Miten sä saatoit?
-mies-
Kokoyön itkenyt sua
51
453
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole mitään pahaa tehny
- Anonyymi00017UUSI
Oletko palstaäijän aloituksiin itseriittoisesti ja välillä hyvin vihamielisesti vastaileva miettinyt esim vaikka leponeksia
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Oletko palstaäijän aloituksiin itseriittoisesti ja välillä hyvin vihamielisesti vastaileva miettinyt esim vaikka leponeksia
Ihan turha sinun tuputtaa minulle omia tapojas. Lopeta toi typerä jankkaaminen. Koitamme kuitenkin ymmärtää edes joskus että olethan sairas. Et muuten jankkaisi.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ihan turha sinun tuputtaa minulle omia tapojas. Lopeta toi typerä jankkaaminen. Koitamme kuitenkin ymmärtää edes joskus että olethan sairas. Et muuten jankkaisi.
Miksi sinä itse jankutat tätä samaa monotonista settiä palstaäijän aloituksiin sitten? Ja kirjoitteket monikossa että me tiedämme että olet sairas? Tässä on ihan pieni paradoksi nyt.
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Miksi sinä itse jankutat tätä samaa monotonista settiä palstaäijän aloituksiin sitten? Ja kirjoitteket monikossa että me tiedämme että olet sairas? Tässä on ihan pieni paradoksi nyt.
Se paratapsi on sun päässäs. On tässä jo vuosia tullut työporukalla naurettua että et sä vaan koskaan muutu. Onko joku ehkä ollut sinulle tuhma tai onko sattunut jotain, etkö ole tullut kuulluksi? Kovasti haet ainakin huomiota.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Se paratapsi on sun päässäs. On tässä jo vuosia tullut työporukalla naurettua että et sä vaan koskaan muutu. Onko joku ehkä ollut sinulle tuhma tai onko sattunut jotain, etkö ole tullut kuulluksi? Kovasti haet ainakin huomiota.
Työporukalla olette nauraneet, just. Erikoinen vastaus kun itse vuodattaa keskellä yötä trolliäijän aloituksiin ”en ole tehnyt mitään”, mutta vastaaja taisi vaihtua lennossa johonkin toiseen, eikö niin? Mainitse toki poppoon nimi tai kirjoita ainakin nimikirjaimia epäviralliseen adressiin
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Työporukalla olette nauraneet, just. Erikoinen vastaus kun itse vuodattaa keskellä yötä trolliäijän aloituksiin ”en ole tehnyt mitään”, mutta vastaaja taisi vaihtua lennossa johonkin toiseen, eikö niin? Mainitse toki poppoon nimi tai kirjoita ainakin nimikirjaimia epäviralliseen adressiin
Sori sirkus nyt vaan.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Sori sirkus nyt vaan.
Ja miten niin haen huomiota sillä jos kyseenalaistan epävakaiden huutelua, spinnaamista sun muuta kevyterehdyttämistä?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Ja miten niin haen huomiota sillä jos kyseenalaistan epävakaiden huutelua, spinnaamista sun muuta kevyterehdyttämistä?
Sinullakin jo sanastoon kuuluu kaikki spinnaamiset palstaäijät ynnä muut.
Kannattaisi vähän laajentaa niin ei ärsytä niin paljon tommoset knoppisanat päälle liimattuine höpötyksineen on ihan idiootin touhua. Niillä vaan yritetään näyttää että on muka fiksumpi kuin muuta tai että on edes jotain siellä korvien välissä mutta se että pyörii päivästä toiseen tunkemassa joka tekstin väliin ei ole kyllä kovin fiksua, eli siinä meni mahdollisuus sinulta.
- Anonyymi00002UUSI
Elämä on uusi orastava sinun,
kyyneleet kuljettavat surua. - Anonyymi00003UUSI
Ei kannata naisten perään itkeä ovat ilkeitä ihmisiä nauttivst kun miehiä kiusaavat
- Anonyymi00006UUSI
Eiköhän miehetkin kiusaa naisiakin ihan yhtä paljon, ellei enemmänkin.
