Ei liian pitkää se sattuu auts mutta mutta

Anonyymi-ap

60v vaimo ja nuoresta saakka ollut sama pikku pulma seksissä. Oma kaluni on n17cm eli kaiketi hiukan normi keskivertoa pidempi ja hitusen paksumpi. Vaimo hyvillään kun on ns kunnon kalu eikä yhtään saa olla pidempi kun nytkin alkuun tahtoo hiukan sattua jos edelleen innoissani heti kylmiltään koko mittaa käytän. En ole oppinut vuosikymmenten vieriessä tätä vieläkään kun se on niin kivaa puuhaa,takaapäin seksi. Kun hetki mennyt ei satu enää. Dildot on kehittyneet hurjasti taka vuosista. Ompa niitä tullut tilailtua ajan mittaan kymmeniä erikokoisia. Alku vuosien kovat on kaikki hävitetty ja moni uudempikin joten alta 10 on jäänyt käyttöön useinkin. Vaimo kun käyttelee niitä myös yksikseen kun olen töissä tms poissa jossain. On ns aktiivinen nainen ja vapautuneempikin näin viime metreillä ja se alkoi 50 v iän ylityttyä. Kivaa puuhaa käytellä vaimoon dildoja vaimon kyllä hinkuessa hekuman huipulla useinkin sitä aitoa. No niin se pikku vaiva. Pimpsukkaan ei mene kuin 18cm dildo vaikka olen monen kokoista kovuutta ja muotoista tilaillut. Lapsetkin on tehty ja ei mitään muutosta. 50v iän jälkeen viimein sain luvan perästä kun olin sitä hinkunut jo pitkään se monen miehen unelma saada vieras mies mukaan pikkupikaiseen seksiin. Tarjokkaita on kyllä mutta harva riman ylittää. Missä on hyvät tavat. No on nyt pari vuodessa ollut ja usein samat miehet joista se hyvä kokemus. Samaa kokoa kuin itsellä ja pienempiä enimmäkseen on kalut ollut harmikseni. Vaimokin on kyllä tykännyt puuhasta joten sekin on hyvä. Mutta viimeinen thaimaan matka 2025 oli jotain mitä en uskonut edes tapahtuvan. Voi samperi pitää mennä nyt mutta jatkan illan tullen tänään moro.

0

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
        Maailman menoa
        72
        4184
      2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
        Maailman menoa
        96
        3607
      3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
        Ikävä
        36
        3329
      4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
        Ikävä
        51
        2860
      5. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
        Ikävä
        18
        2329
      6. Kohdataanko me

Enää?
        Ikävä
        40
        2318
      7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
        Ikävä
        22
        2052
      8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
        Ikävä
        23
        1646
      9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
        Euroviisut
        14
        1517
      10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
        Maailman menoa
        32
        1506
      Aihe