60v vaimo ja nuoresta saakka ollut sama pikku pulma seksissä. Oma kaluni on n17cm eli kaiketi hiukan normi keskivertoa pidempi ja hitusen paksumpi. Vaimo hyvillään kun on ns kunnon kalu eikä yhtään saa olla pidempi kun nytkin alkuun tahtoo hiukan sattua jos edelleen innoissani heti kylmiltään koko mittaa käytän. En ole oppinut vuosikymmenten vieriessä tätä vieläkään kun se on niin kivaa puuhaa,takaapäin seksi. Kun hetki mennyt ei satu enää. Dildot on kehittyneet hurjasti taka vuosista. Ompa niitä tullut tilailtua ajan mittaan kymmeniä erikokoisia. Alku vuosien kovat on kaikki hävitetty ja moni uudempikin joten alta 10 on jäänyt käyttöön useinkin. Vaimo kun käyttelee niitä myös yksikseen kun olen töissä tms poissa jossain. On ns aktiivinen nainen ja vapautuneempikin näin viime metreillä ja se alkoi 50 v iän ylityttyä. Kivaa puuhaa käytellä vaimoon dildoja vaimon kyllä hinkuessa hekuman huipulla useinkin sitä aitoa. No niin se pikku vaiva. Pimpsukkaan ei mene kuin 18cm dildo vaikka olen monen kokoista kovuutta ja muotoista tilaillut. Lapsetkin on tehty ja ei mitään muutosta. 50v iän jälkeen viimein sain luvan perästä kun olin sitä hinkunut jo pitkään se monen miehen unelma saada vieras mies mukaan pikkupikaiseen seksiin. Tarjokkaita on kyllä mutta harva riman ylittää. Missä on hyvät tavat. No on nyt pari vuodessa ollut ja usein samat miehet joista se hyvä kokemus. Samaa kokoa kuin itsellä ja pienempiä enimmäkseen on kalut ollut harmikseni. Vaimokin on kyllä tykännyt puuhasta joten sekin on hyvä. Mutta viimeinen thaimaan matka 2025 oli jotain mitä en uskonut edes tapahtuvan. Voi samperi pitää mennä nyt mutta jatkan illan tullen tänään moro.
Ei liian pitkää se sattuu auts mutta mutta
Anonyymi-ap
0
324
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724184Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o963607Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363329- 512860
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182329- 402318
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222052- 231646
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141517Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?321506