kieltäytyi tulemasta A-studion keskusteluohjelmaan missä käsiteltiin sos&terv.alan leikkauksista. Miksiköhän : )
Kaisa Juuso
16
224
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kukaan järkevä, ei noihin valheellisiin "istuntoihin" lähde teilattavaksi.
- Anonyymi00005
Varsinkin kun kommunistinen YLE ne tekee.
- Anonyymi00013
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varsinkin kun kommunistinen YLE ne tekee.
No siinä yksi pöljäpersu. Et sitten tiennyt, että siellä "kommunistisen" YLEn johdossa on enemmän persuja kuin kommunisteja.
- Anonyymi00002
Miksi pitäisi tulla keskustelemaan johonkin A-studioon ? Ei asia tuollaisessa pellepajassa miksikään muutu keskustelemalla.
- Anonyymi00003
Kiertää ja kaartaa kuin kissa kuumaa puuroa. Persuloisilla selityksiä riittää kun vastuuministeri ei tule julkisuuteen kommentoimaan epäonnistumisiaan. Onko puolueen johto kieltänyt julkisuudessa esiintymisen ettei kannatus romahda entisestään : )
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Kiertää ja kaartaa kuin kissa kuumaa puuroa. Persuloisilla selityksiä riittää kun vastuuministeri ei tule julkisuuteen kommentoimaan epäonnistumisiaan. Onko puolueen johto kieltänyt julkisuudessa esiintymisen ettei kannatus romahda entisestään : )
Persutapaan pelkää totuutta. Uhriutuminen maistuu paremmin.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011807790.html - Anonyymi00009
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mitä epäonnistumistaan ?
- Anonyymi00011
Anonyymi00004 kirjoitti:
Persutapaan pelkää totuutta. Uhriutuminen maistuu paremmin.
https://www.hs.fi/paakirjoitukset/art-2000011807790.htmlKenen totuutta ? Mikä uhriutuminen ?
- Anonyymi00014
Ai sulla on tommonen. Ookko kysynny lääkäriltä apua?
- Anonyymi00010
Onneksi mökkitielle ja pojan palkkaamiseen riittää rahaa.
- Anonyymi00012
Kun lopulta huomasi ettei ole kartalla (kuten eivät muutkaan persut), erosi tehtävästään. Kyllähän se varmasti vituttaa kun ihmettelee mitä muut ministeriössä tekevät ymmärtämättä itse asioista yhtään mitään. Ja etenkin kun pitäisi itse olla ministeriön johtaja.
- Anonyymi00015
yle ei ota mitään eugeniikka kaveria ohjelmiinsa 🤣 koska ne ihmisoikeudet 🤣🤣🤣
helppoa on yleä pyörittää 600 miljoonalla vuodessa kun tekniikalla voi leikata kuluja kaiken aikaa 🤔- Anonyymi00016
Paljonko olet juonut kiljua tänään ? Näyttää siltä että aika monta litraa.
- Anonyymi00017
Huom. Kukaan ei pilkkaa Juuson eroa ministerivirastaan. Länsimaisessa sivistysvaltiossa ministerit eroavat kun hallitus on epäonnistunut tehtävässään
- Anonyymi00018
Näin on. Muidenkin persuministerien soisi ottavan mallia Juusosta, joka viimeinkin osoitti omaavansa sekä omantunnon että selkärangan.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Näin on. Muidenkin persuministerien soisi ottavan mallia Juusosta, joka viimeinkin osoitti omaavansa sekä omantunnon että selkärangan.
Voisi sanoa että Juuso oli hallituksen ainoa mies :D
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331491Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69114541000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471077- 1051038
- 68835
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117815- 43807
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56799Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli37793Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.64765