tämä jollekkin tytölle/naiselle ihan sama kenelle mut haluaisin olla sun eka
Mä haluaisin olla sun eka
20
211
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Okeii😃
- Anonyymi00002UUSI
🤢🤢🤢 no hyi.
- Anonyymi00003UUSI
minkä ikäiselle sä puhut tässä 🤣
- Anonyymi00011UUSI
No sehän voi ite olla joku 16-kesänen.
- Anonyymi00004UUSI
Koska ei voisi moittia kun ei ole mihin verrata? Voisin sanoa tästä avauksestasi muutakin, mutta kun se ilmeiseti syyllistää kaikkia niin päätelkää itse
- Anonyymi00005UUSI
Cause it’s all about you snowflake
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Cause it’s all about you snowflake
Ehkä snadisti itsekeskeistä persahtelua mutta
- Anonyymi00007UUSI
Ei varmaa löydy halukkaita sulle.
- Anonyymi00008UUSI
Odotan silti
- Anonyymi00009UUSI
Onks pakko olla tyttö? Eiks poika kelpaa?
- Anonyymi00010UUSI
Ei....
- Anonyymi00012UUSI
Ootko ap itse vanha mies?
- Anonyymi00013UUSI
Sinne on EXIT ONLY😠❌
koita pistää kaaliis kale- Anonyymi00014UUSI
Olen 46.
- Anonyymi00015UUSI
No sopii, jos mä oon kans sun eka.
- Anonyymi00016UUSI
Oletkohan sellainen väkivaltainen 60-v muslimimies?
- Anonyymi00017UUSI
Sen pitäisi olla suuri kunnia, että joku valitsee ensimmäiseksi. Oli sitten mitä sukupuolta tahansa.
- Anonyymi00018UUSI
Tarkoitan ettei sen pidä olla kevyt juttu ja jotain omien fantasioiden toteutusta. Kokemattomia yleendä himoitsee epävarmat ja kypsymättömät ihmiset
- Anonyymi00020UUSI
Pakkomielle neitsyt naisiin?
- Anonyymi00021UUSI
Mä veikkaan että aloittaja oikeasti haluaisi kovasti imeä kunnolla palleja ja munaa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea
Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa3759918Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat946278Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur3875955SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1604346Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä
Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä33642Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien873228Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal933195Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä
Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,62946Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr102892Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en632889