Nainen onko kukaan päässyt näkemään, kun saat piiskaa? Kysymys miehille. Onko kukaan ollut Näkemässä kun nainen saa selkäsaunan paljaalle pyllylle?
Vastaukset 37
- Anonyymi00003
En ole olisi kullä hienoa katsoa kun naisen pylly punottaa.Eteläsuomi
- Anonyymi00005
Olen päässyt katsomaan kun appiukko antoi anopille kurinpalautusta. Anoppin takapuoli oli tulipunainen käsittelyn jälkeen.
- Anonyymi00006
Mul on ollu sellanen tilanne missä olen antanu vaimolleni ja anopilleni appiukon kanssa piiskaa ja munaa. On meidän perinne ja nyt lähi vuosina kun vaimoni ja minun tytär on kasvanut tarpeeksi vanhaksi ollaan sekin otettu tähän mukaan. On kiva täyttää ahdas pikkutytön pillu kahdella isolla kyrvällä appiukon kanssa ja laueta pillun sisään samanaikaisesti ja voimakkaasti.
M32 - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mul on ollu sellanen tilanne missä olen antanu vaimolleni ja anopilleni appiukon kanssa piiskaa ja munaa. On meidän perinne ja nyt lähi vuosina kun vaimoni ja minun tytär on kasvanut tarpeeksi vanhaksi ollaan sekin otettu tähän mukaan. On kiva täyttää ahdas pikkutytön pillu kahdella isolla kyrvällä appiukon kanssa ja laueta pillun sisään samanaikaisesti ja voimakkaasti.
M32Silloin kun pääsin katsomaan anopin selkäsaunaa niin anoppi suunnilleen rukoili että en saa kertoa tyttärelle, siis vaimolleni asiasta.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Silloin kun pääsin katsomaan anopin selkäsaunaa niin anoppi suunnilleen rukoili että en saa kertoa tyttärelle, siis vaimolleni asiasta.
Olen huomannut, että monia naisia jotenkin hävettää se, jos joku on katsomassa toimitusta. Yhden ainoan kerran olen itse päässyt näkemään kyseisen asian. .
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olen huomannut, että monia naisia jotenkin hävettää se, jos joku on katsomassa toimitusta. Yhden ainoan kerran olen itse päässyt näkemään kyseisen asian. .
Sairasta paskaa
- Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Silloin kun pääsin katsomaan anopin selkäsaunaa niin anoppi suunnilleen rukoili että en saa kertoa tyttärelle, siis vaimolleni asiasta.
Aikoinaan olen itse päässyt myös näkemään kun anopin takapuoli sai käsittelyn. Se oli ensimmäinen kerta kun näin miten pylly todella pistetään kunnolla punaiseksi.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aikoinaan olen itse päässyt myös näkemään kun anopin takapuoli sai käsittelyn. Se oli ensimmäinen kerta kun näin miten pylly todella pistetään kunnolla punaiseksi.
Olisi kiva kuulla asiasta enemmän, jos mahdollista.
- Anonyymi00012
kakarana nyt totta kai kaikki näki toistensa kuritukset. veljet siskojen ja siskot veljien. remmiä, vitsaa... jossain kohtaa tajusin että minuahan sillä lailla hyvällä tavalla kuumottaa nähdä ja kuulla kun muut saa saparolleen. samoin tunsin jotain esiseksuaalista kiihotusta omiinkin kurituksiini liittyen. toki kun tilanne oli käsillä tai uhka leijui yllä niin sitä vain pelkäsi ja kammosi.
mielelläni luen muiden lapsuusaikaisista kurituksista. ja sillä lailla yksityiskohtaisesti.
mutta pitää olla aitoja juttuja eikä mitään "sitten äiti runkkasi minut tyhjäksi" tai "minulla tuli kakat housuun" -juttuja mitä täällä aina kirjoitellaan mukamas tositarinoina :D eikä tämän yhden ja saman henkilön keksimiä fantasioita jotka kirjoitettu niin huonolla suomella että oksu nousee suuhun. Näitä aina samaan tapaan kirjoitettuja "näin vahva veljeni piiskasi minut teini-ikäisenä" -juttujakin tulee vastaan niin usein ettei niitäkään enää jaksa lueskella - Anonyymi00013
Olen ollut Näkemässä kun varttuneempi nainen sai kunnollisen selkäsaunan takapuoli paljaana. Voin sanoa, että oli todella upeaa katsottavaa,kun uhkea pylly sai kunnollisen käsittelyn.
- Anonyymi00016
Katselisin mielellään ihan läheltä. Mielellään niin, että nainen olisi kontallaan jalat harallaan ja perse pystyssä tai selällään polvet korvien vieressä. Antaisin mielelläni itsekin remmiä tai vitsaa, mutta voisin ihan vaan katsoakin. En pidä mistään väkivallasta, mutta sellaiset sopivat iskut, ettei jää jälkiä, olisivat mieleeni. Puna perseelle.
- Anonyymi00018
Olisiko täällä paria jota saisi katsoa kun nainen saa selkäsaunan.
- Anonyymi00020
Sain naiselta piiskaa ja vaimoni katseli vierestä. Naisväki jutteli lapsina saamistaan piiskoista. Totesin siinä, että eipä tuommoiset sen kummemmin tee kipeää. Kyllä varmasti sattuu! Oli vastaus. En usko. Haluatko kokeilla, minä haen piiskan, niin kokeillaan, sattuuko. Piiska haettiin ja takapuoli oli kohta punaisena. Piiskasi ehkä vähän kovempaa, kuin vaimoni. Ääntelin kyllä ihan aiheesta.