- Anonyymi00004UUSI
Älä itke ❤️
- Anonyymi00005UUSI
Tosimies ei itke miesten perään.
- Anonyymi00007UUSI
Entä naisten?
- Anonyymi00008UUSI
Vttu että oo keskenkasvuinen idiootti krpä. Jos vähänkin avaan miltä musta tuntuu ainut asia on mitä osaa on tehdä siitä pilaa. Toivittavasti palellut pakkaseen ksipää!!
- Anonyymi00009UUSI
Onko tämä aloittajaäijä nyt sitten ikäänkuin jatkoa tälle kertomuksellesi? Tee
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Onko tämä aloittajaäijä nyt sitten ikäänkuin jatkoa tälle kertomuksellesi? Tee
Mene nyt sinäkin vttuun siitä. 🖕
- Anonyymi00011UUSI
"Mieshän" voi kuolla vaikka nestehukkaan juostessaan. Ellei sitte peräti verenhukkaan. Kuulemma.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mene nyt sinäkin vttuun siitä. 🖕
Kylläpä tämäkin taas pienestä eskaloitui. Kaikki järjestyy vielä soft kitty warm kitty little ball of fur happy kitty sleepy kitty pur pur pur
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
"Mieshän" voi kuolla vaikka nestehukkaan juostessaan. Ellei sitte peräti verenhukkaan. Kuulemma.
Jaa, sinulla siis alkaa taas laajeta horisontaalisesti nämä vihan kohteet primääristä sekundaarisiin
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ompahan yks ilkeä hullu vähemmän.
- Anonyymi00019UUSI
Onhan nämä itkupotkut melko hellyyttäviä palstaäijä. Hälyyttävintä kuitenkin että elät näitä draamoja naisina ja miehinä esiintyen ihan oikeasti, melko riskialtista tuolleen skitsofreenikkona eikö. Oma todellisuudentaju vajavaisena on varmaan melko helppoa perustella itselleen sairaalloiset käyttäytymismallit. Parin markan pikkukriminaali.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Onhan nämä itkupotkut melko hellyyttäviä palstaäijä. Hälyyttävintä kuitenkin että elät näitä draamoja naisina ja miehinä esiintyen ihan oikeasti, melko riskialtista tuolleen skitsofreenikkona eikö. Oma todellisuudentaju vajavaisena on varmaan melko helppoa perustella itselleen sairaalloiset käyttäytymismallit. Parin markan pikkukriminaali.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Joo, ei tämä aloittajaäijän yksitoikkoisten maneerien kaava mitään rakettitiedettä ole varsinaisesti
- Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ai. Lahjoit taas peltipollarin pysäytyskuvasta? -emv
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00040 kirjoitti:
Ai. Lahjoit taas peltipollarin pysäytyskuvasta? -emv
Koetko poikaparka, että tämä pelastaa uppoavan kumiveneennw, että jaarittelet puuta heinää ja haukut taas nk väärää puuta? Sivusta
- Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Koetko poikaparka, että tämä pelastaa uppoavan kumiveneennw, että jaarittelet puuta heinää ja haukut taas nk väärää puuta? Sivusta
Toisekseen näiden sekavien narratiivintynkien kohde lie vaihtelee, sillä primäärillä pakkomielteen kohteella ei ole korttia
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Toisekseen näiden sekavien narratiivintynkien kohde lie vaihtelee, sillä primäärillä pakkomielteen kohteella ei ole korttia
Ajamiseenhan ei kuulema korttia tarvi.
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ajamiseenhan ei kuulema korttia tarvi.
