YLE törkeästi poisti Tiistaitiima-ohjelman. Oliko syynä Harriet Finnin kauneus ja juontajakolleegan komeus vain aidosta vanhusvihasta, jota persut ovat täynnä
YLE lopetti ainoan ohjelmansa ikäihmisille
20
219
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kävikö omaan nilkkaan, persut onnistui leikkaamaan ylen ohjelmistoa mielestään liian vähän, kokoomus asetti rajan jota ei ylitetä.
Ohjelmisto muuttuu ilman persujakin, Ylen tuotanto on vanhusten mieleen, mainoskanavat pelkkää roskaa sen rinnalla.
Ylen uutisointi on puolueetonta ilman poliittista ideologiaa, Ylen johto on oikeiston hallussa eikä silti näy ohjelmiston laadussa. - Anonyymi00002
Kaiken kaikkiaan uudistusten jälkeen on YLE:n ohjelmisto ja tekninen toiminta pudonnut luokkaan välttävä entisen loistavan jälkeen. Radiossakin on jatkuvasti "nappulat hukassa"
- Anonyymi00014
Ylen tv-ohjemalista on nykyisin ankeata luettavaa. Ei mitään, ellei ole urheilua.
Ja teknisestä puolesta: esimerkiksi TV:n ääni tulee millä voimakkuudella ja äänenlaadulla sattuu tulemaan, kun sitä ei takuulla kukaan valvo. Radiossa soitetaan "tunnaria" lauseiden välimerkkinä, jotkut näistä AI- rämpytyksistä kestävät sen pari - kolme minuuttia, mitä normaali-iskelmät.
Ja uutisaiheeksi riittää, kun on havaittu, että rikkailla on enemmän rahaa, kuin köyhillä, ja sitä kerrotaan sitten päivän kaikissa uutisissa, ja aiheeseen voi sitten tutustua tarkemmin ylen rahakoneessa
- Anonyymi00003
Harriet Finne oli nuorena meidän terveyskeskuksessa lääkärinä. Hyvin pidetty henkilö, joka myöhemminkin tervehti, kun tuli vastaan
- Anonyymi00010
Asuitko jossain 7 asukkaan saarella Turun saaristossa?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Asuitko jossain 7 asukkaan saarella Turun saaristossa?
En asunut. Porvoossa olen asunut n. 60 vuotta
- Anonyymi00004
Persut vaativat YLEN rahioen leikkaamista. Siksi ohjelmia on
jouduttu lopettamaan, sekä nuoria että iäkkäämpiä kiinnostavia.- Anonyymi00016
Mutta onneksi ylelle, kun voivat soittaa uutena viisvuotta vanhoja ohjelmia. On se "ihme maa"
- Anonyymi00005
MONI LUULEE ETTÄ YLE ON lähes ILMAINEN kun niiden ylevero on pieni
NÄIN EI OLE VAAN NE MASAVAT
Yle on pantava maksukortti-televisioksi ainakin pääosin
eli se maksaa tilaa kanavan niin kuin muutkin kanavat taivaskanavat
esim. noin 2-3 euroa kuukausihinta
Ylevero korvataan kanavamaksulla, silloin valitus loppuu
Yle tuhoaa muut kanavat Suomessa niillä ei riitä rahat
täällä surkea porukka inisee valtionmonopolia joka tuhoaa niiden
ohjelmat
luullen että Yle on ilmainen
ei ole, muut kanavat häviät ja menettävät
MATU ei ole ilmainen jonka rikkaat maksavat
näij ei ole vaan köhä maksaa kun siltä leikataan tuet ja sitten se vielä pannaan
jonoon ja sitten vain kone eikä ihminen vastaa
ei ole sekään ilmainen tuo matu köhälle- Anonyymi00006
Yle jne söi esim. Veijalaisen ohjelman jota kaikki aikuiset katsoivat
MTV3:n Studio55.fi -ohjelma sen verkkosivusto lopetettiin maaliskuussa 2017 vaikka ohjelma oli suosittu ja suunnattu erityisesti yli 50-vuotiaille
- Anonyymi00007
Yle on paras.
Persu haluaisi sen muuttuvan Suomen uutiseksi.- Anonyymi00008
yleistä pskaa paras huonoin levittävä maani lint ei osaa keskuskella vaanvilttuilla
- Anonyymi00011
Olen huomannut, että lääkärit ja Alkon myyjät eivät ole tuntevinaan kun tulevat vastaan kylillä. En tosin ole koskaan asunut 7 asukkaan ruotsinkielisellä saarella joten en voi yleistää. Mutta oletan ettei siellä ole edes Alkoa.
- Anonyymi00012
Alkon myyjät ovat poliitikkojen vähän toisaikaisia lapsia ja muuta sukua
joille on hyvä saada valtion työpaikka
Poliitikko sitten tunkee Alkon S-ryhmän kaupan kylkeen, jos vielä tämän päälle
saa vähän ekstraa ryhmältä
Onko sinulla vihreä POLIITIKON S-kortti alennuksia varten optiolla?
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/d9c012f9-bc97-5261-a5ec-a3659df38601 S-ryhmä palkitsee poliitikkoja: Isoja alennuksia ruuasta, rahaa tuhansia euroja kuukaudessa - Anonyymi00015
Äärioikeisto Persu ainoa puolue joka vihaa Yleä, mitä Suomessa on jota uusnatsit ei vihaisi.
- Anonyymi00018
Toistu vaapskanlevitystä sossulilta ilman sisältöä = mielenhäiriö josta pääsee vain hoidolla ja josei ota elämä va luuhukkaan
- Anonyymi00017
Yle on tarkoitettu kielitaidottomille
Olen itse ostanut vajaalla 300e vuodessa uutiskanavia ja dokumenttikanavia joissa muutamassa on jopa suomi/ruotsi -tyyppinen tekstitys, saksan kanavissa ranskaa
On hyvä lähtökohta verrata ylesontaa näihin
Yle voidaan panna maksukortille kanavia myydään muutamalla eurolla kuukausi
minimoida palkkiovirat
(Jungner ja muija töissä yhtaikaa molemmat sukua rska sossuelolle)
Radio veroista
Yle Pakkosvenska pois tilalle yle ostaa svt1 Ruotsi niiden kanavien joukkoon joita voi halvalla tilata Ylestä. Rkp- virat lopetetaan
Yle syö veroeduillaan muut kanavat
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19281415/yle-lopetti-ainoan-ohjelmansa-ikaihmisille#comment-140784743- Anonyymi00019
Emakeel on see keel, mida me iga päev räägime
Vielä: hämmästyneenä olen huomannut viron kulttuurin
Wikisivut viroksi useimmin äidinkielellä kuin suomeksi, ne on tehneet niitä
Muutama kanava esim. Viasatin luontokanava on tekstitetty viroksi muttei suomeksi
Eläköön Viro,
hakkaa päälle, löö sisse
lyö sisään
anna valu, mennä - Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Emakeel on see keel, mida me iga päev räägime
Vielä: hämmästyneenä olen huomannut viron kulttuurin
Wikisivut viroksi useimmin äidinkielellä kuin suomeksi, ne on tehneet niitä
Muutama kanava esim. Viasatin luontokanava on tekstitetty viroksi muttei suomeksi
Eläköön Viro,
hakkaa päälle, löö sisse
lyö sisään
anna valu, mennäEikö tekstityksen saa vaihdetuksi jos haluaa ?
- Anonyymi00021
Minäkin valitsen ohjelmani itse.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213