuulu rajata naisellisuuttaan siten ettei saa käyttää korkokenkiä suojellakseen miehensä egoa
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Kehu lasta, kuuntele, lue, toimi yhdessä. Kännykät kotiin ja pulkkamäkeen vähän isommatkin lapset lähtee kun patistaa ja kotiin tulosta sitten saa soittaa perään " vielä pari kertaa lisää ". Uimahalliin isompien kanssa, menevät hyppyaltaseen ja itse voi uida radalla tee siitä perinne. Huomioi, kysele kuulumisia. Tulee normaali, ei itsetunto ongelmia ja kavereita on.
Kukin tyylillään. ☺
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00068 kirjoitti:
Naisen tulee saada käyttää juuri niitä kenkiä mitä haluaa.Ei kenenkään kuulu rajata naisellisuuttaan siten ettei saa käyttää korkokenkiä suojellakseen miehensä egoa
Noinpa juuri ja siksi nuo miehet ovatkin edelleen sinkkuja. Jokaisella on niitä arkoja kohtia, mutta ne pitää oppia käsittelemään itse, eikä kaataa muiden niskaan.
- Anonyymi00100UUSI
Multa löytyy samantyyppinen kokemus aiemmasta parisuhteesta. Eksäni oli mennyt oikeastaan suoraan peruskoulusta töihin, kun taas minä opiskelin pitkään ja käynnistelin urani. Kaikki oli ainakin päällisin puolin ok, niin kauan kun olin hyvin pienituloinen, mutta sitten kun tuloni alkoivat kasvaa, miehestä alkoi paljastua aivan ihmeellisiä asenteita. Hän alkoi pikkuhiljaa haukkua ja vähätellä työtäni, koulutustani ja kaikkea siihen liittyvää ja heitellä outoja kommentteja niihin liittyen ihan muidenkin edessä. Lisäksi suurinpiirtein kaikki rahani olisi pitänyt käyttää pois, milloin mihinkin asioihin, joita hän ei ollut aiemmin kaivannut. Se oli outoa.
- Anonyymi00017UUSI
Saman toistoo --> roskiin
- Anonyymi00024UUSI
Yhdyit itse saman toistoon 😉
- Anonyymi00059UUSI
Enpä tiedä. Mukavaa vaihtelua palstan ainaiseen naisten haukkumiseen.
- Anonyymi00022UUSI
Jos nainen tuo esille näitä asioita tarpeettomasti niin haittaa. Jos nainen on meidän suhteessa oma itsensä, niin ei haittaa.
- Anonyymi00030UUSI
Se varmasti tuo niitä esille. Jos nainen on tuollainen kuin aloittaja joka pitää numeroa omasta korkeakouluttautuneisuudestaan niin aivan varmasti se nostaa sitä esille ja naista itseään haittaa miten mies on kouluttautunut.
Odotan vain se hetki kun nainen on kouluttautuneena töissä jossain ja sä saat potkut jostain, siinä vaiheessa tulee ero. - Anonyymi00035UUSI
Jos nainen tuo esille näitä asioita tarpeettomasti niin haittaa....
Ei saa sanoa että opiskelee korkeakoulussa eikä saa sanoa että on korkeakoulututkinto. Aivan 😜 - Anonyymi00037UUSI
Mutta mies saa tuoda asioita tarpeettomasti esille?
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Jos nainen tuo esille näitä asioita tarpeettomasti niin haittaa....
Ei saa sanoa että opiskelee korkeakoulussa eikä saa sanoa että on korkeakoulututkinto. Aivan 😜No tälleen sivusta totean, että minustakin olisi vähän outoa, jos joku sanoo opiskelevansa korkeakoulussa tai, että hänellä on korkeakoulututkinto. Tollaisenaan tuo kuulostaa sen korkeakoulun korostamiselta ja se on hieman outoa. Se sen sijaan on ihan normaalia, että kertoo mitä koulua on käynyt tai mikä on koulutukseltaan. Toinen sitten tietää tai on tietämättä puhutaanko korkeakoulusta vai ei.
Tämän kirjoitti sitten nainen. - Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Se varmasti tuo niitä esille. Jos nainen on tuollainen kuin aloittaja joka pitää numeroa omasta korkeakouluttautuneisuudestaan niin aivan varmasti se nostaa sitä esille ja naista itseään haittaa miten mies on kouluttautunut.
Odotan vain se hetki kun nainen on kouluttautuneena töissä jossain ja sä saat potkut jostain, siinä vaiheessa tulee ero.Ei aloittaja ole pitänut suurta numeroa ja tuonut koulutusta esille. Hän kysyi anonyyminä miten tällaiseek suhtaudutaan. Aloittaja ei edes ole kertonut mitään taustastaan.Ei kertonut olevansa korkeakoulutettu tai älykäs. Mielestäni nainen saa kertoa olevansa älykäs jos pystyy todistamaan sen, toisaalta mitäs järkeä ollä älykäs jos kukaan ei usko? Monet 120 pistettä älykkäämmät miehet, jotka ovat minulle jutelleet ovat vaikuttaneet yhtä fiksuilta kuin saappaat emotionaalisen vajavaisuutensa takia mikä johtaa virheisiin ihmissuhteissa, eikä ole eduksi heille.Naiset puhukaa ääneen älystänne! Niin kauan kun ei polje muita saa vapaasti olla älykäs.Suomi tarvitsee älykkäitä naisia.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
Mutta mies saa tuoda asioita tarpeettomasti esille?
"Ei saa sanoa että opiskelee korkeakoulussa eikä saa sanoa että on korkeakoulututkinto. Aivan 😜"
"Mutta mies saa tuoda asioita tarpeettomasti esille?"
Tässä taitaa olla korkeakoulutettujen naisten väittelytyyli.
Passiivisaggressivista pissimistä yksittäisin lausein, jotka eivät vastaa viestiin. - Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ei aloittaja ole pitänut suurta numeroa ja tuonut koulutusta esille. Hän kysyi anonyyminä miten tällaiseek suhtaudutaan. Aloittaja ei edes ole kertonut mitään taustastaan.Ei kertonut olevansa korkeakoulutettu tai älykäs. Mielestäni nainen saa kertoa olevansa älykäs jos pystyy todistamaan sen, toisaalta mitäs järkeä ollä älykäs jos kukaan ei usko? Monet 120 pistettä älykkäämmät miehet, jotka ovat minulle jutelleet ovat vaikuttaneet yhtä fiksuilta kuin saappaat emotionaalisen vajavaisuutensa takia mikä johtaa virheisiin ihmissuhteissa, eikä ole eduksi heille.Naiset puhukaa ääneen älystänne! Niin kauan kun ei polje muita saa vapaasti olla älykäs.Suomi tarvitsee älykkäitä naisia.
"Ei kertonut olevansa korkeakoulutettu tai älykäs. Mielestäni nainen saa kertoa olevansa älykäs jos pystyy todistamaan sen, toisaalta mitäs järkeä ollä älykäs jos kukaan ei usko? Monet 120 pistettä älykkäämmät miehet, jotka ovat minulle jutelleet ovat vaikuttaneet yhtä fiksuilta kuin saappaat emotionaalisen vajavaisuutensa takia mikä johtaa virheisiin ihmissuhteissa, eikä ole eduksi heille.Naiset puhukaa ääneen älystänne! Niin kauan kun ei polje muita saa vapaasti olla älykäs.Suomi tarvitsee älykkäitä naisia."
Oman älykkyyden esille tuominen on aivan yhtä typerää kuin kertoa olevansa kaunis.
