🤔 🪜🪑 kannattaa olla varovainen, ettei liukastu ulkona. Minäkään en aio kiivetä tikkaille enkä tuolille.
Jostain syystä päivän korvamato: Onko tämä unta vai viinien huumaa. Manzanilla - Marion Rung
https://youtu.be/2Qfu1LyyCRw
P.S En käytä alkoholia.
Tänään perjantaina 13 päivänä
21
286
Vastaukset
- Anonyymi00001
Höpö höpö juttuja
- Anonyymi00002
Hienoa totinen kaveri alat edistyä näiden palstasedän hohhoijaa- hahmojen suhteen
- Anonyymi00010
Minusta on lauantai, enkä numeroi päiviä sen mukaan, kuuluuko se mun omaan topteniin vai sen ulkopuolelle. Hyvä päivä minusta tää lauantai, kun aurinko paistaa jne.
- Anonyymi00003
Liukastumisesta tuskin on vaaraa näillä kylmillä.
Totta. Pakkaskelillä ei ole kovin liukasta. Itse olen ihastunut nastapohjaisiin kenkiini niin, että pidän niitä talvella säällä kuin säällä, Kitkapohjaisia kotimaisia käytän vain jos pitää mennä autolla johonkin.
- Anonyymi00015
Unless one is a flying monkey babe
- Anonyymi00005
vanhoja pelejä niin ajattelin että niin ruolla palstalla voisi olla hauskoja vanhoja juttuja
https://www.myabandonware.com/
voi löytää kaikenlaista hassua - Anonyymi00009
Lindsey Vonnin kilpailunumero oli 13......🤔
Amerikassa joissakin hotelleissa on jätetty kerrosnumero 13 pois, kun ovat niin taikauskoisia.
- Anonyymi00017
lounas.ajatus kirjoitti:
Amerikassa joissakin hotelleissa on jätetty kerrosnumero 13 pois, kun ovat niin taikauskoisia.
Amerikkalaiset on vajakkeja.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Amerikkalaiset on vajakkeja.
Olisivat valinneet kamalan ressakseen olisiva vähemmän vajakkeja.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Olisivat valinneet kamalan ressakseen olisiva vähemmän vajakkeja.
Trumppi sai vaalivoiton maahanmuuttajien äänillä. Takinkääntö vaalien jälkeen melkoinen.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273455Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122619Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1172582Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1112231Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761703Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481614Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261566Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1371267
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166