Mistäs kandeis laittaa uutta volvoo tilaukseen. Kamuxist vai saksast.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Puhut siis vanhasta autosta.
- Anonyymi00002
Tilaa uusi Volvo suoraan Kiinasta tehtaalta, Zhejiang Geely Holding Company?
- Anonyymi00004
Minä kävisin Bilialla Kaivokselassa tekemässä tilauksen. Samalla saa vähän tuntumaa siihen tulevaan autoon.
Käytettyjä ei kannata tilailla, mielummin tutkii tarjontaa Suomessa. Takuuhommatkin ovat helpompia ja autot ovat valmiiksi kilvissä ja verot ja tullit maksettuina. - Anonyymi00005
Resupekat haaveilee Volvosta. Hehehehehehehehe. Taisto
- Anonyymi00006
Itse olisin saanut ilmaiseksi volvoja v90 tai xc 70 tai ex 30 sähköleluja....en todellakaan halua...aikoinaan oli v70 2001 bensa ja täysi paska oli, koko ajan jotain sähkövikoja.Tuo ex 30 siis uusi auto ja se malli joka syttyy itsestään tuleen....välttäkää helvetissä volvoja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.362831- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei123539Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537