Me kyllä huomaamme oletko kaunis tai älykäs ihan itse. - Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
"Ei kertonut olevansa korkeakoulutettu tai älykäs. Mielestäni nainen saa kertoa olevansa älykäs jos pystyy todistamaan sen, toisaalta mitäs järkeä ollä älykäs jos kukaan ei usko? Monet 120 pistettä älykkäämmät miehet, jotka ovat minulle jutelleet ovat vaikuttaneet yhtä fiksuilta kuin saappaat emotionaalisen vajavaisuutensa takia mikä johtaa virheisiin ihmissuhteissa, eikä ole eduksi heille.Naiset puhukaa ääneen älystänne! Niin kauan kun ei polje muita saa vapaasti olla älykäs.Suomi tarvitsee älykkäitä naisia."
Oman älykkyyden esille tuominen on aivan yhtä typerää kuin kertoa olevansa kaunis.
Me kyllä huomaamme oletko kaunis tai älykäs ihan itse.Ei vaan se kertoo että sä et siedä jos joku muu kertoo olevan älykäs.
Typerää on myös haukkua muita jotka niin kertovat. Eikö sinun kaltaisen olisi vähemmän typerää jättää se esille tuomatta. Silloin ei olisi ristiriidassa sen kanssa mistä puhut. - Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Ei vaan se kertoo että sä et siedä jos joku muu kertoo olevan älykäs.
Typerää on myös haukkua muita jotka niin kertovat. Eikö sinun kaltaisen olisi vähemmän typerää jättää se esille tuomatta. Silloin ei olisi ristiriidassa sen kanssa mistä puhut.Et osaa edes lukea viestejä, joita tänne kirjoitetaan niin se
"Ei vaan se kertoo että sä et siedä jos joku muu kertoo olevan älykäs."
Kyllä koska oikeasti älykäs ihminen ei yksinkertaisesti tee niin.
Vai kuvitteletko että Einstein mainosti toisille olevansa älykäs?
"Typerää on myös haukkua muita jotka niin kertovat. "
Aah, eli sinä saat tuomita, mutta minä en? Taisin osua täsmälleen siihen mitä aloituksessa oli mainittu:
Tuo omaa älykkyyttä esiin ja tuomitsee muut samalla kertoen miten toisten tulisi käyttäytyä ettei olisi typerä.
Sain sinut kiinni ja osuin siis oikeaan. - Anonyymi00104UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
No tälleen sivusta totean, että minustakin olisi vähän outoa, jos joku sanoo opiskelevansa korkeakoulussa tai, että hänellä on korkeakoulututkinto. Tollaisenaan tuo kuulostaa sen korkeakoulun korostamiselta ja se on hieman outoa. Se sen sijaan on ihan normaalia, että kertoo mitä koulua on käynyt tai mikä on koulutukseltaan. Toinen sitten tietää tai on tietämättä puhutaanko korkeakoulusta vai ei.
Tämän kirjoitti sitten nainen.Nyt siis tiedän miten pääsen eroon rasvakäsipersumiehestä, joka tulee iskemään, ja jolta puuttuu koulutus: puhun korkeakoulutuksesta.Kiitos vinkistä!
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Nyt siis tiedän miten pääsen eroon rasvakäsipersumiehestä, joka tulee iskemään, ja jolta puuttuu koulutus: puhun korkeakoulutuksesta.Kiitos vinkistä!
Ei anna kovin korkeakoulutettua kuvaa tuo. Oletettavasti sinulla on jokin ihan oikea tutkintokin, ei vain "korkeakoulutusta". Vai etkö koskaan valmistunut?
- Anonyymi00023UUSI
Mitä päivääsi kuuluu ap. odotteletko viikonlopun tulevia pilkkikilpailuja ?
- Anonyymi00028UUSI
"- on älykäs"
OOTKO nyt ihan varma tästä kohdasta?
