Jos oli niin olisin kyllä ihan valmista kauraa.
Mieheltä - Naiselle
Oliko ne irstaat viestit eilen sinulta minulle?
21
261
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eiköhän ne yleensä ole joltain mieheltä tai potilaalta... Anteeksi asiakkaita.
- Anonyymi00003
Ne oli naiselta miehelle. Hän halusi isoa ja paksua k*llia kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paljaalla. Saa naisillakin olla himoja. En tuomitse.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ne oli naiselta miehelle. Hän halusi isoa ja paksua k*llia kaikissa mahdollisissa asennoissa ja paljaalla. Saa naisillakin olla himoja. En tuomitse.
No, mä en riko sun fantasiasi enempää 😉
- Anonyymi00002
Mä oon ollu valmista kauraa jo pitkään. M->N
- Anonyymi00005
Miksi et tee mitään?
- Anonyymi00009
Anonyymi00005 kirjoitti:
Miksi et tee mitään?
Kerro enemmän.
- Anonyymi00006
Säästän kaurani sellaselle miehelle, joka ei juokse ympäriinsä k..lli sojossa
- Anonyymi00007
Sun p*llusta on hyötyä, jos on leipomassa ja huomaa, että hiiva on loppunut kaapista. Että säästeleppä rauhassa.
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Sun p*llusta on hyötyä, jos on leipomassa ja huomaa, että hiiva on loppunut kaapista. Että säästeleppä rauhassa.
Ei se hiivaannu kun siellä ei käy kun yhden naisen mies. Jos mies dippaa useissa paikoissa, se ei ole hyvä juttu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei se hiivaannu kun siellä ei käy kun yhden naisen mies. Jos mies dippaa useissa paikoissa, se ei ole hyvä juttu.
Kyllä se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisen onkalot hiivaantuu vaikkei siellä olis mitään elävää lihaa koskaan käynytkään. Semmoinen kostea onkalo joka hautuu/ muhii on kuin vanha omakotitalo, jossa on paljon riskirakenteita.
- Anonyymi00011
Anonyymi00010 kirjoitti:
Kyllä se on enemmän sääntö kuin poikkeus, että naisen onkalot hiivaantuu vaikkei siellä olis mitään elävää lihaa koskaan käynytkään. Semmoinen kostea onkalo joka hautuu/ muhii on kuin vanha omakotitalo, jossa on paljon riskirakenteita.
Kylläpäs sä nyt hermostuit 🤣🤣🤣. Joku innostunut onkalo sulle löytyy varmaan, älä huoli.
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mene nyt sekopää liottaa sitä k*llias jossain linimentissä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mene nyt sekopää liottaa sitä k*llias jossain linimentissä.
Korjaa, kuppasta nysäk*llias.
- Anonyymi00016
Palstawosujen tavara ei ehdi hiivantua. Kovassa kulutuksessa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Palstawosujen tavara ei ehdi hiivantua. Kovassa kulutuksessa.
Se on kyl totta. K*lli on kuin putkimiehen rassi millä avataan tukkeutuneita vienäreitä.
- Anonyymi00012
No eiköhän toiveeni ole tullut muutenkin selväksi sinulle?
- Anonyymi00014
Se meni jo parempiin osoitteisiin, kannattaisi olla aktiivinen.
- Anonyymi00018
No mutta yök, mikä ketju 🤔
- Anonyymi00020
Ei ollut minulta tällä kertaa.
- Anonyymi00022
Mitä ihmeen hiivajuttua?
- Anonyymi00024
Hiivaa voit mennä ostamaan kaupasta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2733401Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1031693- 681259
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991087Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is1991071- 581051
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:511000- 63971
- 42827
- 51815