Puolison ja kumppanin. En mitään hämäräperäistä.
Haluaisin sinusta edelleen
35
600
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
oot 🤮
m - n- Anonyymi00009UUSI
Selkeästikään aloitus ei ollut sulle.
- Anonyymi00002UUSI
Täällä palstalla hän ei taida sitä tavoittaa.
- Anonyymi00003UUSI
Minä tavallaan rakastan ehkä aina miestäni. Antedksi.
- Anonyymi00004UUSI
Etsin häntä nimittäin kaikista muista
- Anonyymi00025UUSI
Huomattu on.Näkijä.
- Anonyymi00005UUSI
Juu se hämäräperäinen pysyköön pois meidän tieltä.
- Anonyymi00006UUSI
Jos haluaisit tietäisin varmaan asiasta irl.
- Anonyymi00012UUSI
Tapahtuneen jälkeen, vaikea tätä irl alkaa kertomaan. Tai, saatan kertoakin. Ei se mistään pois ole.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tapahtuneen jälkeen, vaikea tätä irl alkaa kertomaan. Tai, saatan kertoakin. Ei se mistään pois ole.
Jos kertoisit, saattaisit yllättyä, mitä itsekin kertoisin
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin no haluatko vai et hänet?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Niin no haluatko vai et hänet?
En tiedä kenelle kysymys tarkoitettu, mutta minulle on ollut jo seitsemän vuoden ajan täysin selvää etten halua olla missään tekemisissä yhdenkään paljon nuoremman kanssa koskaan! Siksi pyysin jo tähän asuntoon muuttaessani että projekti lopetettaisiin! Mutta kukaan ei piitannut siitä kuinka huonosti minä voin, he vain jatkoivat esittämistään ja saivat minut menettämään elämänhaluni!
- Anonyymi00007UUSI
Oletko joskus kosinut häntä, kun sanot että edelleen?
- Anonyymi00010UUSI
En ole, mutta hän tietää tai tiesi tämän aikoinaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
En ole, mutta hän tietää tai tiesi tämän aikoinaan.
Et ole halunnut ymmärtää sitä, etten koskaan halua olla missään tekemisissä ihmisen kanssa, jonka takia menetin itselleni jotain äärimmäisen tärkeää ja se sinä et todellakaan ole!
- Anonyymi00011UUSI
voi kuule samoin, en mä mihinkään hölmöjen hommiin haluakaan
https://youtu.be/9kW84uV77aQ?list=RD9kW84uV77aQ&t=55 - Anonyymi00014UUSI
Synttärit viiden kuun mentyy.
- Anonyymi00019UUSI
Mitä siitä sitten 🦀?
- Anonyymi00015UUSI
Minäkin sinisilmäisestä upeasta miehestä.
- Anonyymi00018UUSI
Kiitos. Minä ruskeasilmäisestä upeasta naisesta.
- Anonyymi00017UUSI
Oletkohan sinä mieheni liian kiltti näihin hommiin?
Ajattelin, että jos me alettas tekemään yhteistyötä vankien kanssa.
Minä pamautan yhdellä vangilla kunnian loukkauksen niin yhdenvertaisuuslain avulla KAIKKIEN VANKILOIDEN VANGIT SYYLLISTYY SAMAAN!
Ei heitä saada muuten vastuuseen sekä nöyrtymään eli ymmärtämään, että RIKOKSESTA KUULU RANGAISTA EIKÄ SAADA TÄYSHOITOA JOSSA KAIKKI TULEE VALMIINA!
5000€ vilisee kokoajan ja niillä rahoilla saa edistettyä yhteiskunnan asioita.
Alkaisin tekemään myös Lauri Late Johanssonin porukan kanssa yhteistyötä.
Vangit vapautuu niin he tarvii työpaikan sekä asunnon.
Millä he muuten maksaa velkojaan!
FB kunnialliset eivät ole edes minulle tarjonneet METAN BISNES SIVULTA TÖITÄ!
Konkurssiin menee koko Suomi, kun FB kunniallisten BISNEKSET EI OIKEIN TUOTA!- Anonyymi00020UUSI
Lisään, että yks käveli tonnin paita päällä vankilasta ulos.
Minä sentään pesin pyykit itse, tein viikonloppuna jämistä mitä viikolla jäi niin lounasta. Siivoosin koko osaston.
Ei he siellä rahaa tarvi ja paljon halvemmaksi tulee, kun opettelevat leipomaan leivätkin itse.
Olokoot syömättä jos eivät opi leipomaan leipää, tekemään ruokaa!
