Ei liian pitkää se sattuu auts mutta mutta

Anonyymi-ap

60v vaimo ja nuoresta saakka ollut sama pikku pulma seksissä. Oma kaluni on n17cm eli kaiketi hiukan normi keskivertoa pidempi ja hitusen paksumpi. Vaimo hyvillään kun on ns kunnon kalu eikä yhtään saa olla pidempi kun nytkin alkuun tahtoo hiukan sattua jos edelleen innoissani heti kylmiltään koko mittaa käytän. En ole oppinut vuosikymmenten vieriessä tätä vieläkään kun se on niin kivaa puuhaa,takaapäin seksi. Kun hetki mennyt ei satu enää. Dildot on kehittyneet hurjasti taka vuosista. Ompa niitä tullut tilailtua ajan mittaan kymmeniä erikokoisia. Alku vuosien kovat on kaikki hävitetty ja moni uudempikin joten alta 10 on jäänyt käyttöön useinkin. Vaimo kun käyttelee niitä myös yksikseen kun olen töissä tms poissa jossain. On ns aktiivinen nainen ja vapautuneempikin näin viime metreillä ja se alkoi 50 v iän ylityttyä. Kivaa puuhaa käytellä vaimoon dildoja vaimon kyllä hinkuessa hekuman huipulla useinkin sitä aitoa. No niin se pikku vaiva. Pimpsukkaan ei mene kuin 18cm dildo vaikka olen monen kokoista kovuutta ja muotoista tilaillut. Lapsetkin on tehty ja ei mitään muutosta. 50v iän jälkeen viimein sain luvan perästä kun olin sitä hinkunut jo pitkään se monen miehen unelma saada vieras mies mukaan pikkupikaiseen seksiin. Tarjokkaita on kyllä mutta harva riman ylittää. Missä on hyvät tavat. No on nyt pari vuodessa ollut ja usein samat miehet joista se hyvä kokemus. Samaa kokoa kuin itsellä ja pienempiä enimmäkseen on kalut ollut harmikseni. Vaimokin on kyllä tykännyt puuhasta joten sekin on hyvä. Mutta viimeinen thaimaan matka 2025 oli jotain mitä en uskonut edes tapahtuvan. Voi samperi pitää mennä nyt mutta jatkan illan tullen tänään moro.

0

509

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
        Maailman menoa
        187
        5075
      2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
        Maailman menoa
        25
        4472
      3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
        Maailman menoa
        9
        3137
      4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
        Maailman menoa
        259
        3039
      5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
        Maailman menoa
        144
        2934
      6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
        Ikävä
        52
        2531
      7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
        Ikävä
        27