Muuten olisin voinut vastata aloitukseen, mutta ei jaksa näitä "mä öön älykäs ja köyläyttänyt" "lihän syöminen on pähästä ympäristölle" muijia yhtään- Anonyymi00031UUSI
Osui sulla triggeriin. 🤭
- Anonyymi00033UUSI
'Muuten olisin voinut vastata aloitukseen,'
Sähän just teit niin 🙃 - Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
'Muuten olisin voinut vastata aloitukseen,'
Sähän just teit niin 🙃Vastata siis kunnolla.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Osui sulla triggeriin. 🤭
Totta, ei yhtään itseään esille tuovaa mukaälykästä naista joka ajattelee kun hän on korkeakoulun käynyt niin hän on nyt niin älykäs että voi tuomita sitä mukaa ihmisiä ja vielä kertoa miten tulisi elää, se oikein huokuu aloituksesta.
ps. olen käynyt korkeakoulun - Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Osui sulla triggeriin. 🤭
Suomen kielellä?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Vastata siis kunnolla.
Olisit heti sanonut 😉
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Totta, ei yhtään itseään esille tuovaa mukaälykästä naista joka ajattelee kun hän on korkeakoulun käynyt niin hän on nyt niin älykäs että voi tuomita sitä mukaa ihmisiä ja vielä kertoa miten tulisi elää, se oikein huokuu aloituksesta.
ps. olen käynyt korkeakoulunKerroit juuri sinun syvimmät ajatukset. Hyvin valaisevaa. Sinua häiritsi kun nainen kertoi että on käynyt korkeakoulun " yhtään itseään esille tuovaa mukaälykästä naista joka ajattelee kun hän on korkeakoulun käynyt niin hän on nyt niin älykäs"
Ja samalla sulla on tarve tuoda täsmälleen sama asia itsestäsi esille😆 - Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Suomen kielellä?
Googleta 😉 sieltä löytyy
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
ps. olen käynyt korkeakoulunAmmattikorkeakoulun selvästi.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Kerroit juuri sinun syvimmät ajatukset. Hyvin valaisevaa. Sinua häiritsi kun nainen kertoi että on käynyt korkeakoulun " yhtään itseään esille tuovaa mukaälykästä naista joka ajattelee kun hän on korkeakoulun käynyt niin hän on nyt niin älykäs"
Ja samalla sulla on tarve tuoda täsmälleen sama asia itsestäsi esille😆En nyt jaksa lapsen kanssa väitellä.
Se kohta mikä minut triggeröi on aloituksen tapa esittää asiat sekä maininta älykkyydestä.
Jos aloitus olisi ollut pelkästään että häiritsekkö korkeakouluttautuminen naisen osalta miehiä niin olisin vastannut eri tavoin aloitukseen.
Tämän jokainen älykäs ihminen olisi ymmärtänyt eikä alkanut vääntämään tai kääntämään asiasta ketjussa erikseen kuin lapsi => sinä. - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
En nyt jaksa lapsen kanssa väitellä.
Se kohta mikä minut triggeröi on aloituksen tapa esittää asiat sekä maininta älykkyydestä.
Jos aloitus olisi ollut pelkästään että häiritsekkö korkeakouluttautuminen naisen osalta miehiä niin olisin vastannut eri tavoin aloitukseen.
Tämän jokainen älykäs ihminen olisi ymmärtänyt eikä alkanut vääntämään tai kääntämään asiasta ketjussa erikseen kuin lapsi => sinä.Kummasti jaksat asiasta vääntää ja vaivaudut vastaamaan ja selittelemään 😉
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
En nyt jaksa lapsen kanssa väitellä.
Tämän jokainen älykäs ihminen olisi ymmärtänyt eikä alkanut vääntämään tai kääntämään asiasta ketjussa erikseen kuin lapsi => sinä.Tiedätkö mitä älykkyys on?
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Kummasti jaksat asiasta vääntää ja vaivaudut vastaamaan ja selittelemään 😉
Olet siis vain lapsitrolli.
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Tiedätkö mitä älykkyys on?
Se on se asia mitä minulla on ja sinulla ei ole.
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Se on se asia mitä minulla on ja sinulla ei ole.
