Kova erektio päällänsä ja pussit pitäisi saada tyhjäksi. Olisiko nuorta max 40v miestä imemään?
T. Mauri 69v
Löytyisikö nuorta miestä vanhemmalle sedälle?
7
302
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Hey Mauri. Millaista roinaa pusseihisi olet kerännyt? Eikö roskahuolto pelaa sitten?
Mutta jos nyt tässä kivespussiasi tarkoitat, sinnehän ei "liemiä"keräänny!
Kivekset ( yleensä 2 kpl) tuottaa miehen siittiösoluja johon eturauhanen tuottaa osaltaan lisänä 'nesteen' ja näin tätä kutsutaan spermaksi joka purkautuu miten kullakin sittemmkn!
Ok?- Anonyymi00002
Kivespussit tyhjäksi spermasta, tottakai!
- Anonyymi00008
Mitäs olet. En sua ainakaan haisevaa peräkamarin luuseria halua.
mistäpäin
- Anonyymi00009
Sää mää ja bää tietää.
- Anonyymi00003
Miksi alottaja ei kerro enempää itsestään. Vanhemman ukon kyrpä kiinnostaisi tyhjätä spermata tällästä 59v miestä 02al.
- Anonyymi00010
Nyt oli varmaan hyvä runkku kun pääsit taas tuon kertoo luuseri.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja210974Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49834- 73731
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "192708- 64623
- 64556
- 44528
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2493- 36489
- 77483