Sinut minussa edes kerran elämässäni.
Mies haluaisin kokea
58
2157
Vastaukset
- Anonyymi00001
Haluaisin tehdä sen sinun kanssa. Jos olet rohkea niin olisi vaikka heti mahdollista.
- Anonyymi00002
Olen rohkea kyllä.
- Anonyymi00003
Miten voin näyttää, että olen rohkea?
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miten voin näyttää, että olen rohkea?
Yksi viesti ja se olisi siinä.
- Anonyymi00013
Meksikolaiseen?
- Anonyymi00014
Sumuisten Vuorten Silmille valoa elämään. Ugh!
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sumuisten Vuorten Silmille valoa elämään. Ugh!
Sumuisten Vuorten Silmät tietää totuuden kyyneleet ei kerro puolta, elämän kirjo molemmin puolin nähty.
-Intiaanien kansanviisaus.
Älä siis ole vilpittömästi valehtelija. - Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Sumuisten Vuorten Silmät tietää totuuden kyyneleet ei kerro puolta, elämän kirjo molemmin puolin nähty.
-Intiaanien kansanviisaus.
Älä siis ole vilpittömästi valehtelija.Kuin kettu unillaan jolla ainoastaan liikkuu nenänpää. =)
- Anonyymi00021
Haetko aloittajaäijä näistä surrealistisista dialogeista itsesi kanssa ensisijaisesti sexuaalista mielihyvää- eli onko tämä jotain ekshibitionismia mihin kuuluu WT- uteliaisuus ulkopuolisilta?
- Anonyymi00038
Anonyymi00002 kirjoitti:
Olen rohkea kyllä.
Olet kyllä rohkea, se täytyy myöntää. Seuraava askel olisi vaan niin raju, että sitä tuskin uSkaltaisit ottaa ja salaisuuden pitää
- Anonyymi00004
Se ei varmaankaan jää kertaan mutta käy.
- Anonyymi00005
Miksi et sitten tule ensin edes juttelemaan?
- Anonyymi00006
Ei siinä puhella tarvi.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Ei siinä puhella tarvi.
No ei nii.
- Anonyymi00007
Jos haluat teen sen kokemuksen sinulle milloin haluat!
- Anonyymi00022
Eikä hitsi että näissä aloittajaäijän monologeissa on joviaalei tyyppei
- Anonyymi00008
Sinkkuna on seksi vapaata!
- Anonyymi00011
No nii onki.
- Anonyymi00017
Ei kannata irtosuhteeseen lähteä.
- Anonyymi00018
Eri kannat irtosuhteetkin lähtee.
- Anonyymi00023
Taasko kävit matalamielinen neuvomaan etänä tämän palstaäijän aloituksen kautta jotakuta? No niinpä tietenkin. T
- Anonyymi00019
Nainen , on vain ajan kylsymys, milloin työkalut otetaan käyttöön. m>n
- Anonyymi00020
Sullahan ne on olleet käytössä koko ajan 😉
Sivusta - Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Sullahan ne on olleet käytössä koko ajan 😉
SivustaPiirtäkäämme rasti seinään heti kun näin tapahtuu jossain todellisuudessa ym haufkaa viziä. Tajuatte jos tajuatte
- Anonyymi00032
Seksikästä. Työkalut ja vyö.
- Anonyymi00025
Mnäkin tahdon tuntea sen sinussa ihanuus mutta useammin kuin kerran.
- Anonyymi00026
Nuorempana halusin ehkä jotain. Nyt en oikeastaan mitään tai ketään.
- Anonyymi00027
Juu EI, lortot ei ole minua varten.
- Anonyymi00060
Hienoa aloittajaäijä, fiksumpi osaisi lukea rivien välistä vaikka minkälaista in celin ahdistusta, vaan kaikkien kapasiteetti ei vaa riitä. Eikä tahto. T naiselta
- Anonyymi00029
Kyllä se toteutuu vielä kun ajoitus on oikea.
