Influenssa ollut ja mennyt jo ajat sitten mutta olo on ihan ihmeellinen ja kauhee väsy.
Mikä hitto oikeen vaivaa
16
135
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Milloin lääkäriin? Jos kuume nousee uudelleen, rintakipu iskee, hengitys vaikeutuu tai väsymys on äärimmäistä, hakeudu hoitoon jälkitautien (esim. keuhkokuume, sydänlihastulehdus) poissulkemiseksi. Väsymystä voi kestää parikin viikkoa että elimistö palautuu ko. taudusta
- Anonyymi00002UUSI
"Flunssan jälkeinen väsymys on yleinen, usein viikkoja kestävä vaiva, joka johtuu elimistön aineenvaihdunnan kiihtymisestä infektion aikana. Toipuminen vaatii riittävää lepoa ja kevyttä rasitusta, sillä liian aikainen urheilu voi aiheuttaa jälkitauteja, kuten sydänlihastulehduksen. Jos väsymys on erittäin voimakasta, pitkittynyttä tai oireet palaavat, on syytä hakeutua lääkäriin. "
- Anonyymi00003UUSI
Viine vuonna oli influenssa ja yskä jatkui viikkoja ja väsymystä
- Anonyymi00004UUSI
Aivosumua ollut 2 vuotta ei nää mitään
- Anonyymi00005UUSI
Vaihdevuodet sinulla aivosumun kanssa
- Anonyymi00007UUSI
😶🌫️ Totta
- Anonyymi00008UUSI
En tiedä, mikä tauti oli, mutta koko kehoa särki eikä särkylääke auttanut, juuri ja juuri pääsin omin jaloin vessaan, ja kurkku oli niin kipeä että en ollut saada särkylääkettä nieltyä. Tämä oli pääsiäisenä 2017, mikähän silloin oli liikkeellä?
- Anonyymi00011UUSI
Kuulostaa angiinalta. Mulla oli kerran kurkku kipeä niin ettei voinut niellä ja syödä ruokaa. Se johtui korvatulehduksesta.
- Anonyymi00009UUSI
Hirveä lihas- ja nivelsärky sekä päänsärky. Kävin kolme kertaa hakemassa jälkitautina tulleeseen keuhkoputkentulehdukseen antibiootit. Neljännellä.kerralla senkka oli n. 180 ja kuumetta edelleen 40.7 Eli uusi tulehdus tms. iski heti, kun antibioottikuuri loppui. Minut siirrettiin sairaalaan tiputukseen, olin 10 päivää. Antibioottia suoraan suoneen. Tauti tuhosi keuhkoputkistani värekarvat, mutta katson olevani onnekas, kun lopulta 3.5 kk sairastettuani toivuin.
- Anonyymi00015UUSI
Ihan hirveä tauti, mutta onneksi toivuit.
- Anonyymi00010UUSI
mä olen kanssa ihan rikki :( kahen viikon jälkeen edelleen?? ei jaksais
- Anonyymi00012UUSI
Myrkytys
- Anonyymi00014UUSI
Mistä se olis tullut?
- Anonyymi00013UUSI
Millä tavalla ihmeellinen olo?
- Anonyymi00016UUSI
Minulla kesti flunssa 2 viikkoa ja 3. viikko oli yskimistä, limaa tuli ja väsytti. Sain avaavan lääkkeen ja yskänlääkkeen. Kysyin, niin kuulemani mukaan flunssat kestävät pidempään koronan jälkeen.
- Anonyymi00017UUSI
Jatkoa...Kannattaa ķäydä tutkituttamassa, jos väsymys ja huono olo jatkuu ja jatkuu. Voi olla raudanpuutettakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-175766Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite835395- 1253414
Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin903367- 1201157
- 571107
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301032- 37825
- 44818
- 23769