YLE lopetti ainoan ohjelmansa ikäihmisille

Anonyymi-ap

YLE törkeästi poisti Tiistaitiima-ohjelman. Oliko syynä Harriet Finnin kauneus ja juontajakolleegan komeus vain aidosta vanhusvihasta, jota persut ovat täynnä

20

219

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kävikö omaan nilkkaan, persut onnistui leikkaamaan ylen ohjelmistoa mielestään liian vähän, kokoomus asetti rajan jota ei ylitetä.
      Ohjelmisto muuttuu ilman persujakin, Ylen tuotanto on vanhusten mieleen, mainoskanavat pelkkää roskaa sen rinnalla.
      Ylen uutisointi on puolueetonta ilman poliittista ideologiaa, Ylen johto on oikeiston hallussa eikä silti näy ohjelmiston laadussa.

• Anonyymi00002

Kaiken kaikkiaan uudistusten jälkeen on YLE:n ohjelmisto ja tekninen toiminta pudonnut luokkaan välttävä entisen loistavan jälkeen. Radiossakin on jatkuvasti "nappulat hukassa"

• Anonyymi00014

Ylen tv-ohjemalista on nykyisin ankeata luettavaa. Ei mitään, ellei ole urheilua.
        Ja teknisestä puolesta: esimerkiksi TV:n ääni tulee millä voimakkuudella ja äänenlaadulla sattuu tulemaan, kun sitä ei takuulla kukaan valvo. Radiossa soitetaan "tunnaria" lauseiden välimerkkinä, jotkut näistä AI- rämpytyksistä kestävät sen pari - kolme minuuttia, mitä normaali-iskelmät.
        Ja uutisaiheeksi riittää, kun on havaittu, että rikkailla on enemmän rahaa, kuin köyhillä, ja sitä kerrotaan sitten päivän kaikissa uutisissa, ja aiheeseen voi sitten tutustua tarkemmin ylen rahakoneessa

• Anonyymi00003

Harriet Finne oli nuorena meidän terveyskeskuksessa lääkärinä. Hyvin pidetty henkilö, joka myöhemminkin tervehti, kun tuli vastaan

• Anonyymi00010

Asuitko jossain 7 asukkaan saarella Turun saaristossa?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Asuitko jossain 7 asukkaan saarella Turun saaristossa?

En asunut. Porvoossa olen asunut n. 60 vuotta

• Anonyymi00004

Persut vaativat YLEN rahioen leikkaamista. Siksi ohjelmia on
      jouduttu lopettamaan, sekä nuoria että iäkkäämpiä kiinnostavia.

• Anonyymi00016

Mutta onneksi ylelle, kun voivat soittaa uutena viisvuotta vanhoja ohjelmia. On se "ihme maa"

• Anonyymi00005

MONI LUULEE ETTÄ YLE ON lähes ILMAINEN kun niiden ylevero on pieni
      NÄIN EI OLE VAAN NE MASAVAT

Yle on pantava maksukortti-televisioksi ainakin pääosin
      eli se maksaa tilaa kanavan niin kuin muutkin kanavat taivaskanavat
      esim. noin 2-3 euroa kuukausihinta

Ylevero korvataan kanavamaksulla, silloin valitus loppuu

Yle tuhoaa muut kanavat Suomessa niillä ei riitä rahat

täällä surkea porukka inisee valtionmonopolia joka tuhoaa niiden
      ohjelmat

luullen että Yle on ilmainen
      ei ole, muut kanavat häviät ja menettävät

MATU ei ole ilmainen jonka rikkaat maksavat
      näij ei ole vaan köhä maksaa kun siltä leikataan tuet ja sitten se vielä pannaan
      jonoon ja sitten vain kone eikä ihminen vastaa
      ei ole sekään ilmainen tuo matu köhälle

• Anonyymi00006

Yle jne söi esim. Veijalaisen ohjelman jota kaikki aikuiset katsoivat
        MTV3:n Studio55.fi -ohjelma sen verkkosivusto lopetettiin maaliskuussa 2017 vaikka ohjelma oli suosittu ja suunnattu erityisesti yli 50-vuotiaille

• Anonyymi00007

Yle on paras.