- Anonyymi00030
Si kannaattaa etsiä kyntäjä "kyntäjä ei vakoaan valitse" toinen vaihtoehto olis joku onneton runkkari työntää mulkkunsa reikään kuin reikään hyvänä kolmosena ota joku eläkeläinen ei tarvi pitkään seksiä harrastaa kun joko pumppu tilttaa viagran takia tai si ei saa edes sen vertaa seisomaan ettäkö edes märkään saisi työnnettyä ihme on jos ei viidenkympin ikään mennessä ole ollu erektiohäiriöitä "näin o koskaan aiemmin käyny" aivan varmasti on
- Anonyymi00059
Onko sinulla aloittajaäijä tukahdutettuja ja ristiriitaisiau tunteita samaa sukupuolta kohtaan ja mm siksi esiinnyt naisena? Retorinen kysymys
- Anonyymi00033
Jos nainen ja mies rakastuvat ja alkavat olemaan yhdessä, eikö tuo ole ihan normaalia. Harva varmaan haluaa vain tilapäistä suhdetta, siis lähtökohtaisesti.
- Anonyymi00034
Haluat raskaaksi?
- Anonyymi00058
Tämä ainakin on kaikenlaisista kyvykkyyksistään epävarman aloittajaäijän pipana. T naiselta
- Anonyymi00035
Rikkoisiko se jotain mitä meidän välille on jo syntynyt..siis pilaisiko?
- Anonyymi00036
Jaa ja kenethän miehen
- Anonyymi00037
No minut tietenkin.
- Anonyymi00039
Kumilla vai ilman?
- Anonyymi00040
Kumilman.
- Anonyymi00056
Tämä kommentti voisi olla niin aiheesta jatkuvasti jaakaavalta monologia pitävältä aapeeäijältä kuin joltakin muultakin
- Anonyymi00057
Anonyymi00056 kirjoitti:
Tämä kommentti voisi olla niin aiheesta jatkuvasti jaakaavalta monologia pitävältä aapeeäijältä kuin joltakin muultakin
Otteen todellisuuteen menettäneeltä kummajaiselta…
- Anonyymi00041
Haluan sua niin paljon. Liikaa. Mitenhän mä selviän.
- Anonyymi00042
Rakkaani! Saat sitä kyllä niin paljon , kuin haluat kultaseni
- Anonyymi00043
Ihanaa 😍
- Anonyymi00044
Rakas ollen valmis milloin haluat
- Anonyymi00045
Rakkaani tehdään se pian... olemme sen ansainneet
- Anonyymi00046
Sinä minussa,minä sinussa
mutta vain hetken lainassa
kt.n sanoja- Anonyymi00047
Sopisi toi kt yhteen asiaan, mutta mahdanko nyt vaan yliajatella.
- Anonyymi00048
Anonyymi00047 kirjoitti:
Sopisi toi kt yhteen asiaan, mutta mahdanko nyt vaan yliajatella.
Mitähän ajat takaa.. ei hän tiedä että pidän siitä.
- Anonyymi00049
Anonyymi00048 kirjoitti:
Mitähän ajat takaa.. ei hän tiedä että pidän siitä.
Mihin kt liittyy?
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mihin kt liittyy?
Ei se minuun ja häneen liity mitenkään. Tuli nuo sanat vain aloitus lukiessa mieleeni.
- Anonyymi00051
Anonyymi00050 kirjoitti:
Ei se minuun ja häneen liity mitenkään. Tuli nuo sanat vain aloitus lukiessa mieleeni.
Oli siis massiivinen yliajattelu käynnissä.
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Oli siis massiivinen yliajattelu käynnissä.
Varmaan kaikilla meillä.
- Anonyymi00055
Anonyymi00049 kirjoitti:
Mihin kt liittyy?
Mihin sen(kin) pitäisi pienessä päässäsi liittyä, mitä tulee palstaäijän tusinaketjuun ja monologiin? T naiselta
- Anonyymi00052
😝😘😘😘😘😘uhhhhhhhhhhhh kyllä sä oikeesti kyl mä tiiän senkin raivo
- Anonyymi00054
Hienoa aloittajaäijä että merkkailet ns ihan itse näitä saippuakupla-aloituksiasi
- Anonyymi00061
Ei se naisen kanssa olo herätä sitä mitä toivoisin enään. Voidaan tietysti kokeilla joskus jos on sellainen tilanne. Välttämättä mitään tule.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522