Nainen eka kerta ja veri ?

Anonyymi-ap

Jos nainen ei vuoda verta ekalla kerralla, niin onko se merkki, että siellä on kuitenkin käyty? Nainen väittää olevansa neitsyt.
Vai voiko neitsyys mennä pettingossä?

15

1274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Voi mennä. Ohut immenkalvo saattaa puhjeta ilman vuotoa,

• Anonyymi00007

Jännää ihanko totta

• Anonyymi00002

Taas joku keskenkasvuinen jurpo kyselee tyhmiä

• Anonyymi00012

Katos mitäs olet buaahaa spede.

• Anonyymi00013

Ja kysymyksesi oli.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja kysymyksesi oli.

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00003

Itselläni pojan sormet rikkoivat hymeninr.

• Anonyymi00004

Kylläpä näyttää siltä että joku on käynyt munansa kanssa siellä ennen sinua

• Anonyymi00005

Vahingossa työnnyin neitsyt vaginaan ja siemenet taisi mennä myös

• Anonyymi00015

Hähähää mitäs olet.

• Anonyymi00006

Juu, kyllä neitsyyden voi menettää muutoinkin, kuin penikseiiä tehtynä. Yleisin tapa taitaa olla, kun harrastetaan sormipillua ja tulee työnnettyä sormet liian innokkaasti ja liian syvälle, niin minulle kävi aikoinaan nuorena, nuoren tyttöystävän kanssa. Tytöltä kyllä tuli verta ja lapsellisuuttaan epäili, että nyt hänen äitinsä näkee hänen silmistään, ettei hän ole enää neitsyt! On myös muita neitsytkokemuksia ja aina ei tule verta, vaikka kyseessä ensimmäinen kerta, yleensä tytöt epäili mahtuuko sisään, kun olivat mielestään niin pieniä sieltä, kun mahtui, niin ilo ja helpotus oli suurta ja päällimmäiseksi jäi halu saada lisää, pitihän ne toiveet toteuttaa, kun tuli se neitsyyskin otettua!

• Anonyymi00011

Sikailua

• Anonyymi00016
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sikailua

Mitäs sikailet.

• Anonyymi00021

Ei kaikki vuoda verta kalvon puhjetessa, vaikka yleisempää se verenvuoto onkin.
      Ja niilläkin, joilla puhjetessa tulee, määrä voi olla mitä vain hyvin vähästä runsaaseen.
      Eka tyttöystäväni oli neitsyt ja häneltä tuli lakanalle ehkä sellainen peukalonpään kokoinen läntti verta, kun puhkaisin hänet, eikä kalunikaan sotkunut vereen. En ainakaan huomannut kalustani aktin jälkeen verta.
      Ja häntä kyllä sattui kunnolla siinä vaiheessa, kun kalvo meni. Oli kyllä pelkkä hetken kestänyt vihlaisu, mutta todella kova. Hän huudahti/kiljaisi kovaa "AI HITTO, TOI SATTUI!!", mutta melki perään parin työnnön jälkeen lisäsi, ettei satu enää.
      Sinänsä jännä juttu oli muutama vuosi hänen jälkeen, kun olin mua 10 vuotta vanhemman ja kolme lasta synnyttäneen naisen kanssa suhteessa, niin häneltä tuli ainakin yhden kerran verta yhdynnän aikana. Huomasin vasta aktin jälkeen aika ison veritahran lakanalla. Eikä hänellä kuitenkaan ollut kuukautisia eikä mulla todellakaan ole ainakaan ihan niin iso kalu, että sillä olisin sanut jonkun repeämän hänen alapäähänsä.

• Anonyymi00022

Minkähän kunnian siitä saa jos pääsee ekana jonkin nuoren naisen kanssa ja nainen keskittää kaiken energian ihan muuhun kuin pillun antamiseen. Mun mielestä se immekalvo ja neitsyys on kaksi aivan eri asiaa. Edes masturbointi ei vie neitsyyttä. Neitsyys on kokemattomuus toisen ihmisen kanssa. Parempi se on, että on jonkin verran kokemusta kuin aivan totaalinen kokemattomuus. Enkä mä usko täydelliseen uskollisuuteenkaan, En usko, että joku on niin putkiaivoinen.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1753
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      59
      1150
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      440
      1117
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1043
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      821
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      130
      804
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      753
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      47
      741
    9. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe