Tiedätkö sinä

Anonyymi-ap

Miksi on vaikea unohtaa sinua?

30

609

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En tiedä, haluaisitko kertoa?

• Anonyymi00002
      UUSI

En, kerro?

• Anonyymi00003
      UUSI

Sielusi toinen puolikas?

• Anonyymi00009
        UUSI

Uskon myös siihen toi rakkaus saa kaikenlaista aikaan.

• Anonyymi00004
      UUSI

hmmm

• Anonyymi00005
      UUSI

Minut on tarkoitettu sinulle.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olen niin ihana?

• Anonyymi00007
      UUSI

Hemmottele itseäsi, talven sesonkivihreissä on vitamiineja ja paljon kuituja, vihreiden voimaa.
      Kirjoittele täällä ja muista ystäviäsi, palstan voimaa. Pysyt energisenä.

• Anonyymi00010
      UUSI

Et voi antaa periksi ratkaisematta mysteeriä 😶‍🌫️

• Anonyymi00011
      UUSI

Otit rakkauden osoituksena tatuoinin jossa on mun nimeni otsaasi.

• Anonyymi00015
        UUSI

Sisäreidessä OFY, only for you 🤗

• Anonyymi00012
      UUSI

Psykopalstapojuprovoajan aloitus

• Anonyymi00013
      UUSI

Tiedän että jokin vanha suunta ei enää palvele sinua mutta uusi ei ole vielä täysin näkyvissä.

• Anonyymi00014
      UUSI

Tiedän. Sä näet mua liian usein. Mä oon kohtuullisen kokoinen ja mun ääni on kantava. Ikävä kyllä tää asia ei näytä muuttuvan toistaiseksi.

• Anonyymi00016
        UUSI

Sanooks ne sinusta sitten että siinä on sitten komea nainen.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Sanooks ne sinusta sitten että siinä on sitten komea nainen.

En tiedä. Ehkä selän takana. Mahdollisesti.
        .

• Anonyymi00017
      UUSI

En. Voin olla ainakin joskus hyvä maskaamaan, mutta ei siinä ole mitään ihmeellistä nähtävää.

• Anonyymi00018
      UUSI

Asiat kulkee täällä intuition ja hienovaraisen havainnoinnin varassa. Olet ehkä herkkä ympäristön tunnelmille ja huomaat asioita, joita muut eivät sano ääneen Tämä voi tuntua kuormittavalta. Löydät tasapainon kyllä

• Anonyymi00019
      UUSI

Jos pureutuu aiheen psykologiaan, niin vaikka se kuinka itserakkaalta kuulostaa, ihmisiä viehättää samankaltaisuus. Jos joku ihminen näppäilee sitä tuttuuden tunnetta ripauksella jotain uutta ja ihanaa, se saa aikaan mielihyväkeskuksessa vaikka mitä..

Olettaen että olet terve päästäsi.

• Anonyymi00023
        UUSI

Terveppä terve, pää on terve.

• Anonyymi00024
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Terveppä terve, pää on terve.

Aluksi..

• Anonyymi00020
      UUSI

Koska oon mä ja aiheutin isoja tuntemuksia ja tunteita 🤪

• Anonyymi00022
      UUSI

Mun hyvän huumorintajun takia.

• Anonyymi00025
      UUSI

Minä tiedän että sekä kaivattu että minä olemme ihmistyyppeinä mieleenpainuvia henkilöitä omalla tavallamme. Hän on aivan toiseen suuntaan mieleenpainuva koska on niin sosiaalinen ja aina paikalla minä taas nämä vastakohdat noista

• Anonyymi00026
      UUSI

Tukka Hyvin
      Soili Pohjalainen
      Helmikuun uutuuksia talvi iltoihin

Kirje eksälleni
      Jukkis on kadonnut, jättänyt Annin ja irtisanoutunut työstään. Oliko heidän suhteessaan mikään totta? Anni lähtee kuuntelemaan Sisko Sydäntä, jota Jukkis oli niin oudon kiihkeästi fanittanut.

