Minusta ylitse. Se on totuus. Et pääse. Olet vain niin ylpeä ettet pysty sitä myöntämään että kärsit siitä
Et vain pääse
79
696
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole ylpeä, vaan niin peloissani.
- Anonyymi00002
Minkä hiton takia olet?
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Minkä hiton takia olet?
No kun pelottaa, että tuomitaan!
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Pelkää sitten jos et muuta osaa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olet tunnekylmä. Niin kuin mun vanhemmatkin oli.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mistä nyt tuomitaan, miksi aattelet että kaivattusi/ hän on tuomitseva? - sivusta
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei tunteista tai rakkaudesta voi tuomita. Tai no, ikuiseen rakkauteen, ihanaa ja hyvään suhteeseen pahimmillaan.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Taas melko psykedeelinen keskustelu menossa draamasedän kanssa sinulla. Kaikki hyvin, ei.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mistä nyt tuomitaan, miksi aattelet että kaivattusi/ hän on tuomitseva? - sivusta
Taidat palstasedälle jutusteleva hieman liioitella rooliasi maailmankaikkeudessa ns. Osaatko jankuttaa mistään muista kuin näistä halvatun kaivatuista? Heitetään pallo näin päin ku saat usein kohtauksia ilmaisusta palstasetä. Naiselta
- Anonyymi00080UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olet tunnekylmä. Niin kuin mun vanhemmatkin oli.
Mitä täällä valitat? Mene vanhemmillesi valittamaan.
- Anonyymi00004
Hänestä miehestä en okkein pääsekään. Hän oli mulle merkityksellinen.
- Anonyymi00009
Samoin eräs nainen!
- Anonyymi00006
Miksi ajattelet, että toinen ei pääse sinusta ylitse ja on ylpeä? Ihmettelen näitä, jos toinen on selvästi ja suoraan sanonut, ettei ole tunteita. Vai onko kaikki ylipäätään olettamuksia.
- Anonyymi00007
En. Oot liian pitkä.
- Anonyymi00025UUSI
Entä alitse?
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Entä alitse?
Välistä, yhden pysähdyksen taktiikalla?
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Välistä, yhden pysähdyksen taktiikalla?
Mitä arvon psykosexuelli yrittää kertoilla meille?
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Mitä arvon psykosexuelli yrittää kertoilla meille?
Voi sitä ihan kuvakaappauksenkin poju ottaa, ei tartte yrittää muuta loggausta suotta. Lisäys edelliseen. Go bobcats ym
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
Voi sitä ihan kuvakaappauksenkin poju ottaa, ei tartte yrittää muuta loggausta suotta. Lisäys edelliseen. Go bobcats ym
Minua on nyt loukattu- mitä teemme tälle yhteiskuntana? Viralliselta kannalta emme yhtään vtun mitää t päällystöö
- Anonyymi00011
Mutta kun en edes halua. Höh!
- Anonyymi00012
Kuka ei pääse yli kenestä mulle tuota ainakaan tuskaa edes
- Anonyymi00013
Uuh
- Anonyymi00014
Sovitaan näin. Jos se sua helpottaa. Älä sitten suutu, jos ilmeneekin, että olen päässyt.
nainen - Anonyymi00015
Joo
- Anonyymi00018UUSI
No joo joo!
- Anonyymi00019UUSI
Myönnetään, vaikeaa on, olet niin pitkä. Voisitko asettua vaikka vaakatasoon, sitten olisi helpompi kömpiä yli?
- Anonyymi00039UUSI
Get stilts or ladders buddy? Noloa
- Anonyymi00020UUSI
Oot J akka
- Anonyymi00021UUSI
Se on kuollut
- Anonyymi00022UUSI
Ylpeä?
- Anonyymi00023UUSI
Kaikki mitä suollat tänne palstalle- ap!
On vain sinun olettamuksiasi sinulle vieraasta ihmisestä, ihmisistä.
Sinä olet pelkkä riesa, vain pelkkä riesa minulle naiselle!
Et mitään muuta ole vain pelkkä päänkivistys ja oikeasti olet todella hyvin ymmärtämätön mies. Voisin kirjoittaa suoremminkin sillä sinähän pidät siitä, että saat julkisuutta, haluat olla estradilla elämässäsi.