- Anonyymi00022
Olisi hienoa olla porukassa saisimme molemmat vitsaa.Naiset saisivat katsoa kättensä tuloksia kun seisomme nurkassa häppeemässä pylly punasena.Siisti terve mies.
- Anonyymi00021
Missä päin tämä nainen on haluisin kokea vitsan.Kuriton mies.Eteläsuomi.
- Anonyymi00023
Naisena voin sanoa, että sen nolompaa ei ole mikään muu kun se, että joku kolmas on näkemässä. Olen itse kokenut tämän kaksi kertaa.
- Anonyymi00024
Vieläkö haluaisit kokea sen häpeän.Jos olisi toinen nainen katsomassa.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vieläkö haluaisit kokea sen häpeän.Jos olisi toinen nainen katsomassa.
Ehkä voisin. Olisitko kiinnostunut saamaan itsekkin, vai haluaisitko ainoastaan katsoa?
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ehkä voisin. Olisitko kiinnostunut saamaan itsekkin, vai haluaisitko ainoastaan katsoa?
Olen mies.Voisin saada naisen mukaan joka myös haluaa vitsaa.Jos haluat voin antaa vain sinullekkin.Onko sinulla paljon kokemusta vitsasta. Asustelen Loimaan lähellä pääsen kyllä kauemmaksikin tulemaa.
- Anonyymi00027
Olisi upeaa kun nainen läpsisi hius harjalla pyllyni punaiseksi!anopin katsomassa vierestä! M45v
- Anonyymi00028
Olisi mukava tavata naispari jotka antaisivat pojalle kunnon selkäsaunan.Pupakan poltosta ja suunsoitosta. Eteläsuomi.
- Anonyymi00029
Nuorena miehenä pääsin näkemään kun appiukko antoi anopille selkäsaunan. Anoppi ruikutti että ei muiden nähden, mutta ei auttanut. Ukko antoi kunnon käsittelyn anopin paljaalle takapuolelle.
- Anonyymi00039
Samantyyppinen kokemus minullakin nuorena miehenä. Ei ollut siihen mennessä minkäänlaista tietoa aikuisten välisestä selkäsaunaan liittyvästä. Pääsin näkemään miten minua paljon vanhempi rouva sai kunnollisen selkäsaunan takapuoli paljaana. Rouva oli leveä pylly pystyssä päällään ainoastaan sukat ja liivit pillu niin esillä kun vaan voi olla. Isot rinnat heiluivat aina kun takamus sai osuman. Lopuksi isäntä tyhjensi lastinsa hänen pilluun. Itse runkkasin vieressä. Se oli oppipojan osa.
- Anonyymi00030
Olen saanut olla takapuoli paljaana niin että oli toinen mies katsomassa toimitusta. Voin kertoa että oli nolointa mitä olen kokenut.
- Anonyymi00031
Vieläkö haluat kokea saman.Mies antaa nainen katsoo.
- Anonyymi00032
Anonyymi00031 kirjoitti:
Vieläkö haluat kokea saman.Mies antaa nainen katsoo.
Minä ilman muuta haluaisin!
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Minä ilman muuta haluaisin!
Mistä päin oot.Tämä toinenkin nainen haluaa vitsaa saat katsoa.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mistä päin oot.Tämä toinenkin nainen haluaa vitsaa saat katsoa.
Helsinki.
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Helsinki.
Kuinka sinuun saisi yhteyttä.
- Anonyymi00037
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kuinka sinuun saisi yhteyttä.
On vaikeaa. Täällä se on tehty erityisen vaikeaksi.
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
On vaikeaa. Täällä se on tehty erityisen vaikeaksi.
Olisko sinulla KIK.
- Anonyymi00040
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olisko sinulla KIK.
Minulla on.
- Anonyymi00041
Anonyymi00038 kirjoitti:
Olisko sinulla KIK.
Anteeksi että leikkaan keskusteluun, mutta kiima otti vallan. Olen Helsingistä, löytyy vitsa, kik ja halu piiskata sinut nainen.
Vm - Anonyymi00042
Anonyymi00040 kirjoitti:
Minulla on.
Nainen, jos olen ymmärtänyt oikein, niin haluat piiskaa, miehltä. Kirjoitin aikaisemmin.
Haluatko kik tunnuksen?
Vm
- Anonyymi00036
Olisi todella kiihottavaa päästä vierestä katsomaan, kun nainen saa paljaalle perseelle remmiä tai vitsaa. Kyllä siinä alkaisi seisomaan ihan kunnolla.
- Anonyymi00043
Jos on iloinen porukka koolla, ja vaikkapa saunomassa, niin voi järjestää seuraleikin: on pitkiä tikkuja ja lyhyitä tikkoja ja pitkän tikun vetäjä ottaa piiskan ja lyhyen tikun vetäjä saa maistaa sitä piiskaa, ja tikkuja voi olla pari ylimääräistäkin, ettei ole kenellekään varmaa, että jako menee tasan, esim. mies ja nainen.
"kommentti ketjuun Leikit ja fetissit" - Anonyymi00044
Tuo olisi mukava leikki olisi mukava osallistua onko porukkaa.Mies eteläsuomi.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4131819- 1471165
- 901102
- 671093
- 1051038
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku156893- 94741
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57654