Vedonlyötikohteita esim. yli/alle maalimääristä vetoa lyötäessä painotetaan joukkueiden tekemien maalien tilastoja.
Tilastoihin ei voi luottaa ja niiden perusteella lyödyt vedot kusee.
Kun joukkueen väliset ottelut ovat päättyneet 2025 tuloksiin 1-0, 0-0, 0-1, 1-1,0-0.
Miten sitten joukkeet ovat pelaneet ottuita muita joukkeita vastaan kumpikin yli 3 maalin tuloksia ja keskinäiset ottelut 0-1 maalia????????
Miksi joukkueen keskinäinen ottelu onkin sitten yli 3 maalia, kun tilastojen perusteella laitat alle 2,5 maalia perustuen joukkueiden keskinäisiin otteluihin, joissa lopputulos on ollut 100% alle 2,5 maalia 90% alle 1,5 maalia.
Kaikki joukueiden otteluiden keskinäisiin tuloksiin perustuneet vedot ovat kusseet.
Miksi tilastot kusee
Anonyymi-ap
0
95
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511041- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et36629- 41568
- 39532
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht318495- 75461
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19441