Suhtaudun kriittisesti Kanadan peliin näissä olympialaisissa. Sooloilua sooloilujen perään. Veikkaan kristallipallostani tuolla pelillä ei voiteta olympiakultaa eikä välttämättä päästä edes neljän parhaan joukkoon.
McDavid ja McGuinnon eivät myöskään mun kirjoissani ole niin huippuja pelaajia kuin mitä monet pitävät heitä. Yksilötaidoissa huikeita mutta liian usein sooloilevat ja eikä oman pään peli tee niin suurta vaikutusta ja McDavid jopa välillä surffailee (melkein tarvisi kompassin puolustuspäähän).
McDavid ja McGuinnon molemmat tarpeettomasti aiheuttavat Kanadalle päänvaivaa kun yrittävät liikaa yksin ja liian vaikeita ratkaisuja.
Ei aina siis supertähtiä vilisevä joukkue takaa menestystä&mestaruuutta. Muistan esim 2000 -luvun alussa Venäjällä oli MM-kisoissa huikea tähtiryhmä mutta muistaakseni jäivät alkusarjaan ja sijoitus oli 11 ja joutuiko ihan karsimaan A-sarjan paikasta.
Tapaus Kanada ja supertähdet McDavid ja McGuinnon
Anonyymi-ap
3
125
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
McGuinnon? Ei löydy joukkueesta tuommoista. Joten kannattaa nyt ensi perehtyä joukkueeseen, ennen kuin arvostelee.
- Anonyymi00002
Tarkoitin tietekin Nathan MaCkinnon.
- Anonyymi00003
Ei kun hetkinen mitenköhän sen nimi kirjootetaan oikein??
Nathan McGinnon?
Nathan McKinnon?
Natan MCKinnon?
Nathan McGKinnon?
No jokatapauksessa tiedät ketä tarkoitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei134569En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25550Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547