Sua häiritsi se että joku kertoi olevansa älykäs.... 🤭
Mua ei häiritse sun älykkyys, sitä todellakin olet 😉 - Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00092 kirjoitti:
Sua häiritsi se että joku kertoi olevansa älykäs.... 🤭
Mua ei häiritse sun älykkyys, sitä todellakin olet 😉Arvostan helvetisti naisen ja naisten älykkyyttä. Sitä saisi olla enemmän, mutta sen tuominen esille aivan kuin tärkeänä ainoana asiana on red flag ja on varmasti monelle muullekin miehelle suhteessa.
On eri asia olla älykäs kuin uskoa siihen ja tuoda sitä esille. Miksikö?
Koska henkilö, joka pitää itseään älykkäänä lähtökohtaisesti asettaa itsensä älykkäämmäksi kuin keskiverto ihminen ja vastakohtana tyhmälle. Sitten tulee esille se mikä asia naisen mielestä on tyhmä ja mikä ei.
Tärkeintä siis on asenne omaan älykkyyteen ja toisten mahdolliseen älykkyyteen sekä milloin tuoda sitä ilmi ja millä tavoin. Sekin kertoo mm. sosiaalisesta älystä ja tunneälystä. - Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00096 kirjoitti:
Arvostan helvetisti naisen ja naisten älykkyyttä. Sitä saisi olla enemmän, mutta sen tuominen esille aivan kuin tärkeänä ainoana asiana on red flag ja on varmasti monelle muullekin miehelle suhteessa.
On eri asia olla älykäs kuin uskoa siihen ja tuoda sitä esille. Miksikö?
Koska henkilö, joka pitää itseään älykkäänä lähtökohtaisesti asettaa itsensä älykkäämmäksi kuin keskiverto ihminen ja vastakohtana tyhmälle. Sitten tulee esille se mikä asia naisen mielestä on tyhmä ja mikä ei.
Tärkeintä siis on asenne omaan älykkyyteen ja toisten mahdolliseen älykkyyteen sekä milloin tuoda sitä ilmi ja millä tavoin. Sekin kertoo mm. sosiaalisesta älystä ja tunneälystä.herää vaan kysymys miksi se triggeröi sua noin paljon, jos nainen tuo esille omia vahvuuksiaan ja ne on hyvä oppia esille tuomaan kenelle tahansa.
Jos aivan tarkkoja ollaan nainen kysyi aloituksessa tuota anonyymipalstalla miehiltä. Hän ei kertonut tuovan sitä esille kaavotusten. Vaan mitä mieltä miehet ovat jos he huomaavat naisen olevan älykäs.
Missä olen hyvä? Missä sinä olet hyvä? - Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00109 kirjoitti:
herää vaan kysymys miksi se triggeröi sua noin paljon, jos nainen tuo esille omia vahvuuksiaan ja ne on hyvä oppia esille tuomaan kenelle tahansa.
Jos aivan tarkkoja ollaan nainen kysyi aloituksessa tuota anonyymipalstalla miehiltä. Hän ei kertonut tuovan sitä esille kaavotusten. Vaan mitä mieltä miehet ovat jos he huomaavat naisen olevan älykäs.
Missä olen hyvä? Missä sinä olet hyvä?Ja jos tarkkoja ollaan, niin ei aloittaja sanonut missään kohtaa aloituksessa olevansa ITSE älykäs tai hyväpalkkainen tai korkeakoulutettu tmv. Aloituksesta nenään vedetty herne on pelkkiin omiin olettamiin perustuva herne.
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00112 kirjoitti:
Ja jos tarkkoja ollaan, niin ei aloittaja sanonut missään kohtaa aloituksessa olevansa ITSE älykäs tai hyväpalkkainen tai korkeakoulutettu tmv. Aloituksesta nenään vedetty herne on pelkkiin omiin olettamiin perustuva herne.
