Haittaako Assi sairaalan muutto tällähetkellä lähialueiden verkko ja nettiyhteyksiä? Alkoi ilmetä vikoja, kun muutto alkoi.
Haittaako Assin muutto nettiyhteyksiä
35
537
Vastaukset
- Anonyymi00001
Miksi minulta kysyt, kysy verkkoyhteydeltä, se tietää.
- Anonyymi00015
Taas tollo vastasi hyvään kysymykseen.
- Anonyymi00017
Anonyymi00015 kirjoitti:
Kun nyt vielä kerrot miten typerä kysymys voi olla hyvä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tollo mode kommentoimassa ja poistamassa viestejä jotka osoittavat moden t ä y d e l l i s e n tollomaisuuden.
Poistettu viesti
C:/>PINGPONG verkkoyhteys
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ping
Ping on ohjelma, jolla mitataan laitteen saavutettavuutta tietokoneverkossa. Vian etsinnässä ping on yleensä ensimmäinen ohjelma, jolla varmistetaan että verkkoyhteys on toiminnassa.[1] Ping lähettää laitteelle ICMP echo request -paketin, johon etätietokone vastaa omalla echo reply -paketilla.[1]
- Anonyymi00002
Empä usko naapuriin muutettiin just eikä netti pätkinyt yhtään.
- Anonyymi00003
Jukolassa on kova netin käyttö aste kun ihmiset lojuvat työttöminä sohvalla puhelin kädessä ympäri vuoro kauden.
- Anonyymi00004
Kenen Assin? Onks se sun vaimos jonka nimissä teidän nettis oli? Sit voi vaikka haitata.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kenen Assin? Onks se sun vaimos jonka nimissä teidän nettis oli? Sit voi vaikka haitata.
No voi pahus toivotaan nyt että muutto saataisiin nopeasti valmiiksi. Eihän tuo ole mukavaa, toivottavasti sinulla ei ollut mitään tärkeää menossa. Mutta muutto kestää vain hetken. Hetken pienen.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
No voi pahus toivotaan nyt että muutto saataisiin nopeasti valmiiksi. Eihän tuo ole mukavaa, toivottavasti sinulla ei ollut mitään tärkeää menossa. Mutta muutto kestää vain hetken. Hetken pienen.
Itse ajattelin muuttaa Timbuktuun.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Itse ajattelin muuttaa Timbuktuun.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Timbuktu
Timbuktu (ransk. Tombouctou) on kaupunki Malissa, Afrikan kolmanneksi pisimmän joen, Niger-joen lähettyvillä Länsi-Afrikassa. Vuonna 2009 kaupungissa oli noin 54 629 asukasta.[1] Sillä on pitkä historia Saharan eteläpuolisen kaupankäynnin tärkeänä paikkakuntana. Se on saanut myyttisen aseman: Timbuktua on käytetty synonyymina eksoottisille, kaukaisille maille.[2] - Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Timbuktu
Timbuktu (ransk. Tombouctou) on kaupunki Malissa, Afrikan kolmanneksi pisimmän joen, Niger-joen lähettyvillä Länsi-Afrikassa. Vuonna 2009 kaupungissa oli noin 54 629 asukasta.[1] Sillä on pitkä historia Saharan eteläpuolisen kaupankäynnin tärkeänä paikkakuntana. Se on saanut myyttisen aseman: Timbuktua on käytetty synonyymina eksoottisille, kaukaisille maille.[2] - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
- Anonyymi00013
Mikähän siinä kun Jukolaiset ei käy ollenkaan töissä. Ei ne kaikki vuorotyöläisiäkään voi olla. Saatasko koko Jukola kiilattua irti Hämeenlinnasta. Laskis työttömyysprosentti huimasti.
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikähän siinä kun Jukolaiset ei käy ollenkaan töissä. Ei ne kaikki vuorotyöläisiäkään voi olla. Saatasko koko Jukola kiilattua irti Hämeenlinnasta. Laskis työttömyysprosentti huimasti.
On ne tavallaan jo töissä. Työpaikat ei vaan ole vielä realisoituneet.
- Anonyymi00019
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mikäs witun aluearvostaja sinä luulet olevasi? Luovu jo tutistasi ja kasva aikuiseksi! Mitähän tarkoittanet edes tällä jukolalla?
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
Mikäs witun aluearvostaja sinä luulet olevasi? Luovu jo tutistasi ja kasva aikuiseksi! Mitähän tarkoittanet edes tällä jukolalla?
Tarkoitan tietysti Jukolaa
- Anonyymi00025
"ympäri vuoro kauden."
