Hassua se miten paljon voi pelätä

Anonyymi-ap

"paljastumista", siis sitä että joku tietty tunnistaa, vaikkei itsekään tunnista täältä koskaan ketään. 😁

40

364

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Kuka sun mielestä niin pelkää sitä?

• Anonyymi00005
        UUSI

Puhuin itsestäni; minä pelkään.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Puhuin itsestäni; minä pelkään.

Mitä varten pelkäät?

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Mitä varten pelkäät?

Et siis suostu sisäistämään sitä, että tämä palstaäijä hakee huomiota tällä kysykää minulta lisää- kisuttelulla, vaan esität sille näitä pistokysymyksiä? Ilmeisesti koet olevasi joku kliinisten diagnoosien tekijä jostain naisoletusta

• Anonyymi00003
      UUSI

Miksi pelkäät? :)

• Anonyymi00008
        UUSI

Oon kehittänyt tästä sellaisen loose-loose -skenaarion. Jos hän tietäisi, se olisi hänestä ällöttävää tms., paitsi jos hän olisikin hyvillään, niin se johtuisi vain siitä että olen huijannut olevani jotain mitä en ole, ja tutustuminen johtaisi sitten paljastumiseen ja siihen inhotukseen tms. Hyvin suunniteltu.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Oon kehittänyt tästä sellaisen loose-loose -skenaarion. Jos hän tietäisi, se olisi hänestä ällöttävää tms., paitsi jos hän olisikin hyvillään, niin se johtuisi vain siitä että olen huijannut olevani jotain mitä en ole, ja tutustuminen johtaisi sitten paljastumiseen ja siihen inhotukseen tms. Hyvin suunniteltu.

Miks oot huijannut?
        Ja mitä oot huijannut?

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mutkikas tilanne.
        Eiköhän rehellisyydellä asiat kuitenkin mene jollain tavoin parhain päin.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miks oot huijannut?
        Ja mitä oot huijannut?

Ei mitään sinulle, älä huolehdi.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miks oot huijannut?
        Ja mitä oot huijannut?

Koska se on huijari ollut aina
        Miksi et usko

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Miks oot huijannut?
        Ja mitä oot huijannut?

Taidat kysellä tältä palstaäijältä yötä päivää ihan tosissasi. Toki sisäistän, että toisinaan se itse johdattelee narratiiviaan kysymällä itseltään, mutta tämä ei taida olla sitä

• Anonyymi00004
      UUSI

Olisiko sillä jotain merkitystä ja mihin muka

• Anonyymi00007
      UUSI

Itse taas toivoisin löytäväni täältä jotain "vastauksia", jotta tietäisin miten toimia livessä.
      Tietäisi vähän mitä toinen kokee.

• Anonyymi00013
      UUSI

Mitä se muka vaikuttaa että tietäisit jo valmiiksi miten toimia vai?
      Suunnitelet siis kaiken etukäteen? oletko kettu🤭

• Anonyymi00014
        UUSI

Haluaisi vaan tietää jos toisen toive on se, että ei ole enää missään tekemisissä ja jättää rauhaan.

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Haluaisi vaan tietää jos toisen toive on se, että ei ole enää missään tekemisissä ja jättää rauhaan.

Et vastannut kysymykseen. Et ole rehellinen

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En suunnittelisi etukäteen mitään.
        Yrittäisin vain lukea tilannetta, että on toista kohtaan kunnioittava eikä ahdistava.

• Anonyymi00035
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Vaaditko oikeassa elämässä myös tällä tavalla tuntemattomilta kanssaihmisiltä vastauksia (vapaa-ajalla) kaikkiin olevaisiin kysymyksiin mitä tältä palstaäijältä kysellessä vaikuttaa?

• Anonyymi00015
      UUSI

Miksi sellaista haluaisi tietää. Onko hänellä itsellä niin paljon tunteita vielä olemassa ettei uuden kanssa voi jatkaa?

• Anonyymi00016
      UUSI

Tunteita kummalla ja keneen?