Mutta elämässä on paljon muutakin ja paljon tärkeämpää kuin lukea palstalta sinun älynväläyksiä joissa ei ole mitään älyä.- Anonyymi00038UUSI
Ny oli palstaäijä, eli aloittaja jo yritystä innostaa kuuppajumeja sosiokulttuurisesti. T
- Anonyymi00024UUSI
Kuulostaa siltä että sinä olet se joka ei pääse yli, kun täällä kerran kirjoittelet.
- Anonyymi00037UUSI
Tämä sisältösi mitä jurnutat näihin palstaäijän avauksiin ei ole uusiutunut kovinkaan vuosien varrella mitä olen seuraillut
- Anonyymi00028UUSI
Jonna tyst nu
- Anonyymi00029UUSI
Pystyyn
- Anonyymi00044UUSI
kuallu?
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
kuallu?
I ll pee on your grave when.
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
I ll pee on your grave when.
Terveisiä myös hänen tovereille. Hienoja ihmisiä
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Terveisiä myös hänen tovereille. Hienoja ihmisiä
Kuinka voi muka tuntea antiPatiaa? Kohtuutonta
- Anonyymi00030UUSI
ei oltu henkisesti samalla taajuudella näky s.ksissä ja kaikessa. kaikki on niin paljon paremmin kun löydän ihmisen joka on henkisesti samoissa kun mä. :)
- Anonyymi00031UUSI
saa mut heti hymyilemään jne. :)
- Anonyymi00032UUSI
sä olit luotaantyöntävä ja raskas ihminen
- Anonyymi00033UUSI
Haluaisin päästä jos tämä ei avaudu tästä. Ei rakkauden kuulu olla ikävää ja surua siitä ettei saa olla toisen lähellä. Pelkään vain, että koska hän on elämäni rakkaus, en tule pääsemään koskaan yli täysin.
- Anonyymi00034UUSI
Jinna rauhaan
- Anonyymi00043UUSI
vai jemma,?
- Anonyymi00045UUSI
En pääse sitä se rakastaminen on. Kertoo kuinka paljon rakastan ja oikea rakkaus ei katoa koskaan.
- Anonyymi00046UUSI
Onko se ylpeyttä, jos yrittää olla järkevä?
En pääse yli, vielä! Tai tiedän kyllä miten pääsisin, mutta en ole siihen valmis muista syistä. Olisi liian iso ja hankala muutos.- Anonyymi00047UUSI
Lapsekasta yrittää olla järkevä tunneasioissa
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Lapsekasta olettaa, että rakkaus saa aina täyttymyksensä!
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Just, tää päänaukominen tuskin myöskään edistää asiaa, palstaäijän loruihin vuodattava loser
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Lapsekasta olettaa, että rakkaus saa aina täyttymyksensä!
Se on juuri noin. Aikuinen tasapainoinen ihminen ymmärtää sen, eikä jatka pakonomaista roikkumista ihmisessä, joka on osoittanut käyttäytymisellään sen, ettei ole kiinnostunut roikkujasta.
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Se on juuri noin. Aikuinen tasapainoinen ihminen ymmärtää sen, eikä jatka pakonomaista roikkumista ihmisessä, joka on osoittanut käyttäytymisellään sen, ettei ole kiinnostunut roikkujasta.
Perustuuko yksärinkertainen tämä proosasi täysin näihin palstaäijän trollauksista tekaistuihin psykedeelisiin fantasioihin?
- Anonyymi00048UUSI
kai mä sua ikuisesti vähän rakastan. olet ainoa ketä olen rajastanut
- Anonyymi00049UUSI
Kenen hän on?
- Anonyymi00050UUSI
Jinna
- Anonyymi00051UUSI
Jos on muita ollut tällä välillä...
- Anonyymi00054UUSI
Olitkin vaan huijari jonka läpi en nähnyt.
- Anonyymi00052UUSI
Tietää seuraukset
- Anonyymi00058UUSI
Nii en tiiä, tuskin sulle loppuraporttia kirjoittaisi katkera juontaja sivusta.
- Anonyymi00059UUSI
Mitä sukupuolta esität tänään?
