En jättäisi sua, jos ottaisit mut takas

Anonyymi-ap

Olit ihan oikeassa, se toinen ei oo mun luottamuksen arvoinen, mun intuiitio tiesi sen. Suhun oon luottanut aina❤️‍🩹, sussa ei oo yhtään pahaa puolta, kaikki pahuus johtu mun käytöksestä ja sun peloista.

Menin eteenpäin koska se oli sun tahto, sydän ei silti enää koskaan toivu sun menetyksestä❤️‍🩹 toivon että sua rakastetaan..

9

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

Ei exälle, vaan sydämeni asukille tämä💔 tulit uneen lohduttaan..

• Anonyymi00003

Minä en ole koskaan ottanut ketään exää takaisin. Se ei tule muuttumaan.

• Anonyymi00005

Tai sitten ne ei vaan ole huolinut sinua....kuka tietää.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Tai sitten ne ei vaan ole huolinut sinua....kuka tietää.

Ei varmaan, petiin ovat kelpuuttaneet.

• Anonyymi00004

palaamme vielä yhteen luultavasti mutta sekään ei teille kuulu

• Anonyymi00006

En pysty ymmärtämään miksi luotit häneen enemmän. Tottakai teillä on pitempi yhteinen historia, mutta luotin sinuun ja sinun ihmistuntemukseen ja järkevyyteen.

• Anonyymi00008

Ei tuollaisia asioita voi järjellä selittää. Kuuntelin hänen tahtoaan mennä eteenpäin, en aistinut samaa hyvyyttä sinussa mitä hänessä, se ei oo sun syy, mun on niin vaikea luottaa suhun, jos et osoita irl, että et vaa leiki mulla, tulee syvält traumoista, anteeksi💔

• Anonyymi00010
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei tuollaisia asioita voi järjellä selittää. Kuuntelin hänen tahtoaan mennä eteenpäin, en aistinut samaa hyvyyttä sinussa mitä hänessä, se ei oo sun syy, mun on niin vaikea luottaa suhun, jos et osoita irl, että et vaa leiki mulla, tulee syvält traumoista, anteeksi💔

Minusta oli loukkaavinta kun oikeasti tunnuit minusta välittävän ja luottavan minuun ja sitten vedit luottamuksen maton altani. Yhdistettynä negatiivisiin tapahtumiin menneisyydessäni, ainoa ajatus minulla oli, petettynä jälleen kerran ja todenäköisesti usean ihmisen toimesta.

• Anonyymi00009

Eikö ole myöhäistä räpiköidä kun on housussa jo näinhän niissä aina käy osataan arvostaa vasta kun on jo myöhäistä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa

Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p
      Maailman menoa
      121
      8576
    2. Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa

Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su
      Maailman menoa
      430
      7837
    3. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      10
      5428
    4. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      82
      5069
    5. Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)

Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill
      Ikävä
      29
      4869
    6. Mikä on suurin luonne- eroavuus sinussa

Ja kaivatussasi? Vaikuttaako se huonoon vai hyvään suuntaan siinä, että teistä voisi tulla jotain?
      Ikävä
      236
      3369
    7. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3104
    8. Kenen haluaisit voittavan Amazing Racen: Tuomas ja Esko, Millu ja Karoliina vai Maria ja Vilma?

Amazing Race Suomi huipentuu lauantaina finaaliin. Jäljellä on kolme paria ja tiedossa on tehtäviä, jotka järkyttävät os
      Tv-sarjat
      35
      2996
    9. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      84
      2985
    10. Gallup: Katsotko Salkkareita tai oletko katsonut?

Salatut elämät on suomalaisten suosikkisarja vuosikymmenestä toiseen. Salkkareiden parissa viettää aikaa sukupolvet laps
      Tv-sarjat
      24
      2596
    Aihe