Totta. Aloituksessa ei myöskään kysytä koetko epämukavaksi jos nainen KERTOO saavansa parempaa palkkaa, olevansa korkeasti koulutettu, olevansa älykäs jne. Siinä kysytään koetko epämukavaksi, jos hän on noita. Se, että nainen kertoisi, kehuskelisi noilla jne. on vain vastaajan kummallinen olettama. Kyllä tuollaiset asiat tulevat usein miten ilmi ilman niillä kehuskelua.
- Anonyymi00064UUSI
En koe
- Anonyymi00065UUSI
Nainen on varmaan myös ylipainoinen, mutta kuvittelee että miehet eivät hyväksy häntä hänen älykkyytensä tai korkeakoulutuksensa takia ja että mies on häneen kovin ihastunut.
EI syynä olisi silloin ylipaino tai nainen ei viehätä jollain muulla tavoin. Yksissään älykkyys tai korkeakoulututkinto ei ole turn-off. Miehet kuitenkin arvioivat todennäköisesti omia mahdollisuuksiaan naisen kanssa alakanttiin jos eivät itse ole korkeakouluttautuneita.- Anonyymi00069UUSI
"Nainen on varmaan myös ylipainoinen, "
Miten alas voit vajota noilla kommenteilla? - Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Miten alas voit vajota noilla kommenteilla?No mutta jos siitä tulee häntälle hyvä mieli, että voi kuvitella kaikenlaista pöhköä.
- Anonyymi00079UUSI
Introvertti ja lihava nainen varmasti.
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Miten alas voit vajota noilla kommenteilla?Totta silti.
- Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00080 kirjoitti:
Totta silti.
Sinun näkemys on jo tullut näkyväksi 😂 pidät tuntemattomia lihavina ylipainoisina. Haaveiletko sellaisesta myös.
- Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00079 kirjoitti:
Introvertti ja lihava nainen varmasti.
Unelmien naisesi. Kyllä mä sen uskon ei tarvitse toistaa 😉
- Anonyymi00089UUSI
Tämä on sitä saman toistoa. Koko palsta on täynnä vttuilua ylipainoisille naisille.
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
No mutta jos siitä tulee häntälle hyvä mieli, että voi kuvitella kaikenlaista pöhköä.
Selvästi tulee. Sallitaan se hänelle 💗
- Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Tämä on sitä saman toistoa. Koko palsta on täynnä vttuilua ylipainoisille naisille.
Ikävää
- Anonyymi00099UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Myös rasvakäsipersuille vittuillaan kun he nyhtää terveydenhuollosta valtion tukia syöpäänsä
- Anonyymi00132UUSI
Anonyymi00099 kirjoitti:
Myös rasvakäsipersuille vittuillaan kun he nyhtää terveydenhuollosta valtion tukia syöpäänsä
Siinä taas yksi miesvihaa tihkuva sosialistifemakko, joka mieluusti varastaa ahkerampien työn tulokset ja tunkee kätensä toisten taskuille.
- Anonyymi00077UUSI
Palstan moderaattoripaska voisi tappaa itsensä.
- Anonyymi00083UUSI
Auts kun osui pahaan paikkaan sinulle 🫂
- Anonyymi00093UUSI
En ole aloittaja ☕️
- Anonyymi00094UUSI
En ole aloittaja 🚬 ☕️
- Anonyymi00129UUSI
Korkeakoulutetut eivät tupakoi niin paljon kuin alemmin koulutetut.
- Anonyymi00130UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
nuuskaa käyttävät samaan tahtiin tai enemmän niin kuin monet muutkin. Ei polteta julkisesti mutta kauppojen jonoissa ostetaan nuuskapurkkeja
- Anonyymi00137UUSI
Anonyymi00129 kirjoitti:
Höpö höpö
- Anonyymi00097UUSI
Kaikki vastaukset paljastivat että miehet kokevat korkeakoulutetun,älykkään ja omillaan toimeen tulevan naisen uhkaksi :)
- Anonyymi00108UUSI
Täydellisesti noin! Miksi miehet kokevat niin... tuskin siihenkään saa järkevää vastausta miehiltä vai yllättäisikö joku mies 😄
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Täydellisesti noin! Miksi miehet kokevat niin... tuskin siihenkään saa järkevää vastausta miehiltä vai yllättäisikö joku mies 😄
Näihin naureskelujen jälkeen ei enää huvita vastata varsinkaan kun aloitus alkaa muistuttaa provoamista.