Letkeä lukuromaani kiltistä kampaajasta, jonka omat hiukset jäävät hoitamatta.

Ilonan aikuinen tytär muuttaa omilleen, mutta Ilona se häärii eksänsä kanssa hoitaen tyttären asioita. Eksällä on rahaa auttaa, kun Ilona sinnittelee kampaajan pienillä tuloilla.

Kun tytär käskee Ilonaa irrottelemaan, hän haaveilee lukuhetkestä ja mansikka-chevre-leivästä. Aina hän ei tosin ehdi haukata palaakaan, kun joku pyytää apua. Milloin on Ilonan aika, vai oliko se jo? Ainakin avioliitto on ohi – vai onko sittenkään?

Tukka hyvin vie kesärannoille ja hyppytorniin: uskaltaako Ilona hypätä, rohkeneeko ottaa seuraavan askeleen? Valloittava sarjanavaus rakastaa henkilöitään, ja heille toivookin pelkkää hyvää.

• Anonyymi00027
      UUSI

Se on salaisuus.

• Anonyymi00028
      UUSI

Koska rakastat minua eikä kukaan muu ole päässyt kuoresi läpi (?).

Mn tumma

• Anonyymi00029
      UUSI

Tiedän: siksi että minäkään en voi unohtaa sua.

• Anonyymi00030
      UUSI

Koska ajelet työpaikkani ohi jatkuvasti. Terveisiä akvaariosta .

• Anonyymi00031
      UUSI

Koska rupesin portoksi sen takia, ettet valinnut minua vaan jonkun toisen naisen, koska luulit että tunteesi loppuvat jos yrität unohtaa minut ja seksiaddiktina tarvitset seksiä kuten minäkin, mutta olet ainoa jonka kanssa minulla voi olla sellaista kemiaa kuin sinun kanssasi.

Sitten pamautit hänet paksuksi kuukauden tuntemisen jälkeen, vaikka hänellä oli silloin ongelmia, joista olin jo itse vuoden ollut erossa kun tavattiin ja jota pidit lyhyenä aikana...

Niin ja koska luulet että erilaisuuteni takia lapsia olisi kiusattu ja kaverisi olisivat nauraneet sinulle. Kuule! Eikö se kerro niistä aikuisista kaiken ja haluatko, että lapsiasi kiusataan ilman syytä? Miksi edes haluat lisääntyä maailmassa, jossa pahuus hallitsee?

Eli jos kaksi aikuista rakastaa syvästi toisiaan OIKEASTI! Ja kuten kerroin olen myös seksiaddikti, mutta kukaan muu EI TULE enää KOSKAAN kiinnostamaan minua romanttisesti, niin se on syy sille miksi rupesin portoksi, kuten irl-viesteissäni olen tuonut ilmi.

Rupesin myös syksyllä käyttämään taas sitä ainetta, jota naisesi käytti kun pamautit hänet raskaaksi kuukauden tuntemisen jälkeen, koska tottakai nainen puhuu pillereistään jne. AINA totta ja kumikin kiristää.

Olin neljä vuotta täysin ilman sitä ainetta, mutta kun joudun päivittäin ajattelemaan tuota kuolemaani asti, niin 4 vuoden tauon jälkeen rupesin sitä käyttämään, koska olen tällainen jos minua verisesti loukataan ja kun minulle valehtelee jatkuvasti MIES joka rakastaa minua romanttisesti eniten tässä maailmassa.

Yhdessä puhumalla ois selvitty, mutta SINÄ PAKENIT ja nyt meidän molempien loppu elämä on pilalla sen takia. JOS OLET MIES, niin kohtaa tekojesi seuraukset!

S nainen S miehelle, joka pamautti S naisen paksuksi kuukauden tuntemisen jälkeen ja sai minut käyttämään taas S:llä alkavaa huumetta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      24
      7435
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6096
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      114
      4163
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4154
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1901
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      1768
    7. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      136
      1660
    8. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1458
    9. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      29