- Anonyymi00068UUSI
Yleensä tämä palstaäijä esittää naista ja silloin ku se ei esitä sinä iniset ”naisen kirjoittama tarina”, näin. Aika hapanta tekstiä tullut sinulta taas aamuyön aikana
- Anonyymi00060UUSI
Tai sitten kaveri jonka perään haikaileit ei vain ymmärrä pimppasen päälle, sillä salee itellä joku pitkä tukka ja sen aikakin menee siihen, kun se sabotoi rakastuneita, joku - -tun äitikompleksi auervaara paskahousu pilvenpolttelija nisti renttu hörhö, tietäähän sen heti.
Ehkä joku puhuu sille järkeä, se on vain eri asia, että löytyykö noista työttömän auvoista mitään järkipintaa, minkä kanssa moinen puhe voisi resonoida.- Anonyymi00062UUSI
Projektille luvan antaneiden on lopetettava nuoremman henkilön puuhat kokonaan ja häntä on vaadittava maksamaan menetetyt palkat1
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Projektille luvan antaneiden on lopetettava nuoremman henkilön puuhat kokonaan ja häntä on vaadittava maksamaan menetetyt palkat1
siis huutomerkki loppuun
- Anonyymi00064UUSI
Anonyymi00062 kirjoitti:
Olen ollut kauan ahdistunut ja surullinen, koska projekti on pilannut elämääni koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Miettikääpä kukin tahoillanne, miltä tuntuisi menettää itselle tärkeä työpaikka vain sen tähden, että häirikkö saisi mellastaa mielin määrin vuosien ajan!
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00064 kirjoitti:
Olen ollut kauan ahdistunut ja surullinen, koska projekti on pilannut elämääni koko sen ajan, kun se on ollut menossa! Miettikääpä kukin tahoillanne, miltä tuntuisi menettää itselle tärkeä työpaikka vain sen tähden, että häirikkö saisi mellastaa mielin määrin vuosien ajan!
En jaksa kohta enää mitään, jos projekti yhä jatkuu! Olen sisältä puolikuollut ja mietin kauanko enää jaksan elää elämää, joka on saanut minut menettämään puolet elämänhalustani! Poistakaa se häirikkö ja vaatikaa maksamaan korvauksia. En jaksa enkä halua tutustua keneenkään ennen kuin oikeus toteutuu!
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
En jaksa kohta enää mitään, jos projekti yhä jatkuu! Olen sisältä puolikuollut ja mietin kauanko enää jaksan elää elämää, joka on saanut minut menettämään puolet elämänhalustani! Poistakaa se häirikkö ja vaatikaa maksamaan korvauksia. En jaksa enkä halua tutustua keneenkään ennen kuin oikeus toteutuu!
Minua on kohdeltu todella huonosti, eikä kukaan ole tuntunut ymmärtävän sitä kuinka ahdistunut ja huonosti voiva olen! Huonosti voiva ihminen ei jaksa tutustua keneenkään, ennen kuin oikeus on toteutunut ja häirikkö maksanut ainakin menetetyt rahat, koska pakokauhu kaikesta siitä mitä eri asunnoissa tapahtui pakotti muuttamaan! Miksi ette lopettaneet hänen toimiaan, vaikka tiesitte koko ajan mitä ympärilläni tapahtui? Itse epäilin kauan, että minun psyykeni oli rikkoutunut ja vain kuvittelin, että jotain kummallista tapahtui, koska en ymmärtänyt sitä miksi niin oli joka paikassa!
- Anonyymi00070UUSI
Upea monologi aloittajaäijä perinteisiin kuuluen mistä elämänkoulu voi ammentaa apparaatteihinsa sopivan tunnelman. Pyh
- Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Minua on kohdeltu todella huonosti, eikä kukaan ole tuntunut ymmärtävän sitä kuinka ahdistunut ja huonosti voiva olen! Huonosti voiva ihminen ei jaksa tutustua keneenkään, ennen kuin oikeus on toteutunut ja häirikkö maksanut ainakin menetetyt rahat, koska pakokauhu kaikesta siitä mitä eri asunnoissa tapahtui pakotti muuttamaan! Miksi ette lopettaneet hänen toimiaan, vaikka tiesitte koko ajan mitä ympärilläni tapahtui? Itse epäilin kauan, että minun psyykeni oli rikkoutunut ja vain kuvittelin, että jotain kummallista tapahtui, koska en ymmärtänyt sitä miksi niin oli joka paikassa!
Tuntui siltä, että tarkoitus olikin saada minut voimaan todella huonosti, mutta en ymmärtänyt sitä, mikä sen tarkoitus olisi ollut?