Miesten laittaminen samaan lokeroon on aika...alhaista kun kaikki eivät ole edes nähneet ketjua, joilla mahdollisuus siihen olisi. - Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00108 kirjoitti:
Läskipää-introvertti iinan pohdinnat vol. 7352345235423
- Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Näihin naureskelujen jälkeen ei enää huvita vastata varsinkaan kun aloitus alkaa muistuttaa provoamista.
Miesten laittaminen samaan lokeroon on aika...alhaista kun kaikki eivät ole edes nähneet ketjua, joilla mahdollisuus siihen olisi.Silti vastasit😆
- Anonyymi00101UUSI
Tämä suora kysymys sai minut hymyilemään ja nauramaan.Se osui ja upposi vastaajiin
- Anonyymi00126UUSI
Läskiliisa tai pentupikkupippeli hymyilee. Sulla ei ole elämää, ehkä aika lopettaa viimeinenkin osa siitä?
- Anonyymi00103UUSI
pm yotryplpmtåtöolomkpli öroittfiou östtu 6
- Anonyymi00113UUSI
koaaohvd lklklk loiåhea xdrtv taps ikhws??
- Anonyymi00107UUSI
Ei ole epämukavaa
- Anonyymi00115UUSI
Nuo kaikki ovat plussaa, paitsi opiskelijaa en toivoisi, sillä taloudellinen itsenäisyys olisi välttämättömyys.
Naisen isompi palkka ei häiritse, hyvä vaan, koska omat tuloni eivät ole suuret. Omaisuutta ja säästöjä itsellä senkin edestä, ettei tarvitse työhön liiemmin aikaansa käyttää.- Anonyymi00116UUSI
Mitä naisesta sitten haet? Kämppistä, vaimoa, tyttöystävää?
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Mikä kysymys toi on? -sivusta
- Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00116 kirjoitti:
Idioottityhmä kysymys, enkä tällä hetkellä edes hae mitään.
- Anonyymi00124UUSI
Mitenihmeessä luulet että tuo on noinpäin? Sehän on päinvastoin nykyään, jos nainen ei ole kuin mies kaikelta voimakkuudeltaan niin mies ei ota häntä palvelijakseen.
- Anonyymi00125UUSI
Moni mies on kuin iso vauva joka vaatii tuota kaikkea naiselta ehtona suhteelle..
- Anonyymi00127UUSI
Puhu sinä vain omasta vauvalihastasi mitä löytyy tynnyri tolkulla
- Anonyymi00128UUSI
En todellakaan, hyvä vain noin. Itse en käy palkkatyössä lainkaan kun ei tarvitse. Pääomatulot on moninkertaisesti vaimon palkka.
- Anonyymi00133UUSI
niin jos haluaa tehdä jonkin pienen sähkömagneetti jutun niin lulion piykä fysiiikka.
- Anonyymi00138UUSI
Näistä mikään ei ole kriteerini.Nainen voi olla maailman kaunein ja koulutetuin tai mikä tahansa siis köyhäkin mutta jos hänellä on joku suolistosairaus ,hylky on varma.
Näin ajattelee minun kaivattuni.Valitettavasti. - Anonyymi00139UUSI
kokeile tehdä oma sähhö. mafneetti, voi rulla aika irni
- Anonyymi00141UUSI
ei kobin mukavaa jod on kokoajan jokiku hihk hikksjuyu
- Anonyymi00142UUSI
joku niin no hikka wi olw kovin vaaeallinen siten
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa2757630Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat654337Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur2773664SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden522349Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä11817Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,31452Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr51317- 1051291
TTP avajaiset
Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja401212Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.01191