Mikä on paras pankki

Olen testannut OP:n,S-pankin,Dansken,Nordean,Säästöpankin ja Ålandsbankin. Valitsin Nordean,koska siellä on asiakkaille 24/7 verkkohuijauspäivystys ja rahat ovat siksikin parhaiten suojassa ja apua saa tarvittaessa . OP:stä on kaikkein huonoimmat kokemukset. Viimeinen pisara oli,kun vaativat ostamaan varatunnistatautumisjestelmäksi toisen kännykän tai tabletin yhden mobiilini lisäksi . Nordeassa sain ilmaisekai oman mobiilini lisäksi tunnuslukulaitteen. Varatunnistautumisjärjestelmä on ulkomailla välttämätön, kun ei ole Suomen pankkikonttoreita. Kännykkä voi mennä rikki,tulla häiriö,se voidaan varastaa, joten joku on oltava varalla.

12

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jos puhut maailman parhaista pankeista niin sääntö nro 1. ei kannata puhua mitään Suomalaisista tai Suomessa toimivista pankeista.

• Anonyymi00002

Op pankki ryöstettiin pois pörssistä ...kannaatta kiertää kaukaa sellainen yritys...

• Anonyymi00003

OP on kyllä suurin kusetus. Olet mukamas asiakasomistaja. Käytännössä olet vain maksaja. Pieni piiri päättää kaikesta ja repii "omistajilta" rahaa minkä kerkiää. Paras on minulle Nordea. Pystyn sentään olemaan ihan oikeasti omistaja, kun omistan reilut tuhat Nordean osaketta. Eihän minun ääneni tietenkään ratkaise, mutta nykyisen johdon päätökset ajavat minunkin etuani erittäin hyvin. Ja tietysti osingot voittaa mennen tullen osuuskunnan "bonukset".

• Anonyymi00004

Kyllähän tuo osuuskaupan S-pankki (S-osuuskaupan entinen säästökassa) on näistä tässä keskustelussa mainituista se kaikkein surkein. Varsinainen feikkipankki jonka pankkineiteinä usein törmäät henkilöön jolla on ryssäperäinen nimi joka kertoo aikapaljon pankista.

S-pankin mainonta on kaiken lisäksi sitä samaa paskaa, eli kilpailijoiden ivailua josta S-ryhmä ei tunnu pääsevän ikinä irti,. Se nimittäin alkoi jo osuuskaupan osalta 100 vuotta sitten ja näyttää yhä TV-mainoksien muodossa jatkuvan.
        S-ryhmän mainonta on aika lähellä koulukiusaamista, ivaillaan niitä, joille ei meinata pärjätä.

• Anonyymi00005

Itse olen tutkinut asiaa ja Osuuspankki on ehdottomasti paras vaihtoehto minulle. S-pankki kaikkein huonoin vaihtoehto. Nordean ja Dansken kohdalla on vaikea sanoa, ehkä Danske.

• Anonyymi00006

Danskella mainostavat että olisin etuohjelma 3 korissa ja saisin ilmaiset saldokyselyt pankkiautomaatilla ja maksupalvelukuoret.
      Aikuisten oikeasti.

• Anonyymi00008

Etutasoja saa vasta kymmenen vuoden ja liki 30000€ velattoman asioinnin jälkeen. Ehdot on sellaiset joihin 99,99 prosenttia yli 25v ihmisistä ei pysty.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Etutasoja saa vasta kymmenen vuoden ja liki 30000€ velattoman asioinnin jälkeen. Ehdot on sellaiset joihin 99,99 prosenttia yli 25v ihmisistä ei pysty.

Ei pidä paikkaansa.

• Anonyymi00007

Ei hyvää tai huonoa ole. Se on paras joka tekee kaiken minkä asiakas haluaa, ja huonoin joka ei, tai muistuttaa asioita. Itse en luota oikeasti mihinkään oikeasti.

• Anonyymi00010

Olet siis ollut asiakkaana melkein kaikissa kotimaisissa pankeissa ja todennut Nordean parhaaksi. Sehän riippuu jokaisesta itsestään, mikä on paras pankki. Itselläni on S-pankki päivittäispankkipalveluihin ja asuntolainaan. Kilpailutuksen perusteella minulle edullisin. Sijoitukset hoituu Nordnetissä. Lisäksi pari ulkomaista "nettipankkia" luottokortteihin ja käteistalletuksiin.

• Anonyymi00011

S-pankin täytyy kyllä olla todella surkea ihan kaikin tavoin sillä se on kait ainoa joka saa jatkuvasti huomautuksia ja seuraamusmaksuja pankkitarkastuksissa.

En luotaisi kyllä yhtään tuollaiseen pankkimaailman luuseriin, joka joutuu jatkuvasti valvontaviranomaisen seulaan siitä, että siellä on toiminnassa aukkoja jotka aiheuttaa asiakkaille riskejä.

• Anonyymi00012

Mun omalla alueella on yksi iso osuuspankki jossa on varmaan 50000 omistaja-asiakasta. Syksyllä siihen liittyy viisi muutaman tuhannen omistaja-asiakkaan pankkia. Yksi syy tähän pankkitoiminnan kiristymisen lisäksi lienee pienten pankkien saama vahvempi selkäranka hankalia asiakkaita vastaan. Kun pankissa on yksi kaikkien tuntema toimihenkilö, niin asiakastilanteet voivat olla kiusallisia. No, ei se näin ole, mutta jokainen voi miettiä itse.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",
      Maailman menoa
      17
      5053
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      91
      2276
    3. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      135
      1978
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      48
      1848
    5. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1620
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      55
      1246
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      110
      865
    8. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      48
      821
    9. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      297
      799
    10. Kaupungin yt

Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l
      Äänekoski
      24
      644
    Aihe