Tulossa villi?
Onko ensi yöstä
43
391
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ei. I'm out of gas.
- Anonyymi00029UUSI
Ja mihin se vaikuttaa ei ihminen toimi muutenkaan bensalla tai kaasulla polttoaineena toimii ruoka jos ei mitään kuluta ei mitään tarttis syödäkään
- Anonyymi00002UUSI
On joo...villiä vessailua.
- Anonyymi00004UUSI
Voi että
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Voi että
Sanos muuta
- Anonyymi00003UUSI
Luulen näin levotonta on. Lakanat märkänä pyörintää.
- Anonyymi00018UUSI
Ei lämmitin uunia liikaa.
- Anonyymi00005UUSI
Ei ainakaan ruokabileitä tule, kun en tänään vielä uskaltanut lähteä kauppaan. On siellä vielä ruokaa, että ei tässä hätää. Kova tauti oli, mikä sitten lie oli.
- Anonyymi00007UUSI
Miks olis noin?
Oliskin vaan. - Anonyymi00008UUSI
On.
- Anonyymi00009UUSI
Tuliko siltä naiselta ruikut??
- Anonyymi00011UUSI
Hehe
- Anonyymi00012UUSI
Joo sillä käärmeellä on sen miehen suolistobakteeri. Kurja juttu on. Voi olla ettei se kestä sitä ja kuolee.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Joo sillä käärmeellä on sen miehen suolistobakteeri. Kurja juttu on. Voi olla ettei se kestä sitä ja kuolee.
Kenen miehen
- Anonyymi00040UUSI
Milloin?
- Anonyymi00010UUSI
On...
- Anonyymi00013UUSI
On.
- Anonyymi00016UUSI
On juu kyllä siellä ripa lentää ja lakanatkin on kuulema märkänä🤣
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
On juu kyllä siellä ripa lentää ja lakanatkin on kuulema märkänä🤣
Jokainen ainakin tietää ton kommentin jälkeen et oot vielä neitsyt.
- Anonyymi00019UUSI
kyllä se kiihkeeksi menee
- Anonyymi00020UUSI
tulee taakseni ja hieman leikittelee….
- Anonyymi00021UUSI
Siitä on tulossa tosi villi.
- Anonyymi00023UUSI
Vaiko lopullinen hiljaisuus
- Anonyymi00024UUSI
Koskaan ei ole ollut mitään haaveita ketään kohtaan seksiin liittyen! Ja paljon nuorempaa en ole koskaan halunnut edes ystäväksi!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Koskaan ei ole ollut mitään haaveita ketään kohtaan seksiin liittyen! Ja paljon nuorempaa en ole koskaan halunnut edes ystäväksi!
Olen mä ainakin ollu kiinnostunu tapailemaan nuorempaa siitä kivoja että seksi on edes tyydyttävää ni sitä on usein mitään sen kummempaa ei vaan ole välttis järkeä edes suunnitella miksi heidän vähäisen elämänkokemuksen takia joko ei ole tarpeeksi ulkonäköä tai si jää ongelmaksi että ylähampaat puuttuu tai si ei ole riittävästi rahaa eikä mun viiskytvuotis suunnitelmaan ny mahdu mitään tapailua kummempaa muutenkaan riippuen kuinka tavoitteeni niiltä osin toteutuu niin suunnitelmissa on seuraavaksi latino nainen niillä on tempperamenttia ei välttis niinkään luonnetta tai si tummaihoinen nainen niillä saattas olla luonnetta ei välttämättä niinkään tempperamenttia riippuu kuinka löytyy latino verta dna:sta ja tunteilla mä en elä siksi että koko tähän astisen ikäni olen saannu naisten hokemana kuunnella että rakkaus ei riitä ja mitä olen oppinu ni ei tuntus riittävän mikään muukaan jos ei omalla tilillä ole miljoonia ja seuraavaksi si jo itketäänkin ettei ole tarpeeksi aikaa naiselle kun järkkää itselleen työn josta on mahdollisuus miljoonia ansaita ja vieläkö ihmetellään miksi en juurikaan usko mitä naiset mulle väittää tai sanoo
- Anonyymi00045UUSI
Jonkun kohdalla kävi noin tänään. Toivottavasti ei kiusaamisen takia. 😢😭😢
