Kirjoitan tämän nyt tänne.

Anonyymi-ap

Olen miettinyt että olisin lähettänyt viestin suoraan sulle mut en kestä sitä ettet vastaakaan enää. Olen liian vanha, liikaa kaikkea. Mä ihastun niin harvoin. Sussa ei häiritse mikään. Pysy aina tuollaisena kuin olet. Tavallaan harmittaa että kohdattiin koska olin sulle vain ohimenevä ilo ja hauskuus, en muuta. Olisipa nää tunteet olleet molemminpuolisia. Anteeksi että häiritsen. Hoolle. Tiedäthän.

14

399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Voi nenä, vastaan tähän sivusta: sinä et ollut liikaa, hän oli liian vähän sinulle.

• Anonyymi00004
        UUSI

😐😐😐😐😐

• Anonyymi00002
      UUSI

Naiselle, oletan.

• Anonyymi00003
        UUSI

Miehelle, jonka nimi ei ala h-kirjaimella.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Miehelle, jonka nimi ei ala h-kirjaimella.

Hyvää yötä

• Anonyymi00005
      UUSI

Ei saa etsiä tuolla tavalla vikoja itsestä, jos ei ymmärrä miksi asiat on mennyt niin kuin on mennyt. Et ole mikään liian vanha, olet hyvin kypsynyt. Etkä ole liikaa kaikkea, vaan paljon kaikkea. Jos tapaaminen oli vain ohimenevää, se johtuu siitä että ehdit antaa siinä ajassa paljon. Kohtaamisia tulee, ja varmasti tunteet kohtasivat nytkin.

Älä pyytele anteeksi. Se on hienoa että tunnet niin syvästi, siksi olet niin paljon. Jos on suuria tunteita, se on aina tuskallista sellaisille jatkaa matkaa, jos toinen ei ole samanlainen. Ihana että olet olemassa. <3

• Anonyymi00006
      UUSI

". Tavallaan harmittaa että kohdattiin koska olin sulle vain ohimenevä ilo ja hauskuus, en muuta. "

Panosuhteet on hankalia, silloin esiintyä tuollaista.

• Anonyymi00008
        UUSI

Minulla ei ole tapana harrastaa panosuhteita kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen tai jonkin verran minua vanhemman miehen kanssa on se mitä minä haluan.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minulla ei ole tapana harrastaa panosuhteita kenenkään kanssa. Pelkkä ystävyyssuhde ikäiseni miehen tai jonkin verran minua vanhemman miehen kanssa on se mitä minä haluan.

Joo, mutta siis oletin että aloituksessa viitattiin kun puhuttiin hetken huvista.

• Anonyymi00007
      UUSI

Mitä haluaisit jatkossa

• Anonyymi00010
        UUSI

Sitä että ystävyyssuhde jatkuisi kauan, yhteisiä harrastuksia yhteisesti sopien ja jos molemmille sopii niin auttaisimme toinen toisiamme vanhetessamme, ehkä voisimme jopa asua saman katon alla, jos se sopii molemmille.

• Anonyymi00011
      UUSI

Sun pitää ottaa yhteyttä

• Anonyymi00013
      UUSI

Hyvää yötä

• Anonyymi00014
      UUSI

Hyvää yötä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      25
      7455
    2. Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"

Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite
      Maailman menoa
      98
      6116
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      115
      4188
    4. Mitä haluaisit sanoa tänään hänelle?

Rakastamallesi ihmiselle.
      Ikävä
      155
      4164
    5. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      163
      1921
    6. Paras muistosi

kaivatustasi?
      Ikävä
      61
      1788
    7. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      34
      1775
    8. Miksi miehen on hankala ymmärtää

Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.
      Ikävä
      139
      1685
    9. Hei kuule nainen

Seuraavan kerran kun nähdään, puhu minulle jooko! Näin toivoo mies
      Ikävä
      38
      1478
    10. Mitä sä musta oikein haluat?!

Anna olla jo.
      Ikävä
      38