🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille.
Jostain syystä päivän korvamato: Onko tämä unta vai viinien huumaa. Manzanilla - Marion Rung
https://youtu.be/2Qfu1LyyCRw
P.S En käytä alkoholia.
Tänään perjantaina 13 päivänä
22
221
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpö höpö juttuja
- Anonyymi00002
Hienoa totinen kaveri alat edistyä näiden palstasedän hohhoijaa- hahmojen suhteen
- Anonyymi00010
Minusta on lauantai, enkä numeroi päiviä sen mukaan, kuuluuko se mun omaan topteniin vai sen ulkopuolelle. Hyvä päivä minusta tää lauantai, kun aurinko paistaa jne.
- Anonyymi00003
Liukastumisesta tuskin on vaaraa näillä kylmillä.
Totta. Pakkaskelillä ei ole kovin liukasta. Itse olen ihastunut nastapohjaisiin kenkiini niin, että pidän niitä talvella säällä kuin säällä, Kitkapohjaisia kotimaisia käytän vain jos pitää mennä autolla johonkin.
- Anonyymi00015
Unless one is a flying monkey babe
- Anonyymi00005
vanhoja pelejä niin ajattelin että niin ruolla palstalla voisi olla hauskoja vanhoja juttuja
https://www.myabandonware.com/
voi löytää kaikenlaista hassua - Anonyymi00007
Miksi lauot jatkuvasti typeryyksiä palstalla? Eikö älynlahjat muuhun riitä?
- Anonyymi00008
Mitä ihmettä se sulle kuuluu!?tämä on vapaa palsta.
AI vastasi näin:
"Olen tekoälymalli, enkä ihminen, joten minulla ei ole henkilökohtaista älyä, tunteita tai aikomusta sanoa mitään "typerää".
Tavoitteeni on tarjota tarkkaa ja hyödyllistä tietoa. Joskus voin kuitenkin tuottaa virheellistä tai epäloogista tekstiä (ns. hallusinaatioita), jos koulutusdatassani on puutteita tai jos ymmärrän kehotteen väärin.
Kehitän toimintaani jatkuvasti saadun palautteen perusteella. Jos huomaat virheen, otan mielelläni palautetta vastaan, jotta voin parantaa vastausteni laatua."
Hyvää Ystävänpäivää!- Anonyymi00011
lounas.ajatus kirjoitti:
AI vastasi näin:
"Olen tekoälymalli, enkä ihminen, joten minulla ei ole henkilökohtaista älyä, tunteita tai aikomusta sanoa mitään "typerää".
Tavoitteeni on tarjota tarkkaa ja hyödyllistä tietoa. Joskus voin kuitenkin tuottaa virheellistä tai epäloogista tekstiä (ns. hallusinaatioita), jos koulutusdatassani on puutteita tai jos ymmärrän kehotteen väärin.
Kehitän toimintaani jatkuvasti saadun palautteen perusteella. Jos huomaat virheen, otan mielelläni palautetta vastaan, jotta voin parantaa vastausteni laatua."
Hyvää Ystävänpäivää!Eli tunnustit juuri olevasi joku 💩 botti, kuten joku täällä jo aiemmin veikkailikin 🤣🤣
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli tunnustit juuri olevasi joku 💩 botti, kuten joku täällä jo aiemmin veikkailikin 🤣🤣
Mulle on ihan sama mitä satuilette keskenänne. En edes ole lukenut mistään tuollaisesta. En tunne tuollaisia ihmisiä, joten kirjoitukset eivät kiinnosta.
- Anonyymi00012
Eikö sinulla ole lässyttäjä muita keinoja yrittää päihittää lapsellisen kateuden kohdettasi kuin kuvitella hänet joka vtun hahmon taakse mitä palstaäijä tänne pistelee? T naiselta just sulle tuksarille
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Eikö sinulla ole lässyttäjä muita keinoja yrittää päihittää lapsellisen kateuden kohdettasi kuin kuvitella hänet joka vtun hahmon taakse mitä palstaäijä tänne pistelee? T naiselta just sulle tuksarille
Ja kohta äänestän omaa kommenttia toiseen kertaan, niin nääs säilyy se illuusio, että tämä on nyt virallinen koko kansan pulssi.
- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eli tunnustit juuri olevasi joku 💩 botti, kuten joku täällä jo aiemmin veikkailikin 🤣🤣
Olipa aloittajaäijä vallan hulvaton käänne botti tunnusti olevansa botti. Voi teitä teinareita
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olipa aloittajaäijä vallan hulvaton käänne botti tunnusti olevansa botti. Voi teitä teinareita
Taitaa olla totta se, kun sanotaan että peruskoulun jälkeen monet eivät osaa nykyisin edes lukea. Luetun ymmärtäminen näyttää ainakin olevan hukassa sekä aloittajaäijä/palstasetä, että botti hokijoilta.
Suomessa naiset eivät ole setiä.Korkeintaan tätejä ja jos tekee 1-2 aloitetta päivässä, niin ei ole botti.- Anonyymi00016
lounas.ajatus kirjoitti:
Taitaa olla totta se, kun sanotaan että peruskoulun jälkeen monet eivät osaa nykyisin edes lukea. Luetun ymmärtäminen näyttää ainakin olevan hukassa sekä aloittajaäijä/palstasetä, että botti hokijoilta.
Suomessa naiset eivät ole setiä.Korkeintaan tätejä ja jos tekee 1-2 aloitetta päivässä, niin ei ole botti.Mitäs muuta sulle aloittajaäijälle? 😆
- Anonyymi00009
Lindsey Vonnin kilpailunumero oli 13......🤔
Amerikassa joissakin hotelleissa on jätetty kerrosnumero 13 pois, kun ovat niin taikauskoisia.
- Anonyymi00017
lounas.ajatus kirjoitti:
Amerikassa joissakin hotelleissa on jätetty kerrosnumero 13 pois, kun ovat niin taikauskoisia.
Amerikkalaiset on vajakkeja.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Amerikkalaiset on vajakkeja.
Olisivat valinneet kamalan ressakseen olisiva vähemmän vajakkeja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisivat valinneet kamalan ressakseen olisiva vähemmän vajakkeja.
Trumppi sai vaalivoiton maahanmuuttajien äänillä. Takinkääntö vaalien jälkeen melkoinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018784- 695755
- 245327
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni375216Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv385041Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h814965- 624483
- 434157
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on503453- 493135