• Anonyymi00018
        UUSI

Niin kerro vaan onko sinulla itsellä niitä tunteita vai ei? älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Ei sinua voi todesta ottaa.

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Niin kerro vaan onko sinulla itsellä niitä tunteita vai ei? älä vastaa kysymykseen kysymyksellä. Ei sinua voi todesta ottaa.

Vastasin kysymykseen kysymyksellä, kun en ollut varma mitä kysymyksellä tarkoitetaan.
        Rauha. :)

• Anonyymi00019
      UUSI

Noihin vastaan irl jos toinen haluaa kuulla.

• Anonyymi00020
        UUSI

Mitä sitten täällä pupatat. Soita sille

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mitä sitten täällä pupatat. Soita sille

Jaha, sullakin on ollut täällä yöistunto ns. Sivusta voi hyvvee päivvee

• Anonyymi00021
      UUSI

Kiitos vinkistä.

Hyvää yötä sinulle!

• Anonyymi00024
      UUSI

Kimmo ainakin pelkää.

• Anonyymi00031
        UUSI

Samalla tunnistelee.

• Anonyymi00025
      UUSI

Ihan turhaa pelkoa. Olen kirjoitellut paljon ja aluksi pelotti, että joku oma tuttu tunnistaisi, mutta ei enää.
      Olen aika satavarma, että hän tunnisti kirjoituksiani täältä, mutta se oli koko ajan tarkoitukseni. Hän oli vaan vähän myöhässä 🤪

• Anonyymi00026
        UUSI

Ite huomasin kesällä jotain minuun osuvia kirjoituksia, mutta ne voi liittyä moniin muihinkin. Täällä on paljon porukkaa eri puolelta Suomea, olisi greisiä jos tunnistaisi ketään tiettyä ;)

• Anonyymi00038
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ite huomasin kesällä jotain minuun osuvia kirjoituksia, mutta ne voi liittyä moniin muihinkin. Täällä on paljon porukkaa eri puolelta Suomea, olisi greisiä jos tunnistaisi ketään tiettyä ;)

Joo ei palstaäijäaapee ja jokunen muu ainoastaan ”greisiä” vaan mielipuolista massaps^koosia. TeeTee

• Anonyymi00041
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

No ei nyt kovin greisiä ;-)

• Anonyymi00027
      UUSI

Älähän sano. Me tunnistettii toisemme täältä. 🫣🥰

• Anonyymi00028
        UUSI

Niin tunnistettiin 🤭

• Anonyymi00040
        UUSI

Näin on

• Anonyymi00029
      UUSI

Onko sillä jotain merkitystä annan esimerkin raiskaus tapauksissa kun jätetään kertomatta tekijän nimi ei suojella uhria vaan rikoksen tekijää mitä näin aiheutetaan todennäköisyys että ihminen joka on kerran syyllistynyt moiseen tekoon syyllistyy sihen toistekin on suuri mitä tällöin vaarannetaan ja miksi suojelu johtuu siitä että yleensä kyseessä on herrojen omat kakarat

• Anonyymi00037
        UUSI

Tällainen ketjusi nosto sitten, aloittajaäijä

• Anonyymi00030
      UUSI

Tarkoitus kai just on et löytäis toisensa tätä kautta? Kun ei irl uskalla sitä ilmaista

• Anonyymi00032
      UUSI

Kyllä sinut vinosilmä lörppä alahuuli on tunnistettu jo aikoja sitten.Kuvittelit että pystyt salassa touhuamaan ja vittuilemaan mutta siinä erehdyit.

• Anonyymi00039
        UUSI

Joo, palstaäijän tyylin kyllä tunnistaa myös sen tällä tavalla hyväntuulisesti hihitellessä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      354
      12251
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      192
      11629
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6593
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5367
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      208
      3882
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      179
      3682
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2763
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      179
      2520
    9. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1942
    10. Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!

Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi
      Tv-sarjat
      19
      1804
    Aihe