Sinä teet kerrankin niinkuin minä haluan.
😀
Parasta unissa on se
24
274
Vastaukset
- Anonyymi00001
Oletko joku amatsooni!😅
- Anonyymi00017
Ehkä käyttäydyt unissa tavalla, joka mahdollistaa sen? Jos käyttäytyisit irl samoin kuin unissa, voisit kokea saman myös todellisessa elämässä?
- Anonyymi00002
Dominoi mua lisää pian pliis.
- Anonyymi00004
Sekin oli vitsi, My Darling.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sekin oli vitsi, My Darling.
Kaikki on tänään sun kultsuja.
- Anonyymi00005
Ei mua voi kesyttää.
- Anonyymi00020
Niin olen sen käsittänyt olevan jo monia vuosia sitten!
- Anonyymi00006
Kuka olet joka näitä unia näkee?
- Anonyymi00007
Joka uniinsa uskoo, se varjonsa pelkää?
Öitä. - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Joka uniinsa uskoo, se varjonsa pelkää?
Öitä.Öitä.
- Anonyymi00010
No ne on unikuvii 😄
- Anonyymi00011
Rakastan t. ❤️
- Anonyymi00012
Mistä tiedät etten tekisi niin oikeastikin. Ihan vaan piruuttani.
- Anonyymi00013
Aina palveluksessasi. Kyky antautumiseen, työkaluksi tulemiseen, ehdottomaan itsensä kieltämiseen, on vain tahdon- ja käskyvoiman kääntöpuoli. Käskeminen ja totteleminen muodostavat yhdessä yhden periaatteen, yhden erottamattoman ykseyden. Se, joka osaa totella osaa myös käskeä, ja päinvastoin.
- Anonyymi00019
Mä tottelisin miestä miten vaan se käskiskään jos saisin ees vähän jotain.
- Anonyymi00023
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mä tottelisin miestä miten vaan se käskiskään jos saisin ees vähän jotain.
Vaikutat naisena esiintyvä vähän imbo tentiltä. On ilmeisesti täällä huo rittelua pahempi sana botin tai mielensäpahoittajien mielestä. Suomi24 hostility against women- gotta love it
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Vaikutat naisena esiintyvä vähän imbo tentiltä. On ilmeisesti täällä huo rittelua pahempi sana botin tai mielensäpahoittajien mielestä. Suomi24 hostility against women- gotta love it
And suomi24 patriarchal snowlakes love you even more
- Anonyymi00014
Unissa tietysti kaikki on mahdollista. Todellisuudessa mikään ei ehkä ole kummallisempaa ja kiusallisempaa kuin pelkkään näkemiseen perustuva suhde. Toistuvia tapaamisia tarkkailen ja ylläpitäen välinpitämättömyyden vaikutelmaa joko moraalisten syiden tai henkisen esteen vuoksi. Ilmassa on tällöin apaattisuutta ja patoutunutta uteliaisuutta, tyydyttämättömän, luonnottomasti tukahdutetun yhteyden tarpeen hysteriaa ja myös eräänlaista jännittynyttä kunnioitusta seuraten kyvyttömyydestä arvioida oikeastaan millään perusteella..tiedon puutteesta seuraavaa halua lähentyä.
- Anonyymi00015
Unissa siis pystyn siihen, wau, unet on ihmeellisiä 😆
- Anonyymi00016
Vou 🥰
- Anonyymi00018
Hyvä muistaa unet eivät ole totta siksi yleensä muut unissa tekee niin kuin itse haluaa
- Anonyymi00022
Mutta niin tapahtuu vain sinun unissa! Oikeassa elämässä niin ei tule tapahtumaan koskaan!
- Anonyymi00024
Hieno lisäys varmasti yksärinkertainen tämäkin tähän aloitukseen. Sivusta T naiselta, jatkahan sää samaan malliin
- Anonyymi00026
Tämä kiva viesti :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212253Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582187Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt121436Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan801408- 941387
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311160Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men631139- 691010