Minä sentään tein oivariiniä itse ja sain 500 grammasta voita 900 grammaa oivariiniä. Sitä voi tehdä margariinistä.
Kauramaitoa voi tehdä kaurahiutaleista ja siitä mäskistä voi tehdä puuroa ja laittaa leipä taikinaan!
Minä kyllä säästöjä osaan tehdä ja opettaa VANKEJA, että he oppivat kunnioittamaan!
Siellä ei mitään punttisaleja tarvita.
Tunnin päivässä saavat ulkoilla joten he voi juosta, kävellä tai vaikka ryömiä niin siinä on liikuntaa ja he saavat vaikka hyppiä tai kävellä käsillä niin tulee käsille voimaa!
FB kunnialliset loukkaa ite minun kunniaa törkeästi ja vielä SYRJIVÄTKIN päälle!
Kyllähän he itsekkin pääsevät sinne töihin ja minä en kyllä heitä syrji vaan minä mielellään keksin heille töitä sinne vankilaan niin he pääsevät sentään vaikuttamaan asioihin. - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Lisään, että yks käveli tonnin paita päällä vankilasta ulos.
Minä sentään pesin pyykit itse, tein viikonloppuna jämistä mitä viikolla jäi niin lounasta. Siivoosin koko osaston.
Ei he siellä rahaa tarvi ja paljon halvemmaksi tulee, kun opettelevat leipomaan leivätkin itse.
Olokoot syömättä jos eivät opi leipomaan leipää, tekemään ruokaa!
Minä sentään tein oivariiniä itse ja sain 500 grammasta voita 900 grammaa oivariiniä. Sitä voi tehdä margariinistä.
Kauramaitoa voi tehdä kaurahiutaleista ja siitä mäskistä voi tehdä puuroa ja laittaa leipä taikinaan!
Minä kyllä säästöjä osaan tehdä ja opettaa VANKEJA, että he oppivat kunnioittamaan!
Siellä ei mitään punttisaleja tarvita.
Tunnin päivässä saavat ulkoilla joten he voi juosta, kävellä tai vaikka ryömiä niin siinä on liikuntaa ja he saavat vaikka hyppiä tai kävellä käsillä niin tulee käsille voimaa!
FB kunnialliset loukkaa ite minun kunniaa törkeästi ja vielä SYRJIVÄTKIN päälle!
Kyllähän he itsekkin pääsevät sinne töihin ja minä en kyllä heitä syrji vaan minä mielellään keksin heille töitä sinne vankilaan niin he pääsevät sentään vaikuttamaan asioihin.Lisään, että tuo kaura-maito liittyi siihen, kun yks minun lapsista alko juomaan kaura-maitoa.
Litra makso yli 3 euroa niin minä sanoin hänelle, että : Kyllä mieki voin tehdä kaura-maitoa sinulle ja annat minulle sen 3 euroa.
Ei hän halunnut sitä enään.
- Anonyymi00021UUSI
Kuka kenestä
- Anonyymi00022UUSI
Kai vattuni
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kai vattuni
En ole kenenkään kaivattu, koska en kaipaa ketään. Etsinnässä on vain 70v ikäinen mies!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
En ole kenenkään kaivattu, koska en kaipaa ketään. Etsinnässä on vain 70v ikäinen mies!
Ei niitä täältä löydy, mene vaikka bingoon.
- Anonyymi00028UUSI
Keneltä kenelle? 🥺
- Anonyymi00031UUSI
Hänelle, joka ei sitä halunnut 🙁. Tasan ei mene nallekarkit elämässä. Etunimet loppuu samaan kirjaimeen.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Hänelle, joka ei sitä halunnut 🙁. Tasan ei mene nallekarkit elämässä. Etunimet loppuu samaan kirjaimeen.
Meilläkin hänen kanssa loppuu. 🥺
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Haluan kyllä. ♥️
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Meilläkin hänen kanssa loppuu. 🥺
Mun aloitus oli naiselta miehelle.
- Anonyymi00035UUSI
Ohuella langalla mennään.
- Anonyymi00038UUSI
Onko näin että olet sinä täällä?
- Anonyymi00039UUSI
Mahdollisesti olen?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita
Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat1027107Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka
jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur4166858SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"
Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden1625122Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien954042Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal953976Kun täällä kysytään aina vaan naisilta
Niin nyt kysytään miehiltä. Mies, voisitko ottaa kumppaniksesi naisen joka nostaa enemmän penkistä kuin sinä? Tienaa en723917Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!
Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr103692Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!
Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.03390Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil82232Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema161819