https://www.satakunnankansa.fi/ihmiset/art-2000011800771.html?utm_medium=alsoreadthese&utm_campaign=sk_tf&utm_source=www.is.fi
"porilaispoliitikko, joka on pyrkinyt eduskuntaankin – Varatut miehet kärttävät seksiä ilman kondomia"
Sanattomaksi vetää.
Vassari vauhdissa
7
226
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
En lukenut kun oli maksumuurin takana mutta voin kuvitella. Sen enempää kenenkään ammativalintaan puuttumatta voin kuvitella millaista häiriötä aiheuttaa talossa kun vierasta porukkaa lappaa porraskäytävissä.
Mutta vassarithan ei ole mitenkään kuuluisia toisten oikeuksien kunnioittamisessa.- Anonyymi00003
Loppuu demariltakin tuhlaaminen kun tulee mittari.😂
- Anonyymi00004
Vasemmistolaisethan eivät tunnetusti ole tavarastaan tarkkoja, koska sehän on yhteistä.
- Anonyymi00005
Ihan eri juttu. Tämä on biznestä. Käyttöoikeuden vuokraamista kovaan hintaan. Ei mitään yhteistaloutta.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Ihan eri juttu. Tämä on biznestä. Käyttöoikeuden vuokraamista kovaan hintaan. Ei mitään yhteistaloutta.
Pontius pilatus jo sanoi, kaikki kansa on verolle pantava. Maksetaanko siis panoistakin vero ja jos ei, niin pitäisikö perscheetkin laittaa verolle? Vasemmisto tarvitsee toisten taskuista muutenkin rahaa joten nyt olisi hyvä kohta näyttää solidaarisuutta ja tienata perscheellä verotuloja vaikkapa teiden kunnostukseen.
- Anonyymi00007
Kunnollinen veronmaksaja, ei mikään veronkiertäjä eikä veroparaatiisien asiakas kuten eräät raharikkaat jotka keinottelevat rahansa veroparaatiiseihin ettei Suomelle tarvitsisi maksaa veroja. Sanoisin että jopa isänmaallinen kansalainen joka tekee kunniallista työtä, eikä keinottele muiden rahoilla, kuten osinkojen nostajat.
- Anonyymi00008
En moiti, jos ois mahdollisuus tekisin samoin, pahaa tekee katsoa kuinka verorahaa haaskataan ja huijataan kaikkiin tyhjäpäisiin hankkeisiin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510