Nainen, mua ärsyttää vaan niin paljon tää toiminta Suomessa

Anonyymi-ap

Tai sanotaanko asioiden toimimattomuus Suomessa.
Ja kun se paskaviranomaissakki on ihan läpimätää paskaa ihan ylimpiin asti.

:/

16

199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Miten on mahdollista, että kaikki maailman paskin ryönä apinasakki on Suomessa viranomaisina?
      Ihan sairasta menoa täällä.

• Anonyymi00003
      UUSI

No voi kuule sellasta sattuu.
      Mut jos vaikka soitat 112 ja meet osastolle nii saat sen kaiken mitä pitääkin.

• Anonyymi00005
        UUSI

Mieti vttu mitä ite oot sanonut mulle!
        Just tollei samal taval ja ties kui monesti.
        Vaan koska, no en ees tiiä miks, ku en oo halunnu sulle mitään pahaa ees.

Ei mul ihan samaa oo ku sul, mut aika lähelle silti.
        Sanot vaan et kyllä viranomaset auttaa jne.
        No eipä kuule auttanut.

Sul on sentää katto pään pääl jne.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mieti vttu mitä ite oot sanonut mulle!
        Just tollei samal taval ja ties kui monesti.
        Vaan koska, no en ees tiiä miks, ku en oo halunnu sulle mitään pahaa ees.

Ei mul ihan samaa oo ku sul, mut aika lähelle silti.
        Sanot vaan et kyllä viranomaset auttaa jne.
        No eipä kuule auttanut.

Sul on sentää katto pään pääl jne.

Joo, mut meillä on eri juttu.
        Mulla on koukussa niin laaja saatanan piiri oikein tunnettua rikasta roska eliittiä, että niillä on rahaa kuule lahjoa ja lähettää palkkamurhaajiakin tänne.

Viranomaiset kyllä auttaa, mutta ei ne jotka on tänne väkisin änkemässä vaan ne jotka tulee kutsuttuna.

Jos tää paskasakki järkkää mulle jonkun, niin se on niiden kaveri ja samaa paskapiiriä.
        Just sellaset oikein änkee mun asiota hoitamaan oikein väkisin.
        Ja kun haluan ulkopuolisen toisesta paikasta se tehdään mahdottomaksi.
        Tulee heti 4 paikallista viranomaista selittämään miksi se ei ole mahdollista vaikka se on täysin mahdollista.

Mun asiat on aina hoitunut eteenpäin toisessa paikassa.
        Täällä ne kaikki edistykset kumotaan heti ja selitellään ummet ja lammet ym.
        ja tilanne pahenee.
        Mutta kun viranomaisapinat muualla EI TAJUA MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU.
        VAIKKA MULTA HÄVIÄÄ ASIAKIRJOJA JA POTILASTIETOJAKIN JOISSA OLEN ASIASTA KERTONUT.

Sellaista on rikkaiden eliittien paskapiirien toiminta.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mulla on koukussa niin laaja saatanan piiri oikein tunnettua rikasta roska eliittiä, että niillä on rahaa kuule lahjoa ja lähettää palkkamurhaajiakin tänne.

Viranomaiset kyllä auttaa, mutta ei ne jotka on tänne väkisin änkemässä vaan ne jotka tulee kutsuttuna.

Jos tää paskasakki järkkää mulle jonkun, niin se on niiden kaveri ja samaa paskapiiriä.
        Tulee heti 4 paikallista viranomaista selittämään miksi se ei ole mahdollista vaikka se on täysin mahdollista.

ja tilanne pahenee.
        VAIKKA MULTA HÄVIÄÄ ASIAKIRJOJA JA POTILASTIETOJAKIN JOISSA OLEN ASIASTA KERTONUT.

Joo.

Kiitos rakas!

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

ja tilanne pahenee.

Näitsä vastauksen viime yönä sun aloitukseen?

• Anonyymi00006
      UUSI

Sitten kun ne apinat joskus tietää kuka mä oon, niin sitten niillä on hätä.
      Tähän asti se on vielä salattu, mutta olen vihjaillut siitä niillä Matti Möttösillä.

Silloin kun mä kirjoiten tai itseasiassa puhuin kotona asiasta ekan kerran, niin viranomainen tuli tiedustelemaan asiasta.
      Joo, kyllä ne jostain syystä tietää mitä täällä puhutaan.
      Täällä kävikin yks "ryhmä" ennen heitä vähän skannailemassa ja nyökkäsivät että kuuntelulaitetta kyllä löytyy.
      Mutta siitä mun piti hyssytellä ja olla niinku en tietäis.

• Anonyymi00007
        UUSI

Niin, kellään muulla ei kuitenkaa voi olla tollein.
        Ainostaan sulla.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Niin, kellään muulla ei kuitenkaa voi olla tollein.
        Ainostaan sulla.

Onhan niitä muitakin ns. "whistleblowereita", mutta ne yleensä kuolee aika nopsaan "itsariin".
        Mulle ne yritti sitä, mut ei onnistunut, mut todisteet siitä niiden murhayrityksestä jäi.

