En luottaisi sinuun tulevien lastemme äitinä

Anonyymi-ap

olisit kuitenkin sellainen että masentuisit vauvan hoitoon ja sanoisit että ei oo mitään järkeä tässä

23

254

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Sad

• Anonyymi00002

Jos tuollainen tunne tulee niin onhan noita naisia maailma pullollaan, valitsemaan vain mieleisensä joka tuntuu hyvältä. Hän on varmasti väärä sinulle.

• Anonyymi00003

Ei kiitos noita naisia enempää

• Anonyymi00006
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Ei kiitos noita naisia enempää

Ota vaikka mies kumppaniksi jos siltä tuntuu, jokaisen omia päätöksiä mikä tuntuu hyvältä ja parhaalta. Oon huomannut että kun tekee mieleisiä päätöksiä niin lopulta kiittää vain itseään ja on tyytyväinen.

• Anonyymi00015

Muailma ei kuulemma yhteen naiseen kaatua niin äitee miul ainakin opetti

• Anonyymi00004

Oisitko nyt ihan varma et oisit meidän lasten isä. 😳

• Anonyymi00012

Moni mies luulee voivansa välttää vastuun ja siirtää sen kaiken äidille, sitten syytetään kun toinen uupuu. Ei miehet toki äitejä ole, mutta heillä taas on ihan omanlainen isän vastuu.

• Anonyymi00005

ohi

• Anonyymi00007

Mummot tulee aina apuun kun vihellys käy😄

• Anonyymi00008

Vain niin 😢😢

• Anonyymi00009

Nykyajan naisista ei ole äideiksi.
      Yhdenkin lapsettoman naisen itkua kuuntelin aikani ihan kaverina siis.

Hän ei vähää välittänyt kenestäkään muista kuin omista tunteistaan, ihan itse oli valinnut surkeat miehensä jotka lopulta olivat jättäneet hänet tai hän oli jättänyt miehet itse hyppäämällä kätevästi uuden miehen syliin.

Yritin sitäkin naista vielä auttaa ja hän vähät välitti avustani vaan oli jo menossa varattua miekkosta panemaan.

HUORIKOISTA tulee kamalan huonoja äitejä. Olette itse valinneet kohtalonne.

• Anonyymi00010

Sinä valitset seurasi. Mulla ei ole yhtään ainutta tuollaista naista tai miestä elämässäni!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinä valitset seurasi. Mulla ei ole yhtään ainutta tuollaista naista tai miestä elämässäni!

Aivan varmasti on, ei ne kylillä huutelee tavoistaan toimia!

• Anonyymi00011

Jos perheen haluat niin kannattaa valita sellainen nainen johon luotat äitinä. lienee itsestäänselvyys?

• Anonyymi00013

Mahdatkohan rakastaa tuota naista oikeasti? Tuskin. Hommaa joku professional synnytyskone ennemmin rakkaudettomuuteesi.

• Anonyymi00014

No mitä si edes suunnittelet/ajattelet lapsia hänen kanssaan

• Anonyymi00016

Kyllä tässä aika taitaa loppua muutenkin. Parhaat vuodet mennyt ikävöidessä 😧

• Anonyymi00019

Oma valinta, joko teet ikävän kohteen kanssa jotain, mutta eiköhän siellä ole taass ikävöity jotain kiertokullia tai varattua iso mulkkua.

• Anonyymi00020

Minusta tuntuu, että sinä masentusit itse.
      Minä sanosin, että : Minulla on kerranki aikaa hoitaa tätä vauvaa joten saat katsoa vierestä.
      Tuo on syy miksi pitää olla 2 niin ei tarvi riidellä, mutta voidaan kisata aiheesta kumman vauvasta tulee ihanampi.

Minä sanosin aina, että : Tällä sinun vauvalla on paskat housussa joten joudat kyllä vaihtaa nämä ja annappa se minun vauva tänne…

• Anonyymi00021

Eihän me mitään lapsia ikinä edes oltais saamassakaan.

• Anonyymi00022

Muistan se oli hyvää aikaa...

• Anonyymi00023

Olin hyvä isä

• Anonyymi00024

Siinäkin hommassa tein minkä pystyin ja rakkaudella.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      29
      4967
    2. Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut

samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien
      Maailman menoa
      150
      4750
    3. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      213
      4748
    4. Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?

Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal
      Maailman menoa
      118
      4571
    5. Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen

Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil
      Maailman menoa
      13
      3670
    6. Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?

Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema
      Asunnot ja asuminen
      19
      2354
    7. Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!

Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud
      Suomalaiset julkkikset
      3
      2138
    8. Romanttinen ystävänpäivä?

Millainen olisi hyvä ystävänpäivä hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      1657
    9. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      24
      1544
    10. Kaisa Juuso eroaa

Jää välittömästi sairaslomalle. Onko nyt Keskisarjan vuoro?
      Perussuomalaiset
      190
      1255
    Aihe