Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
Hei kuule nainen
43
1726
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi et itse puhu hänelle?
- Anonyymi00002
Toi on oikein hyvä vastaus. Vaan toisen pitää alkaa puhua jotta asia etenee.
- Anonyymi00004
Ei ossoo sannoo mittöö
- Anonyymi00032
Anonyymi00002 kirjoitti:
Toi on oikein hyvä vastaus. Vaan toisen pitää alkaa puhua jotta asia etenee.
Miehet harvemmin ovat tylyjä naisille, mut naiset osaavat olla sitä miehille.
- Anonyymi00037
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ei ossoo sannoo mittöö
Jos sanoisit vaikka sanan hei!
- Anonyymi00003
Siis onko joku tietty aihe, josta haluat puhua, vai pelkkää höpöhöpö puhettako haluat?
- Anonyymi00006
Puhun ainoastaan asianajajalle ja virkavallalle!
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei sulta nyt kysytty
- Anonyymi00033
Anonyymi00006 kirjoitti:
Teini troll
- Anonyymi00043
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kumpaa palstaäijä katsot tarvitsevasi ensin? Päätellään nääs juanen kulku siitä sitten, heh
- Anonyymi00044
Anonyymi00033 kirjoitti:
Teini troll
Setämies se on, joillain jonneilu ei ole mikään ikäkausivaihe
- Anonyymi00005
Eipä ole asiaa.
- Anonyymi00008
Tule puhumaan ❤️
- Anonyymi00009
Mulla ei ole puheen kanssa ongelmaa, mutta aihepiiriin joudut johdattelemaan.
- Anonyymi00010
Ei tulla näkemään.
- Anonyymi00038
Tiedän että se on niin!
- Anonyymi00011
Jos olet oikea ja jos nähdään niin kyllä tulen.
- Anonyymi00014
Jos tavataan kahdestaan intiimisti niin minäkin tulen.
- Anonyymi00016
Niin tarkoitin jos näen joskus tämän OIKEAN henkilön tulen puhumaan hänelle. Viimeksi en uskaltanut mennä.
- Anonyymi00012
Enpä tiedä kenelle pitäisi puhua.
- Anonyymi00013
Jos annat jonkun vihjeen (esim. milloin näette seuraavan kerran ja missä yhteyksissä näette), niin sitten voin.
- Anonyymi00015
Milloin puhuitte viimeksi?
- Anonyymi00018
No jos sen miehen näen, niin ihan varmasti puhun. Ei vaan olla koskaan tavattu.
- Anonyymi00019
Oot niin kaukana.
- Anonyymi00024
Anonyymi00019 kirjoitti:
Oot niin kaukana.
Joo ja sä pelaat muiden kanssa...
- Anonyymi00030
Anonyymi00024 kirjoitti:
Joo ja sä pelaat muiden kanssa...
Höpötä siinä.
- Anonyymi00020
En enää. Mä en enää halua laittaa itseäni alttiiksi tunteilla leikkimiseen ja pelleilyyn, tylyyteen ja siihen että pidetään ihan tyhmänä ja pilkkana. Sekä pidetään itsestäänselvyytenä. Palstan arvoinen olen ollut aina, en mitään muuta.
- Anonyymi00021
Palstallahan se on paras asioista sopia. Hyvä meininki.
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Palstallahan se on paras asioista sopia. Hyvä meininki.
Ja kerrotko synkkä korpisovinisti, että miten tämä sinun puheenparsi nivoutuu tähän palstaäijän monologiteatteriin? Eikö puheenparsi ole kuitenkin hieman liian surrealistinen tms? No ainakin tästä voi päätellä sen, että asenteesi vastakkaista sukupuolta kohtaan ei ole aivan realistinen näin nätisti ilmaistuna. T naiselta
- Anonyymi00022
Ap, miksi??
- Anonyymi00023
Miksi joku komennetaan puhumaan?
Itse voi olla aloitteellinen. Ihmiset ovat nykyään tosi outoja. Käyttäydytään kuin jotkut kuninkaalliset vaikka olisi ihan täysi vitsi itse. - Anonyymi00026
Niinkerta! Opettele ensin ite avaamaan keskusteluja. Hyvä alku vois olla vaikka vuorokauden aikaan liittyvä tervehtiminen! Sitä seuraa yleensä joko sään kommentointi tai jokin pieni ympäristöön liittyvä toteamus. Jos toinen vastaa takaisin kohteliaasti, olet jo onnistunut. Toisen mykkyys taas ei ole sinun vika.
- Anonyymi00027
Jotain voisi kyllä puhua
- Anonyymi00029
Toki voin puhua yhdelle tietylle jonka kanssa nähty yleensä aina samassa paikassa.
Enkö melkein aina jotain ole sanonutkin, tervehtinyt jne? - Anonyymi00031
Voitaisko vaihtaa kaikki haaveilut ja puheet teoiksi. Jäin viimeksi kaipaamaan lisää😘
- Anonyymi00034
Miks sä et puhu hänelle?
- Anonyymi00035
Jos kysyjä on introvertti, niin sitten voin suostuakkin.
- Anonyymi00036
Anteeksi, puhun vähän suomea.
- Anonyymi00039
Tottahan toki. Ainahan me höpötellään. Vaihdetaan vähintään kuulumiset. Mut yks juttu. Älä yritä mitään rivienvälijuttuja. Mä en kertakaikkiaan ymmärrä niitä. Ihan vain semmoisia, että mitä sulle kuuluu ja mitä suunnitelmia. Yms.
Naiselta - Anonyymi00040
Anna naiselle juustoa niin kyllä nainen nauraa
- Anonyymi00045
Olisinhan minä puhunut kanssasi silloin viime kerrallakin, mutta ei tullut sopivaa tilaisuutta/tilannetta. Muistaakseni sanoinkin sulle silloin, että jutellaan jos tulee sopiva tilanne?
- Anonyymi00046
Mitä se auttaisi osaisitko itse puhua hänelle mistä puhuisitte toinen toisillenne onko teillä mitään yhteisiä mielenkiinnon aiheita ja miksi hän haluaisi puhua kanssasi onko hän osoittanut pienintäkään mielenkiintoa sinua kohtaan oletko sinä osoittanu hänelle edes halua tutustua häneen vai haluatko häneltä vain sitä yhtä asiaa ja millainen mies ei uskalla itse tuota hänelle sanoa kasvotusten jaa ja mä taas olisin voinu hänelle antaa osoitteeni että puhelinnumeroni jo ajat si jos hän olisi itse rohjennut kysyä olisi itse saanu valita tavan ja ottaa yhteyttä/olla yhteydessä kun olisi kokenut itse olevansa siihen valmis en mä kiinnostu turhan takia vaikka välitänkin hänestä vain hänen isänsä takia luultavasti ei ole mukava kokemus jos/kun koko maailma viedään
- Anonyymi00047
Ei ole mitään asiaa, sorry
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä4024858Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1562771Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575912369- 361548
- 461513
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!461500- 851334
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein1551078Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei101065MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."
Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim141012