Persu haluaisi sen muuttuvan Suomen uutiseksi.

• Anonyymi00008

yleistä pskaa paras huonoin levittävä maani lint ei osaa keskuskella vaanvilttuilla

• Anonyymi00011

Olen huomannut, että lääkärit ja Alkon myyjät eivät ole tuntevinaan kun tulevat vastaan kylillä. En tosin ole koskaan asunut 7 asukkaan ruotsinkielisellä saarella joten en voi yleistää. Mutta oletan ettei siellä ole edes Alkoa.

• Anonyymi00012

Alkon myyjät ovat poliitikkojen vähän toisaikaisia lapsia ja muuta sukua
      joille on hyvä saada valtion työpaikka

Poliitikko sitten tunkee Alkon S-ryhmän kaupan kylkeen, jos vielä tämän päälle
      saa vähän ekstraa ryhmältä

Onko sinulla vihreä POLIITIKON S-kortti alennuksia varten optiolla?

https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/d9c012f9-bc97-5261-a5ec-a3659df38601 S-ryhmä palkitsee poliitikkoja: Isoja alennuksia ruuasta, rahaa tuhansia euroja kuukaudessa

• Anonyymi00015

Äärioikeisto Persu ainoa puolue joka vihaa Yleä, mitä Suomessa on jota uusnatsit ei vihaisi.

• Anonyymi00018

Toistu vaapskanlevitystä sossulilta ilman sisältöä = mielenhäiriö josta pääsee vain hoidolla ja josei ota elämä va luuhukkaan

• Anonyymi00017

Yle on tarkoitettu kielitaidottomille

Olen itse ostanut vajaalla 300e vuodessa uutiskanavia ja dokumenttikanavia joissa muutamassa on jopa suomi/ruotsi -tyyppinen tekstitys, saksan kanavissa ranskaa

On hyvä lähtökohta verrata ylesontaa näihin

Yle voidaan panna maksukortille kanavia myydään muutamalla eurolla kuukausi

minimoida palkkiovirat

(Jungner ja muija töissä yhtaikaa molemmat sukua rska sossuelolle)

Radio veroista

Yle Pakkosvenska pois tilalle yle ostaa svt1 Ruotsi niiden kanavien joukkoon joita voi halvalla tilata Ylestä. Rkp- virat lopetetaan

Yle syö veroeduillaan muut kanavat

https://keskustelu.suomi24.fi/t/19281415/yle-lopetti-ainoan-ohjelmansa-ikaihmisille#comment-140784743

• Anonyymi00019

Emakeel on see keel, mida me iga päev räägime

Vielä: hämmästyneenä olen huomannut viron kulttuurin

Wikisivut viroksi useimmin äidinkielellä kuin suomeksi, ne on tehneet niitä

Muutama kanava esim. Viasatin luontokanava on tekstitetty viroksi muttei suomeksi

Eläköön Viro,
        hakkaa päälle, löö sisse
        lyö sisään
        anna valu, mennä

• Anonyymi00020
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Emakeel on see keel, mida me iga päev räägime

Vielä: hämmästyneenä olen huomannut viron kulttuurin

Wikisivut viroksi useimmin äidinkielellä kuin suomeksi, ne on tehneet niitä

Muutama kanava esim. Viasatin luontokanava on tekstitetty viroksi muttei suomeksi

Eläköön Viro,
        hakkaa päälle, löö sisse
        lyö sisään
        anna valu, mennä

Eikö tekstityksen saa vaihdetuksi jos haluaa ?

• Anonyymi00021

Minäkin valitsen ohjelmani itse.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      286
      2963
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2343
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2017
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1751
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      61
      1283
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1213
    Aihe