se tapahtuu hiljalleen, hissukseen ja hyvin peruuttamattomasti. Toivottavasti ei sentäs ihan jatkuvlla syötöllä ihastelis, se tuntuis omituiselta. Tässä ikävaiheessa, ihastumiselle ei oo sellaisia kriteerejä kuin nuoremmalla iällä. Jää kaikki sellainen turha vaatiminen pois, voi ihastua ihan rauhassa. ja pitää ihastuksestaan kiinni.
****Eiks vaan :D
Näin vanhemmiten kun ihastuu
8
402
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Oon sun fani😍
- Anonyymi00002
Kyyllä se menoa jonkun verran rauhoittaa, tämä suunnaton viisaus mitä ikä on mukanaan tuonut :D
- Anonyymi00003
Näin keski-ikäisenä miehenä en ihastu enää ollenkaan. Mutta nuorten naisten huomio toki i m a r t e l e e.
- Anonyymi00004
Kyllä vain *****:D
- Anonyymi00005
Mummot on tuohonaikaan töissä. Tekevät teidänkin työnne, sillä aikaa, kun esitätte mummoja.
- Anonyymi00006
Ois kyllä ehunata laittaa tekohampaat samaan vesiklasiin
- Anonyymi00007
Sinne siis.
- Anonyymi00008
Näin vanhempana miehenä, kun ihastuu, niin 40-60v naiset ei kunnolla edes tervehdi? Toista se oli kun itse olin 30-40v, niin naiset pyysi käymään, soitteleen,ym. ja 20-50v naiset , varatutkin pyysi hotelliin, auton kyytiin, kahville, tms. Nyt naisten vaatimukset on kasvanut, ihastutaan ja katseet viipyy, mutta 30-50v nainen enemmänkin kysyy heti ammattia, onko hieno auto, onko oma asunto, rantamökki, ym . Jos jotain näistä puuttuu, niin naisille tulee heti kättelyssä pettynyt ilme ja kiireitä alkaa ilmaantua, jos vielä ehdotat uudelleen näkemistä, enkä nyt ensitapaamisella ole ehdottanut seksiä, vaikka olen joskus ihastunut jo pelkkään ulkonäköön naisella. Kuitenkaan ei tullut sitä puhelinsoittoa viikkoon kahteen ja kun sattumalta törmäsin, niin valitteli kiireitä, ym. menoja. Taidan pysyä lopun ikää ilman mielitiettyä, kun joskus omasta liitostani lähdin ilman riitaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 981211
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku87834Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella31764- 66683
Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.93616- 31593
- 18548
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist15541Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43513- 10466