Oot koko ajan mielessä. Heti herätessä ja viimeiseksi nukkumaan mennessä. Love you.
Mulla on ikävä sua M-mies
18
248
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Vaiko peräti ihan Ma-mies?
- Anonyymi00003UUSI
Matias on ystävä
- Anonyymi00002UUSI
Sellasia ne jotkut M miehet on.
M ikuisesti pysyt sydämessä. - Anonyymi00004UUSI
En tiedä miksi juuri tänään eksyin tähän ketjuun. Kovin aikaisesti on aloittaja herännyt. Ei niitä kaipaajia tuolla tosielämän puolella ole hirvittävästi näkynyt, joten aina oletettava että ei voisi koskaan olla minulle. Enkä ole varma onko minussa mitään kaivattaakaan, hetken hupi lähinnä.
- Anonyymi00005UUSI
Älä höpöttele.
Ehkä tiedätkin jonkun kaipaavan sua mut.....
-Ei ap - Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Älä höpöttele.
Ehkä tiedätkin jonkun kaipaavan sua mut.....
-Ei apEn mä höpöttele, ei kuulu tapoihin palstalla, tuolla tosielämässä ehkä. En vain oikein kuule usko että olen sellainen, joka erityisesti mieleen jäisi hyvällä että minua kaivattaisiin missään ja koskaan. Niin se vain joillakin ihmisillä menee. Se saman tarinan tietää kun se on riittävän pitkään kokenut. Suomihan on täynnä M-miehiä, joten en ominut tätä itselleni tietenkään.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
En mä höpöttele, ei kuulu tapoihin palstalla, tuolla tosielämässä ehkä. En vain oikein kuule usko että olen sellainen, joka erityisesti mieleen jäisi hyvällä että minua kaivattaisiin missään ja koskaan. Niin se vain joillakin ihmisillä menee. Se saman tarinan tietää kun se on riittävän pitkään kokenut. Suomihan on täynnä M-miehiä, joten en ominut tätä itselleni tietenkään.
Niinhän niitä on paljon.
Mut siltikin. 🤗 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Niinhän niitä on paljon.
Mut siltikin. 🤗Joo, lisään siis että olen kai itse vain oppinut pääsemään irti näistä kaipauksista kun ne vain lopulta satuttavat niin en osaa mitenkään ajatella vanhoihin kokemuksiin viitaten että joku kaipaisi minua, ja tavallaan siirrän sitä omaa irtautumista myös osaksi sen toisen tapaa. En vain tajua kuka oikeasti voisi kaivata kun en ehkä osaa enää tunnistaa mikä naisen tunne voisi kantaa ja mikä ei tai tulkitsen ne aina jälkimmäiseksi. Helpompaa niin.
Kiitos ja kivaa jatkoa sinne jonnekin. - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo, lisään siis että olen kai itse vain oppinut pääsemään irti näistä kaipauksista kun ne vain lopulta satuttavat niin en osaa mitenkään ajatella vanhoihin kokemuksiin viitaten että joku kaipaisi minua, ja tavallaan siirrän sitä omaa irtautumista myös osaksi sen toisen tapaa. En vain tajua kuka oikeasti voisi kaivata kun en ehkä osaa enää tunnistaa mikä naisen tunne voisi kantaa ja mikä ei tai tulkitsen ne aina jälkimmäiseksi. Helpompaa niin.
Kiitos ja kivaa jatkoa sinne jonnekin.Ehkä mä kaipaan ja välitän just susta.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Joo, lisään siis että olen kai itse vain oppinut pääsemään irti näistä kaipauksista kun ne vain lopulta satuttavat niin en osaa mitenkään ajatella vanhoihin kokemuksiin viitaten että joku kaipaisi minua, ja tavallaan siirrän sitä omaa irtautumista myös osaksi sen toisen tapaa. En vain tajua kuka oikeasti voisi kaivata kun en ehkä osaa enää tunnistaa mikä naisen tunne voisi kantaa ja mikä ei tai tulkitsen ne aina jälkimmäiseksi. Helpompaa niin.
Kiitos ja kivaa jatkoa sinne jonnekin.Tosta vois päätellä et on se joku jossain, niin eikö se merkitse sulle mitään?
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Tosta vois päätellä et on se joku jossain, niin eikö se merkitse sulle mitään?
Olen oppinut että sillä mikä merkitsee mulle jotain ei tapahdu todeksi ja näillä haihatteluilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin aiheuttaa harmia elämän jatkumiseen todellisessa elämässä, sen takia en tällaisellakaan palstalla viihtyisi.
