Hei!
ASALLISTA KOMMENTOINTIA,KIITOS!
En tarvitse yhtään kuraa niskaan joten toivon asiallisisa vastauksia. Olen mokannut vuosia sitten mutta valitettavasti ei saa muutettua tähän hätään tilannetta.
Mistähän voisi saada takaajan lainalle/ lainan jolla saisi maksettua velat pois.
Työpaikka vakituinen on ja olisin valmis maksamaan takaajan kautta /lainaajalle kk sovitun erän jos saisi jostain.
Olisi mukava saada velka taakka pois ja maksaa vain sitä yhtä lainaa.
Kiitos 🫶
Mistä takaaja/lainaa?
2
384
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ja miten monta kymmentä niitä aikaisempaa lainaa on?
No, eipä sillä väliä.
On harhaista ajatella, että vielä se yksi, siis se ihana, maaginen vielä yksi uusi laina pelastaisi sinun tilanteen. - Anonyymi00002
PANKIT miksi te heti myönnätte luottoa kun on ollut jo 18vuotta
VELKAHELVETISSÄ!
Kun on heitä jotka on peliriippuvaisia niin se puhtaat luotot on vain HETKI
kun se kaikki on mennyttä!
LAITTAKAA 3vuotta TÄYS VELKA KIELTO UUTEEN VELKAAN!
kun he ei itse ymmärrä kun pelirippuvuus on vakava sairaus .
pankeilla normaaleille asiakkaille kyllä löytyy kyykytystä omien rahojen
HOLHOUS ON TAPISSA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553