Olen pullea pallo, roikkuvat rinnat, elämän koulima, pahoinpidelty henkisesti. Vieläkö haluat minut? Otatko vastaan särkyneen, rikkoutuneen paketin?
Aktiiviurheilevalle miehelle
Olen vanha ja väsynyt
9
414
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kyllä. En anna sinun palloutua eiku piiloutua lisää. Roikkuvat rinnat - et siis käytä rintsikoita. Elämän koulima - elämä on. Pahoinpidelty henkisesti - sitä paremmalta hyvinpidetty tuntuu. Mitään raskauttavaa et ole vielä kertonut, aivan kuten kevään ensimmäinen kukka, tarvitsee rakkautta, huolenpitoa ja aurinkoista tulevaisuutta, kukoistaakseen ja antaen rakkauttaan takaisin aivan yhtä paljon kun sitä annetaan.
- Anonyymi00005
Kiva kommentti, siitä ei mitään. Mutta oli pakko kommentoida tuota rintsikoita koskevaa kohtaa. Roikkuvat rinnat eivät johdu siitä, käyttääkö rintsikoita vai ei. Ikä, raskaudet, painonpudotus veltostuttavat rintoja. Isommat alkaa roikkumaan enemmän. Rintsikoilla ei ole mitään vaikutusta asiaan.
sivusta - Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kiva kommentti, siitä ei mitään. Mutta oli pakko kommentoida tuota rintsikoita koskevaa kohtaa. Roikkuvat rinnat eivät johdu siitä, käyttääkö rintsikoita vai ei. Ikä, raskaudet, painonpudotus veltostuttavat rintoja. Isommat alkaa roikkumaan enemmän. Rintsikoilla ei ole mitään vaikutusta asiaan.
sivustaTarkoitus oli paremminkin sanoa, ettei se ole sillä tavalla merkitystä. Toisilla ei ole esim. juuri rintoja ollenkaan. Se on ongelma ainoastaan jos ei itse siitä tee ongelmaa, sama se on millaisten rintojen kanssa tahansa. Sama se on kaikkien ulkonäöllisten asioiden kohdalla. Ei ole ainoaa oikeaa kauneusihannetta vaan kauneus on katsojan silmissä ja mielessä ja yleensä ihmiset ovat liiankin kriittisiä omaan kehoonsa.
- Anonyymi00002
Älä nyt itseäsi soimaa, sekä halveksi. Ei kaikki miehet ole pelkkään ulkonäköön katsojia, onhan ihmisessä muutakin kun pelkkä kuori. Eikä se jos mies urheilee, ole se merkki että toisenkin pitäisi urheilla. Ei, edesmennyt vaimoni urheillut millään tavalla, ja hän oli minulle hyvin rakas silti. Vaikka itse olen urheillut aina jotakin lajia. Ei sillä ole mitään merkitystä jos toinen ei urheile. Sinun pitäisi oppia arvostamaan itseäsi sellaisena kuin olet, eikä lytätä itseäsi. Eikä millään rinnoilla ole merkitystä millaiset ne on.
- Anonyymi00007
Minulla ei ole tapana soimata itseäni. Muutaman kilon pudotus olisi hyväksi terveyden kannalta, vaikka syön kyllä terveellisesti. Ikä hidastaa aineenvaihduntaa ja sen takia kaloreiden vähentäminen auttaa ja liikunnan lisääminen, kunhan säät lämpenevät.
- Anonyymi00003
Jotenkin ihana aloitus, minusta naisestakin. Varmasti se oikea mies sinut hyväksyy juuri sellaisena kuin olet 🥰
- Anonyymi00008
Hän nainen ei ole tuommoinen!
- Anonyymi00009
Näkökulma tässä olikin, voi tykätä toisesta, oikeasti, kokonaisuutena, persoonasta, luonteesta. Mielestäni huono asia jos ihastutaan pelkästään jonkin ulkonäköön. Ne suhteet voivat loppua pikaisesti juuri siksi kun sillä hetkellä miellyttää jokin ulkonäöllisesti, mutta ehkä pian ei enää näekään häntä samalla tavalla ts. yhteys toiseen on alunperinkin hataralla pohjalla.
- Anonyymi00010
❤️❤️❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1862733- 1642539
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182247Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612084Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591454Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261183Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931148Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701083