Makuasioista ei voi kiistellä

😷 🐟🥉 eilen menin hakemaan euron banaaneja. Katselin siinä samalla kaikkea muuta kun ostoslista oli niin lyhyt. Huomasin kalakaapissa, että surströmming purkki maksoi 24 euroa. Miten joku voi niitä edes syödä saati maksaa tuollaista hintaa. Oma kokemus tuosta herkusta on se, kun purkki avattiin niin ei pystytty olemaan siinä hajussa, vaan se purkin sisältö meni pihan perällä olleeseen kompostiin. Vaikka yleensä olen sitä mieltä, että ruoasta ei voi kieltäytyä ilman että maistaa ensin, niin joku raja sentään mullakin on.

Mutta niinkuin otsikossa sanoin ei makuasioista voi kiistellä. Joku tuostakin "herkusta" pitää ja maksaa sen 24 euroa. Jonkun mielestä minunkin kirjoitukseni voivat olla kohtalaisia vaikka se yksi kommentoija ahkerasti näitä haukkuu.

11

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tunnen joitakin nuoria ja teinejä, joilla tuntuu olevan melkoisia komplekseja ruokailun suhteen. Kaikenlaista nirsoilua ja väheksymistä ruokaan. Sokeri ja muu mössö kyllä maistuu.

• Anonyymi00003
        UUSI

Sokeri on hyvä missä muodossa vaan ja nythän on tullu uusia tutkimuksia, että eipä se sokeri olekaan niin paha kun on luultu, päinvastoin

• UUSI

Vanhempainillassa pojan luokanvalvoja kertoi sanoneensa lapsille, että jos ei pidä hernekeitosta, niin se ei tarkoita että on allerginen sille.

Karkit on nykyisin nin suosittuja, että ne on joskus jopa sisääntulossa ensimmäisenä. Joskus tuntuu, että niillä korvataan jopa aterioita. Mulla oli sellainen linjaus, että kun lapsi ei pyytänyt karkkeja, niin niitä ei myös ostettu.

• Anonyymi00007
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Vanhempainillassa pojan luokanvalvoja kertoi sanoneensa lapsille, että jos ei pidä hernekeitosta, niin se ei tarkoita että on allerginen sille.

Karkit on nykyisin nin suosittuja, että ne on joskus jopa sisääntulossa ensimmäisenä. Joskus tuntuu, että niillä korvataan jopa aterioita. Mulla oli sellainen linjaus, että kun lapsi ei pyytänyt karkkeja, niin niitä ei myös ostettu.

Karkit oli kätsää saada 90-luvulla kun koulun vieressä oli kauppa ja kioski
        Kaikki me mässytettiin niitä tunnillakin. Ei ollut kieltoja yläasteella.
        Kotona sai uudet satsit koulun jälkeen, kun karkkipv oli joka pv

• UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Karkit oli kätsää saada 90-luvulla kun koulun vieressä oli kauppa ja kioski
        Kaikki me mässytettiin niitä tunnillakin. Ei ollut kieltoja yläasteella.
        Kotona sai uudet satsit koulun jälkeen, kun karkkipv oli joka pv

Toivottavasti ei näy hampaissa. Tässä lähellä on koulu ja kauppoja. Päivällä on kova trafiikki kauppoihin. Ostoksista en tiedä, mutta paistopisteen pusseja ainakin näkyy kaduilla.

• Anonyymi00008
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Toivottavasti ei näy hampaissa. Tässä lähellä on koulu ja kauppoja. Päivällä on kova trafiikki kauppoihin. Ostoksista en tiedä, mutta paistopisteen pusseja ainakin näkyy kaduilla.

Ei näy.. Käyn kerran vuoteen hlääkärissä..yleesä pesen normisti hampaat..
        Makeaa syön nykyäänki aika paljo

• Anonyymi00009
        UUSI
        lounas.ajatus kirjoitti:

Joo paistopisteeltä nuoret hakee paljon, oon huomannut kun käyn lidlissä
        Ja sitten enerkiajuomaa yleesä

• Anonyymi00002
      UUSI

No ehkä ne, jotka on sairaalloisen kiinnostunnu naisen alapään aromeista

• Anonyymi00004
        UUSI

Niinkuin tämä sillinhajun huutelija. Nuuhkaisis kerran suströmmingiä, niin olis hiljaa vähän aikaa.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Niinkuin tämä sillinhajun huutelija. Nuuhkaisis kerran suströmmingiä, niin olis hiljaa vähän aikaa.

Oon mä nuuhkinu sitä, se muistuttaa kyl naisen alapäätä

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Minäpä olen jopa syönykin sitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      17
      5766
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      83
      5395
    3. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      125
      3414
    4. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      90
      3367
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      120
      1157
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      57
      1107
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      130
      1032
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      37
      825
    9. Mitä puuhailet nyt ystävänpäivänä

nainen, kun et ole mun kanssa?
      Ikävä
      44