Riippuu vähän mitä vuoroa tarkoitat, aamu- vai iltavuoroa ? - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
"ympäri vuoro kauden."
Riippuu vähän mitä vuoroa tarkoitat, aamu- vai iltavuoroa ?Vai koko vuorokautta ?
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vai koko vuorokautta ?
Ovat pää sääntöisesti ilta ja yö vuoroissa matka puhelimellaan
- Anonyymi00011
Millanen liittymä? Mä vaihdoin viime syksynä valokuituun, kun tekivät täydennyksiä pari vuotta sitten tehtyyn verkkoon. Toimi toi mobiilikin hyvin, mutta just tälläsia tilanteita ajatellen kannattaa ottaa valokuitu heti kun sen saa. Nyppivät noi vanhat puhelinlinjatkin tolpista pois, niin otin itekin kaikki kolmipiikkiset pistorasiat pois ja ethernet kaapelia tilalle osittain ja loppuihin peitekannet.
- Anonyymi00012
Hienoa että tekniikka kehittyy, nyt saat trollattua 1000 viestiä sekunnissa tänne keskusteluun.
- Anonyymi00021
Kuka stalkkaa jukolassa ihmisten sohvia ja puhelimen käyttöä? 😅 Erikonen kyylä.
- Anonyymi00023
Erikonen ei ole suomea. Oletko mamu?
- Anonyymi00028
Anonyymi00023 kirjoitti:
Melkein kun asun täällä mamujen seassa. En ainakaan mikään normi töissäkäyvä suomalainen ole.
- Anonyymi00032
Anonyymi00023 kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut kirjoitusvirheistä? Joita sattuu suomalaisillekin.
Vaikutat kysymyksines yläasteen jonnelta. Voi pientä akneongelmaista. - Anonyymi00033
Anonyymi00028 kirjoitti:
Melkein kun asun täällä mamujen seassa. En ainakaan mikään normi töissäkäyvä suomalainen ole.
Jos jukolassa jossain asuu mamuja. Niin korkeintaan sompionkujalla ja kuokkalankujalla ja loput nummella kerrostaloissa kaikki. Sinnehän niitä sijoitetaan nipuissa.
- Anonyymi00024
Jukolassa maksetaan kuntamme neljänneksi eniten veroja.. Joten nopea netti ja sairaala hyvä meille. Ja nopee ässän kassa myös.
- Anonyymi00029
Niin työttömyyskorvauksista.
- Anonyymi00030
Mistähän sä tällaisen päätelmän olet keksinyt?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
Mistähän sä tällaisen päätelmän olet keksinyt?
Eikös työttömät "maksa" 20% työkkäreistään veroa. Jos sä tienaat sen verran niin et maksa mitään. Paitsi alvi täytyy aina kaupassa maksaa ja olut ja röökivero.
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Eikös työttömät "maksa" 20% työkkäreistään veroa. Jos sä tienaat sen verran niin et maksa mitään. Paitsi alvi täytyy aina kaupassa maksaa ja olut ja röökivero.
Tätä on hauska seurata kaveri yrittää vihjailla että jukolassa kävis joku muka töissäkin. Ja toinen vastaa vitttuillen niin kun ei ymmärtäis. Tosiasiassa luulen että jos joku sieltä töissä käy niin on harvinainen poikkeus
- Anonyymi00035
Anonyymi00034 kirjoitti:
Tätä on hauska seurata kaveri yrittää vihjailla että jukolassa kävis joku muka töissäkin. Ja toinen vastaa vitttuillen niin kun ei ymmärtäis. Tosiasiassa luulen että jos joku sieltä töissä käy niin on harvinainen poikkeus
MINÄ OLEN KÄYNYT TÖISSÄ NYT VAAN TYÖTÖN OLLU
- Anonyymi00036
Anonyymi00035 kirjoitti:
MINÄ OLEN KÄYNYT TÖISSÄ NYT VAAN TYÖTÖN OLLU
Olen itsekin käynyt monta kertaa töissä, tosin ne eivät ole olleet omia työpaikkojani, mutta luettaneen kuitenkin curriculum vitaeen.
- Anonyymi00037
Anonyymi00036 kirjoitti:
Olen itsekin käynyt monta kertaa töissä, tosin ne eivät ole olleet omia työpaikkojani, mutta luettaneen kuitenkin curriculum vitaeen.
Työpaikat joissa ole ollut. Melko pitkä luettelo, mutta ei silti "tärppää".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661087- 501080
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731009Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153922Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717857- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182810Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105729Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713