Olen miettinyt että olisin lähettänyt viestin suoraan sulle mut en kestä sitä ettet vastaakaan enää. Olen liian vanha, liikaa kaikkea. Mä ihastun niin harvoin. Sussa ei häiritse mikään. Pysy aina tuollaisena kuin olet. Tavallaan harmittaa että kohdattiin koska olin sulle vain ohimenevä ilo ja hauskuus, en muuta. Olisipa nää tunteet olleet molemminpuolisia. Anteeksi että häiritsen. Hoolle. Tiedäthän.
Kirjoitan tämän nyt tänne.
14
399
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Voi nenä, vastaan tähän sivusta: sinä et ollut liikaa, hän oli liian vähän sinulle.
- Anonyymi00004UUSI
😐😐😐😐😐
- Anonyymi00002UUSI
Naiselle, oletan.
- Anonyymi00003UUSI
Miehelle, jonka nimi ei ala h-kirjaimella.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Miehelle, jonka nimi ei ala h-kirjaimella.
Hyvää yötä
- Anonyymi00005UUSI
Ei saa etsiä tuolla tavalla vikoja itsestä, jos ei ymmärrä miksi asiat on mennyt niin kuin on mennyt. Et ole mikään liian vanha, olet hyvin kypsynyt. Etkä ole liikaa kaikkea, vaan paljon kaikkea. Jos tapaaminen oli vain ohimenevää, se johtuu siitä että ehdit antaa siinä ajassa paljon. Kohtaamisia tulee, ja varmasti tunteet kohtasivat nytkin.
Älä pyytele anteeksi. Se on hienoa että tunnet niin syvästi, siksi olet niin paljon. Jos on suuria tunteita, se on aina tuskallista sellaisille jatkaa matkaa, jos toinen ei ole samanlainen. Ihana että olet olemassa. <3 - Anonyymi00006UUSI
". Tavallaan harmittaa että kohdattiin koska olin sulle vain ohimenevä ilo ja hauskuus, en muuta. "
Panosuhteet on hankalia, silloin esiintyä tuollaista.- Anonyymi00008UUSI
Minulla ei ole tapana harrastaa panosuhteita kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen tai jonkin verran minua vanhemman miehen kanssa on se mitä minä haluan.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Minulla ei ole tapana harrastaa panosuhteita kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen tai jonkin verran minua vanhemman miehen kanssa on se mitä minä haluan.
Joo, mutta siis oletin että aloituksessa viitattiin kun puhuttiin hetken huvista.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä haluaisit jatkossa
- Anonyymi00010UUSI
Sitä että ystävyyssuhde jatkuisi kauan, yhteisiä harrastuksia yhteisesti sopien ja jos molemmille sopii niin auttaisimme toinen toisiamme vanhetessamme, ehkä voisimme jopa asua saman katon alla, jos se sopii molemmille.
- Anonyymi00011UUSI
Sun pitää ottaa yhteyttä
- Anonyymi00013UUSI
Hyvää yötä
- Anonyymi00014UUSI
Hyvää yötä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-257455Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite986116Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1154188- 1554164
- 1631921
- 611788
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.341775Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1391685- 381478
- 381474