Oli kaunis kesäpäivä ja lähdimme matkailuautollamme Jyväskylästä Lappeenrantaan.
Emme tarvinneet navigaattosia, sillä sinä tiesit lyhimmän reitin ja niin ajoimme Mäntsälän kautta Ylitornioon ja sieltä Rauman kautta Inariin ja Tampereen kautta Äkäslompoloon josta pääsimmekin jo suoraan Lappeenrantaan.
Matkamme kesti vain vaivaiset 68 tuntia pysähdyksineen.
Lappeenrannassa huomasimme, että olimme unohtaneet aurinkolasit kotiin ja lähdimme niitä heti hakemaan.
Sinä opastit jälleen ja niin ajoimme tällä kertaa lyhintä reittiä suoraan Vaasaan, sieltä Oulun kautta Rymättylään ja Jokioisten kautta kurvaten saavuimme Kuusamoon, jossa käännyimme vasemmalle ja matka jatkui Jyväskylään.
Siellä huomasimme, että eihän me edes asuta Jyväskylässä vaan asumme matkailuautossamme ja aurinkolasit löytyivätkin hansikaslokerosta.
Aikaa oli kulunut jo 193 tuntia lähdöstämme ja löpöä oli palanut 5 tankillista.
Niinpä päätimme, ettemme enää milloinkaan lähde Lappeenrantaan, sillä sinne on liian pitkä matka.
:/
Nainen, tarina lomamatkastamme
11
164
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
https://www.youtube.com/watch?v=sXpg3iLUFIw&list=RDsXpg3iLUFIw&start_radio=1
Niin se vaan suomineidon kanssa matka meni, mutta sitten tiemme erosivat, sillä minua kiehtoi naapurimaat, enkä tuntenut oloani täällä yhtään kotoisaksi.
Niin sinä hyppäsit pois kyydistä ja minä sain jatkaa matkaani kauas pois.
Laitoin osoitteen navigaattoriin ja matkasin euroopan läpi ja saavuin määränpäähäni jossa unelmieni nainen minua odotti.
:/- Anonyymi00002UUSI
Nyt kyllä valehtelit, koska sinä olit tuo joka hyppäsi pois kyydistä.
Sinulle tuli vessa hätä ja minä en jaksanut odottaa joten lähin ajelemaan edeltä sekä huusin sinulle, että : Meen edeltä keittään kahvit joten hilipase reippaana perästä! - Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Nyt kyllä valehtelit, koska sinä olit tuo joka hyppäsi pois kyydistä.
Sinulle tuli vessa hätä ja minä en jaksanut odottaa joten lähin ajelemaan edeltä sekä huusin sinulle, että : Meen edeltä keittään kahvit joten hilipase reippaana perästä!Vink vink IHMISOIKEUS RAKKAUS VAIMOSI TIETÄÄ, ETTÄ IHMISOIKEUS KOIRA RAKASTAA VIRIKKEITÄ!
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Vink vink IHMISOIKEUS RAKKAUS VAIMOSI TIETÄÄ, ETTÄ IHMISOIKEUS KOIRA RAKASTAA VIRIKKEITÄ!
Ei mua kiinnosta enää mikään ihmisoikeus.
Turpaan vaan ja henki pois, kyselköön sitten vainajahengiltä jos on kysyttävää.
:/ - Anonyymi00005UUSI
Nyt kyllä taidat nähdä unta muruseni.
En hypännyt pois kyydistä.
Vaan oon edelleen kyydissä ja pysyn. - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Nyt kyllä taidat nähdä unta muruseni.
En hypännyt pois kyydistä.
Vaan oon edelleen kyydissä ja pysyn.En nähnyt unta, se oli totta.
Hän oli jäänyt kyydistä ja minä jatkoin matkaani vapaana ja onnellisena.
Mikä vapauden tunne se olikaan ajaa kaikessa rauhassa eikä kukaan ollut neuvomassa, että "tosta piti kääntyä".
Eihän sitä kiukuttelua jaksanut kukaan kuunnellakaan.
:/ - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nähnyt unta, se oli totta.
Mikä vapauden tunne se olikaan ajaa kaikessa rauhassa eikä kukaan ollut neuvomassa, että "tosta piti kääntyä".
:/se on meidän koti, joten koitappa viskoo väkisin pihalle.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En nähnyt unta, se oli totta.
:/Kuka se kiukutteleva onkaan......
Ja ehkä ajettiin tarkoituksella minne sattuu että sain olla ihan kahestaan kauemmin ku ajeltiin. oisko voinut johtua tollasesta et eksyttiin?
- Anonyymi00007UUSI
Vittuiletko sä nyt oikeasti siitä että Lappeenranta on tyyliin ainoa paikka suomes missä en oo käyny ?
Mä oon ollu kaikkialla muualla mitä tuossa latelit tuleen .
Samoin se että sä et muka ikinä pääsy mun luo oli lähinnä ihan helvetin noloa
Jos sä olisit oikeasti halunnu etkä sekoilu ja valehdellut tai pitänyt tyhmänä ja itsestään selvänä asia olisi järjestynyt jo vuosia sitten .
Mutta siinäpä valitsit minun kiusaamiseni mies.
Varmaan sait olla mua pystytys siitä hyvästä aina.
Mua oksettaa ja inhottaa.
Ansaitsen paljon parempaa kun sut.
Naiselta!- Anonyymi00009UUSI
Niin ansaitset, joten lähde etsimään.
:/
- Anonyymi00008UUSI
en jaksa sua vtu psykoosi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254925Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504730Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2074686Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133640Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192344Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32118- 661637
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill221340- 1841179