Elän mieluummin fyysisesti läsnä todellisille ihmisille enkä leiki mielessäni kaipauksilla, ne eivät ole vieneet elämässäni muuhun kuin hukannut aikaani. Pahimmassa tapauksessa on tullut näpeille kunnon isku kun olen lopulta lähestynyt naista illuusioissa, enkä puhu nyt mistään pakeista vaan siitä että minut nolataan tai suhtaudutaan siten aivan kuin en olisi lainkaan olemassa heille.
En kuitenkaan tuomitse jos joku haluaa kaipailla ja täällä palstalla käy sen takia, mutta tahdon että ne asiat tapahtuvat tuolla todellisessa elämässä eikä enää minun typerissä kuvitelmissani. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Olen oppinut että sillä mikä merkitsee mulle jotain ei tapahdu todeksi ja näillä haihatteluilla ei ole mitään muuta merkitystä kuin aiheuttaa harmia elämän jatkumiseen todellisessa elämässä, sen takia en tällaisellakaan palstalla viihtyisi.
Elän mieluummin fyysisesti läsnä todellisille ihmisille enkä leiki mielessäni kaipauksilla, ne eivät ole vieneet elämässäni muuhun kuin hukannut aikaani. Pahimmassa tapauksessa on tullut näpeille kunnon isku kun olen lopulta lähestynyt naista illuusioissa, enkä puhu nyt mistään pakeista vaan siitä että minut nolataan tai suhtaudutaan siten aivan kuin en olisi lainkaan olemassa heille.
En kuitenkaan tuomitse jos joku haluaa kaipailla ja täällä palstalla käy sen takia, mutta tahdon että ne asiat tapahtuvat tuolla todellisessa elämässä eikä enää minun typerissä kuvitelmissani.Äläkä pliis kerro että pitäisi tehdä aloite jonkun kaipauksen perusteella. Senhän tekisi se nainenkin jos kaipaisi, mutta joutuisi odottamaan sitä hautaan asti koska joko nainen ei kaipaa tai ei tee aloitetta. Joten, kaikki tapahtuu todellisessa elämässä jatkumona tai ei tapahdu ollenkaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
En kuitenkaan tuomitse jos joku haluaa kaipailla ja täällä palstalla käy sen takia, mutta tahdon että ne asiat tapahtuvat tuolla todellisessa elämässä eikä enää minun typerissä kuvitelmissani.Mäkin tahtoisin ihan oikeassa elämässä,
enkä täällä.
Sulla siis oli täällä jokin haihattelu illuusio?
Vai käsitinkö väärin? - Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Mäkin tahtoisin ihan oikeassa elämässä,
enkä täällä.
Sulla siis oli täällä jokin haihattelu illuusio?
Vai käsitinkö väärin?Kaikki täällä ovat haihattelu illuusioita. Ne voivat toteutua vain todellisessa elämässä kohdatessa. Se kohtaanko naista ja milloin on eri juttu. Mutta en käytä sitä välissä olevaa aikaa haihatteluihin. Jos en kohtaa sitä naista niin kohtaan jonkun toisen naisen. Todellisessa maailmassa nainen ottaa vastaan kuten tuleekin tai sitten ei ota. Teen sen perusteella päätelmän.
Siinä on haihattelun ja todellisen maailman ero. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikki täällä ovat haihattelu illuusioita. Ne voivat toteutua vain todellisessa elämässä kohdatessa. Se kohtaanko naista ja milloin on eri juttu. Mutta en käytä sitä välissä olevaa aikaa haihatteluihin. Jos en kohtaa sitä naista niin kohtaan jonkun toisen naisen. Todellisessa maailmassa nainen ottaa vastaan kuten tuleekin tai sitten ei ota. Teen sen perusteella päätelmän.
Siinä on haihattelun ja todellisen maailman ero.Mä ottaisin vastaan mut...
Ei vaan enää huomenna ole mahdollista ees kenenkään lähestyä mitään kautta.
Ihan sama sitten.
Anteeks täå haihattelu.
Sinne jonnekin täältä jostain.
- Anonyymi00007UUSI
Onko tämä minulle nainen, vai eikö ole?
- Anonyymi00009UUSI
Eipä tiedä kuka oot, tai kenen naisen haluaisit tehneen aloituksen. Onhan aloituksessa jotain samaa miten olisin itse voinut kirjoittaa eräälle M alkuiselle mutta;
- Anonyymi00015UUSI
On just sulle rakas.ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain18011056Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-9210522Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2355960Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.1804774Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1313256- 1713245
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin402063Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä2991643Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov61480Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi161404