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Olen mä ainakin ollu kiinnostunu tapailemaan nuorempaa siitä kivoja että seksi on edes tyydyttävää ni sitä on usein mitään sen kummempaa ei vaan ole välttis järkeä edes suunnitella miksi heidän vähäisen elämänkokemuksen takia joko ei ole tarpeeksi ulkonäköä tai si jää ongelmaksi että ylähampaat puuttuu tai si ei ole riittävästi rahaa eikä mun viiskytvuotis suunnitelmaan ny mahdu mitään tapailua kummempaa muutenkaan riippuen kuinka tavoitteeni niiltä osin toteutuu niin suunnitelmissa on seuraavaksi latino nainen niillä on tempperamenttia ei välttis niinkään luonnetta tai si tummaihoinen nainen niillä saattas olla luonnetta ei välttämättä niinkään tempperamenttia riippuu kuinka löytyy latino verta dna:sta ja tunteilla mä en elä siksi että koko tähän astisen ikäni olen saannu naisten hokemana kuunnella että rakkaus ei riitä ja mitä olen oppinu ni ei tuntus riittävän mikään muukaan jos ei omalla tilillä ole miljoonia ja seuraavaksi si jo itketäänkin ettei ole tarpeeksi aikaa naiselle kun järkkää itselleen työn josta on mahdollisuus miljoonia ansaita ja vieläkö ihmetellään miksi en juurikaan usko mitä naiset mulle väittää tai sanoo
Tee mitä teetkin ei kiinnosta enää
- Anonyymi00025UUSI
Erään itseäni vanhemman hyväpeppuisen, tutun ihanuuden kanssa olisi villliä monet yöt ja päivätkin...
- Anonyymi00034UUSI
Kirjoitit ajatukseni vanhemmasta henkilöstä...
- Anonyymi00047UUSI
Aika vtun villiä vissiin. Vaikuttaa sille et susta ei muuhun ku palstal jauhaa tosta.
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Aika vtun villiä vissiin. Vaikuttaa sille et susta ei muuhun ku palstal jauhaa tosta.
Jollain on huono päivä.
- Anonyymi00028UUSI
Kenellä ei normaalista poikkeava mulla ainakaan näen unta joko tappeluista tai naisista joista en välttämättä itse muista mitään töistä ny ole unia tarttin nähdä kun ei ole muutenkaan töitä näin pienellä paikkakunnalla ni voinu niiltä osin ottaa rennosti ja tyttäreelleni jo sanoin ajat si et kyllä isi aina jotain keksii kun näyttää siltä että rahat on vähissä tai sitä lisää tarvii mul olis ollu mitään hätää yksinhuoltajana tyttäreni kanssa mu kun hänen äiti tarvi jonkin jolla yrittää kiristää eikä tainnu ymmärtää vaikka sanoin että milläs luulit onnistuvas kiristää kun et onnistunu sillonkaan kun saman katon alla asuttiin
- Anonyymi00031UUSI
Ei oo nyt villiintymisen tuntemuksia.
- Anonyymi00050UUSI
Juu ei oo.
- Anonyymi00032UUSI
Samaa pyörimistä varmaan.
- Anonyymi00035UUSI
Mitäs muutakaan.
- Anonyymi00036UUSI
Eiks ne villit yöt oo yleensä viikonloppuisin?
- Anonyymi00043UUSI
Avioparilla kyllä vuorostaan.Etäkumppanin kanssa viikolla aikasesta aamusta klo 12.30 asti.Mihinkään töihin ei silloin mennä.
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Avioparilla kyllä vuorostaan.Etäkumppanin kanssa viikolla aikasesta aamusta klo 12.30 asti.Mihinkään töihin ei silloin mennä.
Korjaan.Aviomies kyllä menee töihin.
- Anonyymi00037UUSI
Artziii
- Anonyymi00041UUSI
Kyllä, jos tulet uniini taas. Siellä voidaan rietastella.
- Anonyymi00042UUSI
Kyllä. Lakanat ryttyyn.
- Anonyymi00048UUSI
Miksi tulisi, nukun aina yksin! En halua ketään samaan sänkyyn kanssani!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1027107Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4166858SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1625122Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien954042Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal953976Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en723917Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103692Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03390Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil82232Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161819