Niin ja voi istuskella muiden auton etupenkillä pikkueemelinä lussuttaa pillimehua ja osoitella sormella että tuhoa toi ja toi iskä jne
- Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00048 kirjoitti:
Niin ja voi istuskella muiden auton etupenkillä pikkueemelinä lussuttaa pillimehua ja osoitella sormella että tuhoa toi ja toi iskä jne
Minun iskän sikari on isompi kun sinun iskän kuubalainen oon imuttanutkin. I dare your sorry butt to rise this bar because
- Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ainakaan kukaan ei itke sinun perääsi se on ihan varma, joka väliin tunget idioottimaiset kommenttisi mutta sen takia sinä täällä varmaan oletkin eikös niin?
Ei ole ketään siinä lähistöllä jollen näyttäisi oma erinomaisuuttaan niin täällä sitä sitten pyöritään ja ilmeisesti miesten kohtelu on ollut sinulle jotenkin epämiellyttävää tai sitten sinä yleisesti pelkäät miehiä olet niin sanotusti äidin helmoissa kasvanut varoituksia sadellut " että miehet haluaa vaan sitä yhtä ja kuinka ne on pahoja "
pienestä pitäen, aika typerää touhua todella sinulta.
Ehkä saat joskus palstan epämiellyttävimmän väliintunkijan pokaalin tuli nyt sitten kenenkä taholta vaan, vaikkapa hui MIEHEN!!! 😳😩
- Anonyymi00012UUSI
Kuka ketä mä helposti vaadit jotain enemmän kuin mihin itse pystyit
- Anonyymi00018UUSI
Saatoin mustan miehen pysäkille. Oli luonani.
- Anonyymi00026UUSI
Kiitos aloittajaäijä tiedosta, tämä on kuin eräälle raivohullulle suoraan räätälöity skeema
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kiitos aloittajaäijä tiedosta, tämä on kuin eräälle raivohullulle suoraan räätälöity skeema
Cännikuskina otit senkin kyytiis? -pallisjätitsäkille
- Anonyymi00025UUSI
"Voi Puh, kuinka saatoit?" Nasu nyyhkytti.
- Anonyymi00037UUSI
Niin, älä muuta palstaäijän aloitukseen proosaile lempoon leppäkeihäs. Olet vissiin kova kertomaan perättömiä tarinoita
- Anonyymi00028UUSI
Mitä minä nut oon tehnyt?
-nainen - Anonyymi00030UUSI
Kuka siellä saunassa teki mitä häh?
- Anonyymi00036UUSI
Kerro toki teidän joukkueen apaattisissa saunailloista
- Anonyymi00031UUSI
https://youtu.be/qOPDhufL6vU?si=fJDctiH9sJiGm6tf muitakin vaihtoehtoja on
- Anonyymi00038UUSI
Se on muuten juurikin näin :-)!
- Anonyymi00042UUSI
Silver C. Rest lämppärinä väärässä töpselissä on vähän enemmän ku pelkästään huono idea. -denver
- Anonyymi00046UUSI
En saattanutkaan. En ikinä itkettäisi sinua.
- Anonyymi00047UUSI
Sanoo sipuli kirkonisän polvella?
- Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sanoo sipuli kirkonisän polvella?
Ei saakutti sulta ei suju sitten mikään. Jos näyttää ettei yksi gubbeketju meinaa kääntyä millään eduksi mee hyvä lapsi seuraavaan. Kyllä näitä riittää. -mama
- Anonyymi00053UUSI
Minusta on harmillista että syytetään vain toista osapuolta kun tangoon tarvitaan aina kaksi.
- Anonyymi00054UUSI
Ei tollasta minä, minä, minä jaksa. Keskity välillä toiseen ihmiseen. Koko juttu minä olen sitä, minä olen tätä. Jos siirrät ajatukset mitä joku/jotkut toiset ihmiset tekee saat paljon enemmän sisältöä päähän ja mielenkiintoisemmat ajatukset.
- Anonyymi00055UUSI
haukotus…?
- Anonyymi00056UUSI
Tuskin sun sitä kannattaa itkeä, jos vedän käteen.
-miehesi
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1494699Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su1904604Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1124522Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254395Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133420Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32108- 661617
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill201161- 1761132