Olemme Euroopan kylmin alue ja maailman kärjessä. Sekä paljon sähköä ja lämpöä tarvitsevia halleja, teollisuutta, yrityksiä.
Suomessa tuotetaan omaa sähköä ja lämpöä erittäin vähän itse yhteiskunnalle jotka hallitsee täysin suomalaiset. Ja tätä on tietoisesti vähennetty eduskunnassa.
Valtava määrä rakennuksia kytkeytynyt täysin sähköön tukeutuviin lämmitysjärjestelmiin.
Olette tietoisia että Suomeen tulee sähkökaapeleita muista maista, muiden maiden voimalaitoksista.
Suomalaiset maksaa ulkomaille vuosittain enemmän rahaa että asunnot, talot on lämpöisiä kotona, valtion muut tilat, sekä yrityksien käyttämän sähkö. Koska sähkön ja lämmöntuotantoa on vähän omissa käsissä omassa maassa. Rahaa menee muiden kuin suomalaisten taskuun enemmän koska tuotanto on muiden käsissä muissa maissa sekä vielä suomessakin!
Sähkökattilat on älytön idea yhteiskunnan tekemään vastuksissa kuumaa vettä. Koska sitä omaa sähköntuotantoa on vähän omassa maassa omissa käsissä.
Nuo kattilat lisää maksuja rajusti lähiaikoina ja kaukolämmön kustannukset nousevat. Eurot sähkö kattiloiden isojen vastuksien käyttämästä sähköstä valuu ulos yhteiskunnasta.
Suomalaiset tuhlaa vähäisiä eurojaan muiden taskuun sähköstä ja kuumasta vedestä yhä enemmän.
Tämä vialla energiapoliitiikassa Suomessa.
Anonyymi-ap
3
206
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Ei vieläkään tuulivoimaa...
- Anonyymi00002
Ja lisään että "päästökauppa" on haitallinen kun ylimääräinen keksintö joka tuo suoran haitan ihmisille.
- Anonyymi00003
Punavihreät näyttäneet osaamisensa Marinin halliuksessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951831
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4871400- 881203
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.481200- 751160
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1941144- 93947
Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt11894- 65725
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta176721