kerätään tavallaan kolehti - kalleimmille ostoksille ja hommataan yhdessä.
Tytär osaa sen maksusysteemin minne jokainen voi laittaa osansa ja sovellus laskee osuudet, jos on hankkinut jotain muutakin lisäksi, josta kaikki saavat maksella saman osuuden. tasapuolisesti,. Oon vähän huono nytten tän asian kanssa kun en tiedä sitä sovelluksen nimee mutt esim MOB payssa löytyy "jaakulu" - tjsp. Hakuun vaan tunnussanaksi, Kulujen jakaminen - sovellus - kustannukset jakoon !
ja näissä ryhmissä me yhdessä päätämme mitä ostaa, että kerralla voi käyttää enemmän rahaa lahjaan =) Kimppa lahjat on kivempia. Toki - luovuutta voi käyttää, mutt mä luotan paremmin toisten tietämykseen, lahjojen suhteen. En vaan pääsis ajatuksissani enempään,
>>>kuin onnittelu kortti ja rahaa siell välissä =)
Meillä ostellaan yhdessä
0
194
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335695- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574