Tämän jutun takia. Tai on mennyt jo? On kestänyt niin kauan.
Meillä taitaa kummallakin mennä pää pyörälle
26
421
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Niin on, en tiedä enää, mitä mikäkin on.
- Anonyymi00002UUSI
en tiedä kuka puhuu kun ei ole edelleenkään ihmistä tullut ns esiin
- Anonyymi00003UUSI
Kuvittelen sinut puuhastelemassa jotain kivaa ja saan nauttia sun seurasta. Pikku tuhmia ajatuksia tulvii mieleen.
https://youtube.com/shorts/CqRAd8mFgCs?si=kbsr1x-iGdub5Xdx- Anonyymi00005UUSI
Varaan kyllä minulle ja hänelle ajan tuollaiseen. Istuttaisiin vastakkain, että voidaan samalla lähetellä toisillemme kutsuvia ilmeitä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Varaan kyllä minulle ja hänelle ajan tuollaiseen. Istuttaisiin vastakkain, että voidaan samalla lähetellä toisillemme kutsuvia ilmeitä.
Olisitpa oikeasti hän! 🤭😅 Lähtisin! 🫶
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Olisitpa oikeasti hän! 🤭😅 Lähtisin! 🫶
Ei ollut mies miehelle vaan n-> nuoremmalle miehelle ;)
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Ei ollut mies miehelle vaan n-> nuoremmalle miehelle ;)
Ilmekkään ei värähtäisi kummallakaan kun katsottaisi toisiamme 😂
-nainen - Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ilmekkään ei värähtäisi kummallakaan kun katsottaisi toisiamme 😂
-nainenMulla värähtäis, jos osaisit piilovihjailla. 😘
- Anonyymi00004UUSI
Kauan on kestänyt?
Onko viesti T mieheltä A naiselle? - Anonyymi00006UUSI
Totta mutta ei haittaa nää vibat vaan on niin ihania vähän kuin orgasmeja aina etumus märkänä.
- Anonyymi00008UUSI
Minun ajatukset olet ainakin saanut sekaisin jo viime vuonna. Kyllä tämä puhumalla vielä selvitetään.
Joku kaipasi tunnisteita jossain ketjussa. Sukunimien etukirjaimet peräkkäin aakkosissa.
Myöhässä olevat hyvää ystävänpäivää toivotukset hänelle. - Anonyymi00009UUSI
En mihinkään psyk**siin mennyt tämän kaiken jälkeen. Sitähän teidän suku varmaan olisi halunnut.
- Anonyymi00010UUSI
En tiedä mutta tykkään susta niin paljon
- Anonyymi00011UUSI
Samoin,olen lumoutunut sinusta voisko joku päästää minut pois tästä ihanasta psykoosista.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Samoin,olen lumoutunut sinusta voisko joku päästää minut pois tästä ihanasta psykoosista.
Mä tykkään susta enemmän! Oot niin mielenkiintoinen ja se lumoaa mut. Ja tietty sun komeus lumosi mut ensi hetkestä lähtien. Oot mysteeri jota on ihana ratkoa. Samalla koti ja turva jota olen aina etsinyt.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Eräs voisi hieroa minun aivoni uuteen uskoon lihasvasaralla. Ja ei, hellempi käsittely ei taida enää riittää.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Mä tykkään susta enemmän! Oot niin mielenkiintoinen ja se lumoaa mut. Ja tietty sun komeus lumosi mut ensi hetkestä lähtien. Oot mysteeri jota on ihana ratkoa. Samalla koti ja turva jota olen aina etsinyt.
Kaikista komein ja seksikkäin mies olet. Syötävän komea<3
- Anonyymi00016UUSI
Kuinkas kauan on kestänyt?
- Anonyymi00017UUSI
No kyllä!
- Anonyymi00018UUSI
🙃🙂🙃🙂🙃🙂🙃
- Anonyymi00022UUSI
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00021UUSI
Vähemmästäkin pää voi mennä pyörälle, mutta ei se haittaa yhtään.
https://www.youtube.com/watch?v=htdlGu_iwJI&list=RDhtdlGu_iwJI&start_radio=1- Anonyymi00026UUSI
Salainen ase :)
- Anonyymi00023UUSI
Oon ollu pitkään allapäin kun täällä on jatkuva tylytys vaan.
- Anonyymi00024UUSI
Milloin saan sut? Tarvin kosketusta.
- Anonyymi00025UUSI
Mä oon antanut tän jatkua liian pitkään. Oon toivonut, et me pystyttäis selvittämään välit, mut ei me pystytä. Nyt mä sit päätin, et mä en oo enää mukana. Mun pitää nyt keskittyä muihin juttuihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769