Sen jälkeen ne on ollu vaan täällä kertomassa kuinka "niille asioille ei vaan voi mitään, ne täytyy vaan unohtaa".
        Ja kuulemma mä en saa edes seurustella kenenkään kanssa.
        Noin törkeetä niiden toiminta ja manipulointi on.
        Jokaisella on oikeus seurustella, vammasillakin ja vangeillakin, mutta mulla ei?
        Nämä yrittää ihan kaikkensa täyttä paskaa puhumalla johtaa harhaan ja suggestoida.
        Mä kuitenkin tiedän psykologiasta sen verran että mäki osaan ne temput.
        Mä osaan itsekin jopa hypnotisoida ja mä näen sen niiden psykologisen vaikuttamisen ja ohjailun ym. manipulaation.
        Ne tehostaa sitä sedatiiveilla, näin ne toimii.

Sitten nää on niin sairasta sakkia, että ne selvittää susta kaikkea tuttuja ja kavereita ja jos niille antaa vähänkin niistä tietoa, niin niille käy huonosti.
        Heti kun ne kuulee että oot vaikka jutellu jonkun kanssa, ne alkaa tiedustelemaan ja kyselemään siitä kuka missä milloin mistä juttelitte jne.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Onhan niitä muitakin ns. "whistleblowereita", mutta ne yleensä kuolee aika nopsaan "itsariin".
        Mulle ne yritti sitä, mut ei onnistunut, mut todisteet siitä niiden murhayrityksestä jäi.

Sen jälkeen ne on ollu vaan täällä kertomassa kuinka "niille asioille ei vaan voi mitään, ne täytyy vaan unohtaa".
        Jokaisella on oikeus seurustella, vammasillakin ja vangeillakin, mutta mulla ei?
        Nämä yrittää ihan kaikkensa täyttä paskaa puhumalla johtaa harhaan ja suggestoida.
        Mä osaan itsekin jopa hypnotisoida ja mä näen sen niiden psykologisen vaikuttamisen ja ohjailun ym. manipulaation.

Sitten nää on niin sairasta sakkia, että ne selvittää susta kaikkea tuttuja ja kavereita ja jos niille antaa vähänkin niistä tietoa, niin niille käy huonosti.
        Heti kun ne kuulee että oot vaikka jutellu jonkun kanssa, ne alkaa tiedustelemaan ja kyselemään siitä kuka missä milloin mistä juttelitte jne.

Se seurustelu on ihan jokaisen perusoikeus ja oikeus ja ihmisoikeus.
        Mä kyllä vältän sitä sen takia, että ne sieppaisi sen ja ottaisi panttivangiksi.
        Mun ex ei tullut kotiin sinä iltana kun uhkasin sen paskasakin käräyttää.
        Sitten kun se tuli kotiin sillä oli selässä pistosjälki ja se oli kuin ihan eri ihminen.

Niin siinä voi käydä kun paskaeliitin uhkaat käräyttää.
        Ne on tosi törkeitä ja ihan sairaita rikollisia.
        Ne on niitä pedofiileja, raiskaajia, murhaajia, ryöstäjiä, ihan maailman pahinta paskaryönää ja saastaa.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Olis kiva kyllä jutella ees, kun ei muutakaan kerran.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mä kyllä vältän sitä sen takia, että ne sieppaisi sen ja ottaisi panttivangiksi.
        Sitten kun se tuli kotiin sillä oli selässä pistosjälki ja se oli kuin ihan eri ihminen.

Ne on niitä pedofiileja, raiskaajia, murhaajia, ryöstäjiä, ihan maailman pahinta paskaryönää ja saastaa.

Sä voit ihan hyvillä mielin, ja pelkäämättä tollasta tapahtuvan mulle ottaa yhteyttä.
        Ei mitään pelkoo tollasesta ois.
        Eikä tarttis ees mitään tosta aiheesta ees jutella.
        Ihan vaan jotain turhaa kunhan juteltais.

Ois tietty viel kivempi vaikka lähtee johkin ihan ilman puhelimia kahdestaan.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mikähän taas poistettiin?
        En ehtinyt näkee, harmi.

• Anonyymi00017
      UUSI

Sanos muuta!

• Anonyymi00018
        UUSI

Ei ole paljon muuta sanottavaa, mut siitä näkee että se sakki on siellä suhteilla eikä osaamisen perusteella.
        Ja sitten sen vielä huomaa siitä että se yks aina soittaa jonnekin, muut ei ulkopaikkakunnilla soita yhtään minnekään vaan ne tietää asiat.
        Se joutuu jostain aina kysymään ja se on vielä se, joka on sen poppoon se kaikkein ylin ja sen takia vielä kaiken maailman valtuuksilla eikä sillä oo osaamista yhtään eikä se osaa käyttää niitä työkaluja ja valtuuksia mitä sillä on.
        Ja jos se käyttää, niin se käyttää niitä väärin.

Se on varmaan joku lesta, ainaki siltä se näyttää ja vaikuttaa.
        Se kyllä selittäiski paljon miten se on virkaansa päässy ja millä suhteilla, varmaan joku sipulin sukulainen.
        Mut se on hurjaa kun osaamaton on virassa jossa tarvitaan osaamista.
        Vähän kuin putkimies olis gynekolokina.
        On se pimpin nähny ja osaa sormettaa, mut ei se muuta sitten ymmärräkään kuin sanoa että "Joo täällä on vuoto" ja määrää hoidoksi tampoonin.

• Anonyymi00019
      UUSI

😢😢🫥😔💔

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      190
      11354
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      93
      10772
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      235
      6210
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      183
      5006
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      131
      3486
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      172
      3475
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      40
      2313
    8. Mitä voisit miehenä tehdä?

Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä
      Ikävä
      300
      1872
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      8
      1721
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      16
      1634
    Aihe