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00071 kirjoitti:
Tuntui siltä, että tarkoitus olikin saada minut voimaan todella huonosti, mutta en ymmärtänyt sitä, mikä sen tarkoitus olisi ollut?
Projektin aloittajat ovat omalla tavallaan myös syyllisiä minun pahaan olooni! Haluan korvaukset ja tietyn ihmisen on välttämätöntä lopettaa elämäni häiritseminen! Muuten vointini huononee päivä päivältä! Eikö todellakaan kukaan ymmärrä sitä, ettei kiusaamisella voi koskaan saada mitään hyvää aikaan. Kaikki kautta rantain kertominen tuntui kiusaamiselta!
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Projektin aloittajat ovat omalla tavallaan myös syyllisiä minun pahaan olooni! Haluan korvaukset ja tietyn ihmisen on välttämätöntä lopettaa elämäni häiritseminen! Muuten vointini huononee päivä päivältä! Eikö todellakaan kukaan ymmärrä sitä, ettei kiusaamisella voi koskaan saada mitään hyvää aikaan. Kaikki kautta rantain kertominen tuntui kiusaamiselta!
Oli kamala virhe aloittaa projekti siinä mittakaavassa kuin se aloitettiin! Minulla oli tarve pärjätä omillani, jotta olisin voinut olla ylpeä itsestäni ja omillaan pärjäämisestä!
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Oli kamala virhe aloittaa projekti siinä mittakaavassa kuin se aloitettiin! Minulla oli tarve pärjätä omillani, jotta olisin voinut olla ylpeä itsestäni ja omillaan pärjäämisestä!
Kukaan ei kysynyt ennen projektia mitään siitä minkälainen olisi juuri minun näköiseni elämä. Minulla ei ollut minkäänlaista halua ruveta auttamaan yhtäkään oman lapseni ikäistä!
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00074 kirjoitti:
Kukaan ei kysynyt ennen projektia mitään siitä minkälainen olisi juuri minun näköiseni elämä. Minulla ei ollut minkäänlaista halua ruveta auttamaan yhtäkään oman lapseni ikäistä!
Päivä päivältä aloin voida yhä huonommin ja nyt tuntuu, että tarvitsen vain yksin olemista, jotta alkaisin voida paremmin ja korvaukset ennen kuin haluan tutustua yhteenään uuteen ystävään! En halua elää muiden rahoilla!
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Päivä päivältä aloin voida yhä huonommin ja nyt tuntuu, että tarvitsen vain yksin olemista, jotta alkaisin voida paremmin ja korvaukset ennen kuin haluan tutustua yhteenään uuteen ystävään! En halua elää muiden rahoilla!
Eipä ole yhtään ihme että sairauksia puhkesi, koska jouduin elämään ensin arvoitusten keskellä ja sen jälkeen eläämni häirittiin lähes joka paikassa! Muutaman kerran olin todella lähellä kävellä päin punaisia valoja, koska koin elämäni syvästi ahdistavaksi. Miksi yläkerran asukas yhä pudottaa esineitä lattiaan! En voi sietää enää yhtään sitä! Olette olleet minulle todella julmia ja vieneet elämästäni ilon kokonaan pois!
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Eipä ole yhtään ihme että sairauksia puhkesi, koska jouduin elämään ensin arvoitusten keskellä ja sen jälkeen eläämni häirittiin lähes joka paikassa! Muutaman kerran olin todella lähellä kävellä päin punaisia valoja, koska koin elämäni syvästi ahdistavaksi. Miksi yläkerran asukas yhä pudottaa esineitä lattiaan! En voi sietää enää yhtään sitä! Olette olleet minulle todella julmia ja vieneet elämästäni ilon kokonaan pois!
En ole enää mukana projektissa!! Oli täysin väärin edes aloittaa sitä!
- Anonyymi00077UUSI
- Anonyymi00079UUSI
Se on ehkä sun totuus mut ei mun totuus.
Ja asiahan on niin ettei mikään johdu ylpeydestä täällä suunnassa, vaan siellä suunnassa.
Harmi että teet noin. - Anonyymi00081UUSI
kuuntele irinan pokka vaikka aikaskuluks
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3689780Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat916161Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3765801SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1464221Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33542Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien803126Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal783070Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62856Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr72788- 1142768