Joko nyt meni

Anonyymi-ap

perille, että saisi asua ja kulkea rauhassa! Eikä pelätä! Aivan liian monia vuosia meni pilalle, kun ette ottaneet selvää minkälaisia ihmisiä hyväksyitte projektiin!

11

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Toivottavasti opitte kuinka väärin toimitte aloittaessanne projektin, ettei kukaan muu joutuisi vastaavaan tilanteeseen koskaan! Menetin monia hyviä työvuosia ja paljon iloa siitä, että olisin saanut hoitaa niitä ihania pieniä lapsia! Kaiken kaikkiaan voin vain sanoa, etten olisi koskaan halunnut olla mukana projektissa! Se ei kunnioittanut minun omia ajatuksiani eikä minun elämääni koskaan! En käsitä sitä muuten kuin siten, että luulitte minun olevan jotenkin avuton ihmissuhteissani, mutta siitä ei koskaan ollut kyse! Siksi olin todella ihmeissäni, kun niitä puoliso ehdokkaita mainostettiin jopa työpaikoilla! Ja vielä kauheampaa oli se, kun ette ymmärtäneet sitä, että miksi olisin halunnut auttaa oman lapseni ikäistä. Harva nainen haluaisi sellaiseen tilanteeseen! Ainoa tärkeä asia oli saada tehdä itselle mieluisaa työtä minulle hyvin rakkaiden työkaverien kanssa mahdollisimman kauan ja projektin takia menetin sen mahdollisuuden, koska voin todella huonosti siksi etten ymmärtänyt mistään mitään! Ja se jos mikä aiheutti minulle valtavaa stressiä ja ahdistusta töissä ollessani, koska kaikki mitä siellä neljän vuoden aikana esitettiin oli minulle täysin hepreaa! Ja totta kai se sai minut voimaan huonosti ja tuli sanottua pahasti työkavereillekin joskus, johtuen totaalisesta ymmärtämättömyydestä liittyen projektiin! Olin henkisesti loppuun palanut ja halusin kaiken esityksen loppuvan, mutta se vain jatkui ja jatkui ja minä putosin hyvin syvälle kaikkien niiden vuosien aikana, kun tein töitä vieraissa työpaikoissa! Siinä vaiheessa, kun nyt jo edesmennyt työkaveri jäi eläkkeelle, toivoin niin paljon pääseväni töihin minulle rakkaaseen työapaikkaan, koska se olisi ollut minulle kuin lottovoitto! Kun niin ei tapahtunut aloin voida vielä huonommin ja siitä lähtien ovesta ulos lähteminen on ollut ahdistavaa! Ja se kaikki mitä tässä talossa on tapahtunut, on vahvistanut pelkoa ja lisännyt ahdistusta! Enkö minä aikuisena naisena muka tiennyt sitä, mikä on juuri minun näköistä elämää, niin kaikki tuntuivat luulevan! Olisi ollut tarpeellista olla yhdyshenkilö, se olisi auttanut todella paljon ja projekti olisi saatu loppumaan jo vuosia sitten! Olisin ehkä jopa säästynyt toiselta krooniselta sairaudelta. Kun on voinut huonosti kauan se altistaa sairauksille. Stressi tekee tuhoaan elimistössä! Ja projekti jos mikä on ollut kauan jatkuneen stressin aiheuttamaa!

• Anonyymi00002

On sellainen tunne, että projektille luvan antaneille pitäisi antaa varoitus, ettei mitään vastaavaa voisi enää koskaan tapahtua yhdellekään henkilölle, kuin mitä minulle tapahtui, kun minut pakotettiin ilman lupaani kokemaan jotain sellaista, minkä takia jouduin kärsimään suunnattomsti! Aivan kuin minulla ei olisi saanut olla omia mielipteitä ollenkaan ja ne lasten vanhempien esitykset ns. muina henkilöinä olivat todella kauhea kokemus aina! Mitään muuta ei tuntunut olevan, kuin esitystä esityksen jälkeenkin! Ja minä olisin vain halunnut tehdä töitä rauhassa!

• Anonyymi00011
        Anonyymi00002 kirjoitti:

On sellainen tunne, että projektille luvan antaneille pitäisi antaa varoitus, ettei mitään vastaavaa voisi enää koskaan tapahtua yhdellekään henkilölle, kuin mitä minulle tapahtui, kun minut pakotettiin ilman lupaani kokemaan jotain sellaista, minkä takia jouduin kärsimään suunnattomsti! Aivan kuin minulla ei olisi saanut olla omia mielipteitä ollenkaan ja ne lasten vanhempien esitykset ns. muina henkilöinä olivat todella kauhea kokemus aina! Mitään muuta ei tuntunut olevan, kuin esitystä esityksen jälkeenkin! Ja minä olisin vain halunnut tehdä töitä rauhassa!

Gubbeko se taas on järjestellyt näitä projekteja,se on hullu,sitä kyllä kannattaa varoa ja kulkee "pistooli mukana""! Se pitäis viedä suljetulle jalkapandassa koko piru!

• Anonyymi00003

Niin ketä nää palstasetä pelkäät polliisiako?

• Anonyymi00004

Niin mikä tässä oli toisten sanoja laittomasti taltioida kuumakalle niin kiintoisaa- oliko joku asiasana ikäänkuin sinne päin? Liian huonot hermot dekkariksi tjsp

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niin mikä tässä oli toisten sanoja laittomasti taltioida kuumakalle niin kiintoisaa- oliko joku asiasana ikäänkuin sinne päin? Liian huonot hermot dekkariksi tjsp

Oikein oiujalauta tuli taas esiin sieltä jostain älämääilmäst

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Oikein oiujalauta tuli taas esiin sieltä jostain älämääilmäst

Ja päivän rutiini alkaa olla taas paketissa- napotusta palstalla aamuyöstä asti, sitten hieman tabletin syleilyä salakuunnellen hetken päästä ehkä pari lavastuspuhelua jotta sysipaska tekniikka osoittaisi iipeen palstalle. Säälittävää

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Ja päivän rutiini alkaa olla taas paketissa- napotusta palstalla aamuyöstä asti, sitten hieman tabletin syleilyä salakuunnellen hetken päästä ehkä pari lavastuspuhelua jotta sysipaska tekniikka osoittaisi iipeen palstalle. Säälittävää

Niin tälläkö tämö nipa meinas tienata suuret setelit?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin tälläkö tämö nipa meinas tienata suuret setelit?

Ja ihan tätä kekeä vartenko köpöjuusto avitti

• Anonyymi00012
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja ihan tätä kekeä vartenko köpöjuusto avitti

Eiks nää kööpö juusto pariskunta muuta osaa ku tehdä piruutta toisille?

• Anonyymi00013

Jaksaako kukaan lukea noita ainaisia trollin toistoja? Minä ainakin ohitan sujuvasti, kun huomaan ap:n olevan asialla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      17
      5766
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      83
      5395
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3414
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      90
      3367
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      120
      1157
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1107
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1032
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      37
      825
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      44