Haluaisin silti, en tahallani kirjoittanut niin.
Milloin kuulen sinusta?
40
545
Vastaukset
- Anonyymi00001
Irl musta ei kuule kukaan enää.
- Anonyymi00002
Palstalla horinat ei paljon paina
- Anonyymi00003
Haukuit vahingossa 🤣
- Anonyymi00004
No mutta jormahannele olethan sinä sellainen impulsiivinen höpsäkkä
- Anonyymi00017
Sitä hän todella on, impulsiiivinen! Olen miettinyt, että pitäisikö minun katkaista välit myös omaan biologiseen lapseeni kokonaan. Hän on todella omaehtoinen ja hän luulee aina tietävänsä kaiken paremmin kuin minä, vaikka niin se ei useinkaan ole ollut. Ja ne kamalat kauheat viestit, joita tuli solkenaan jossain vaiheéssa, poistin ne usein niitä lukematta. Emme ole olleet yhteydessä pariin kuukauteen ja hyvä niin! hän suunnitteli tulevaisuutta siinä uskossa, että me molemmat vanhemmat maksaisimme kaiken, mutta minä en anna hänelle enää edes yhtä euroa!
- Anonyymi00005
Soita jollekin mun läheiselle ja kysy mitä mulle kuuluu.
- Anonyymi00006
Aloituksesta ei edes tiedä onko sen kirjoittanut mies vai nainen...
- Anonyymi00007
No mutta petrimarjatta eikö sen tunne sydämessään miten asiat on
- Anonyymi00011
Anonyymi00007 kirjoitti:
No mutta petrimarjatta eikö sen tunne sydämessään miten asiat on
Riippuu ihan siitä miten h a r h a i n e n on.
- Anonyymi00008
Haluaisit siis mitä ja mitä kirjoitit ja minne?
- Anonyymi00009
Vahingossako sitten 😀
- Anonyymi00010
Tulin väärinymmärretyksi. Siinä hän on oikeassa, että tärkeitä asioita ei kannata laittaa viesteihin. Lesson learned.
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tulin väärinymmärretyksi. Siinä hän on oikeassa, että tärkeitä asioita ei kannata laittaa viesteihin. Lesson learned.
Oletko yllättänyt että palsta kirjoitukset ymmärretään (tahallaan)väärin, voi jestas!
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Oletko yllättänyt että palsta kirjoitukset ymmärretään (tahallaan)väärin, voi jestas!
Se oli irl viesti
- Anonyymi00016
Anonyymi00014 kirjoitti:
Se oli irl viesti
Yrität ikävällä selvittää 🥱 haloo
- Anonyymi00019
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mikset yritä korjata väärinymmärrystä? Sivusta.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mikset yritä korjata väärinymmärrystä? Sivusta.
Luuletko että en yrittänyt?
- Anonyymi00032
Anonyymi00021 kirjoitti:
Luuletko että en yrittänyt?
Eikö kuunnellut tai uskonut mitä sanoit?
- Anonyymi00034
Anonyymi00032 kirjoitti:
Eikö kuunnellut tai uskonut mitä sanoit?
Ilmeisesti ei ollut enää mitään sanottavaa
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ilmeisesti ei ollut enää mitään sanottavaa
Tai sit ei ei saanut viestiä edes.
- Anonyymi00015
Kuka kenestä ja miksi
- Anonyymi00018
Ainoa asia mitä häiriköltä haluan se, että koska en pystynyt tekemään töitä sen kauhean projektin takia hänen on korvattava menetttyjä palkkoja. Hänellä on siihen kyllä varaa! Sen tiedän!
- Anonyymi00020
Heti kun kirjoitat mulle kauniimmin, irl 🤭😉
- Anonyymi00022
En enää kirjoita mitään
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
En enää kirjoita mitään
Et tietenkään, et välitä yhtään.
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
En enää kirjoita mitään
Kirjoitatpas!
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Et tietenkään, et välitä yhtään.
En kirjoita, ainoa vaihtoehto on puhelimessa puhuminen.
- Anonyymi00027
Anonyymi00025 kirjoitti:
En kirjoita, ainoa vaihtoehto on puhelimessa puhuminen.
Puhu! 😜
- Anonyymi00028
Anonyymi00027 kirjoitti:
Puhu! 😜
Ootan että hän soittaa 🙂
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Kirjoitatpas!
Voi olla, että kaikki mitkä luulet häneltä ei ookkaa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ootan että hän soittaa 🙂
En soita noil tiedoilla.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
En soita noil tiedoilla.
Hänen ja minun puhelinnumeroiden kahden viimeisen nron yhteenlaskusta tulee se luku, jonka hän täyttää tänä vuonna 😊
- Anonyymi00035
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ootan että hän soittaa 🙂
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Ootan että hän soittaa 🙂
Entä jos hän ei uskalla kun vaikutit torjuvalta? Miks et itse tee mitään? Sivu
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Hänen ja minun puhelinnumeroiden kahden viimeisen nron yhteenlaskusta tulee se luku, jonka hän täyttää tänä vuonna 😊
Ei auta kun ei oo numeroita tallessa.
- Anonyymi00026
Miksi sitten kirjoitit niin tylysti jos et tahallasi?? Laita viesti että nyt voi soittaa jos oli asiaa. Muuten en uskalla enää koskaan. Jos tuo nyt vaikka sattui oleen sulta. En kirjoita tänne yleensä. Nainen sivusta
- Anonyymi00037UUSI
Eipä oo ikävä sun paskoja juttujasi onneks ei ole ikävä mukavan seesteinen olo
- Anonyymi00040UUSI
En tiedä mitä tuohon vastaisi mene johonkin hoitoon ja saa lääkkeet mut olethan niin arka ettet edes hoitoon uskalla mennä
- Anonyymi00042UUSI
Se on kyllä todella huono tilanne jos noin on! Ei hän voi vaatia ketään auttamaan häntä, jos hän itse on hoitovastainen!
- Anonyymi00041UUSI
Ei enää, elämä voitti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p294967Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504750Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2104732Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184571Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133670Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192354Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32128- 661657
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill241514- 1901235