Paljonko pitäisi maksaa

Anonyymi-ap

Kuinka paljon sinulle pitäisi maksaa rahaa, että kertoisit hänelle tunteistasi?

75

454

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Euron juusto riittää

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei saa enää euron juustoja...

• Anonyymi00004
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Se on kaks euroa, ota tai jätä 😂

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Saa saa. Teet ite.

• Anonyymi00003
      UUSI

Naisia et saa tekemään aloitetta vaikka tarjoaisit miljoonan koska lähtevät mieluummin vaikka ulkomaille kuin kertovat koskaan että voisivat olla ehkä joskus jollain tavalla kiinnostuneita.

Täällä palstallakin se on mies, jota kuulutetaan. Joten turha kysymys naisille.

• Anonyymi00006
        UUSI

Olen tehnyt aloitteen naisena, että älä jaksa.

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olen tehnyt aloitteen naisena, että älä jaksa.

Niin siis yhden aloitteen elämässäsi.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Niin siis yhden aloitteen elämässäsi.

Jäin juuri miettimään, että useimmat miessuhteeni olen ollut itse aktiivinen tai aktiivisempi. Pari olleet aika "sinnikkäitä" itse.
        Olen aika suora, jos siihen on mahdollisuus, eikä omat tunteet hävetä.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Jäin juuri miettimään, että useimmat miessuhteeni olen ollut itse aktiivinen tai aktiivisempi. Pari olleet aika "sinnikkäitä" itse.
        Olen aika suora, jos siihen on mahdollisuus, eikä omat tunteet hävetä.

Yksisarvinen löytyi. Tekisi mieli kysyä enemmänkin, mutta en taida.
        Omat kokemukseni ja tuntemieni miesten kokemukset jos ei jotain tinderiä lasketa, on se että miehet tekevät elämässään satoja aloitteita, mutta käytännössä naisten aloitteet eivät ole edes aloitteita vaan sellaisia puolitäkyjä, joista ei tiedä mitä nainen halusi ennen kuin se ehkä selviää myöhemmin jos selviää.

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Omat kokemukseni ja tuntemieni miesten kokemukset jos ei jotain tinderiä lasketa, on se että miehet tekevät elämässään satoja aloitteita, mutta käytännössä naisten aloitteet eivät ole edes aloitteita vaan sellaisia puolitäkyjä, joista ei tiedä mitä nainen halusi ennen kuin se ehkä selviää myöhemmin jos selviää.

Montako sataa aloitetta olet tehnyt? Kaverin puolesta kysyn ;-)

• Anonyymi00029
        UUSI

Se on miehestä kiinni, kuinka aktiivisia naiset on. On tietysti naisia jotka eivät ikinä tee aloitteita, ne pysyykin sitten sinkkuina, tai päätyvät omaa tasoaan alemmalla olevaan mieheen.

• Anonyymi00030
        UUSI
        Anonyymi00029 kirjoitti:

Se on miehestä kiinni, kuinka aktiivisia naiset on. On tietysti naisia jotka eivät ikinä tee aloitteita, ne pysyykin sitten sinkkuina, tai päätyvät omaa tasoaan alemmalla olevaan mieheen.

Se on siis miehen vika, just.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Montako sataa aloitetta olet tehnyt? Kaverin puolesta kysyn ;-)

Niin siis puhuin että miestuttavien kanssa joskus laskettu aloitteita ja useilla pyörii sadoissa verrattuna yhteen tai kahteen mitä saatu miehiltä.

Omalla kohdalla puhutaan kymmenistä elämässä tosielämän puolella siis. Yhtään aloitetta en ole naiselta saanut ja taas ei lasketa mitään netissä tapahtuvaa, tosin en oikein sielläkään josta kävisi ilmi että on aloite. Tinderiä en käytä.

• Anonyymi00034
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Niin siis puhuin että miestuttavien kanssa joskus laskettu aloitteita ja useilla pyörii sadoissa verrattuna yhteen tai kahteen mitä saatu miehiltä.

Omalla kohdalla puhutaan kymmenistä elämässä tosielämän puolella siis. Yhtään aloitetta en ole naiselta saanut ja taas ei lasketa mitään netissä tapahtuvaa, tosin en oikein sielläkään josta kävisi ilmi että on aloite. Tinderiä en käytä.

Siis saatu naisilta, ton ekan kappaleen loppuun. Olen tainnut itse saada aloitteita totta puhuen enemmän miehiltä kuin naisilta.

Harmi kun en ole homoseksuaalisuuteen taipuvainen lainkaan.

• Anonyymi00039
        UUSI
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Mikä lasketaan miehen tekemäksi aloitteeksi? Siis sinun mielestä.

• Anonyymi00045
        UUSI
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Mikä lasketaan miehen tekemäksi aloitteeksi? Siis sinun mielestä.

Vain nainen voi kysyä jotain tuollaista.
        Jos tässä sanon että olisin kiinnostunut, pyydän kahville jne. Että toiselle osapuolelle ei jää mitään epäselvää että kyse on kiinnostuksesta tutustua, ei siis mistään "hengaillaanko" yhdessä jossain konsertissa esimerkiksi. Jos taas hengaillaan niin se olisi tuollaisen yhteydessä esimerkiksi halua tapailla seksin merkeissä.

Ne ovat aloitteita ja uskoisin että kuka tahansa aikuinen tietää mikä aloite on.

• Anonyymi00047
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Jos tässä sanon että olisin kiinnostunut, pyydän kahville jne. Että toiselle osapuolelle ei jää mitään epäselvää että kyse on kiinnostuksesta tutustua, ei siis mistään "hengaillaanko" yhdessä jossain konsertissa esimerkiksi. Jos taas hengaillaan niin se olisi tuollaisen yhteydessä esimerkiksi halua tapailla seksin merkeissä.

Ne ovat aloitteita ja uskoisin että kuka tahansa aikuinen tietää mikä aloite on.

Lisään vielä että jos kyse on kahvittelusta tai oluista yms. niin jos oletuksena on vaihtaa kuulumisia niin se ei mielestäni ole vielä mikään aloite tuttavien välillä ellei se kohdistu sellaiseen henkilöön jonka kanssa yleensä ei käydä kahvilla tai oluella eli ei ole mitään muuta syytä kuin tutustuminen.

Jos taas ventovierasta pyytää kahville tai oluelle niin se on aloite.

• Anonyymi00050
        UUSI
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Kysyin siksi, että moni mies pitää vaikka juttelun aloittamista omalta puoleltaan aloitteena, mutta naisen tekemänä se ei ole aloite... esimerkiksi. Halusin tarkennuksen, koska monesti nämä tuntuvat menevän ristiin, että mitä nainen katsoo aloitteeksi ja mitä taas mies pitää aloitteena. Väittäisin, että yhdelläkään miehellä kunnollisia aloitteita ei ole satoja elämänsä aikana, ellei nyt lasketa jotain himodeittailijaa mukaan.
        Särähti korvaa, että vain nainen voi kysyä jotain tuollaista... eli nainen on mielestäsi suhteessa mieheen typerä, alempiarvoinen vai mikä?

• Anonyymi00053
        UUSI
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Miehet tekee SATOJA aloitteita elämässään?!

Olen keski-ikäinen nainen ja vastaan on minun elämässä tullut 13-vuotiaasta lähtien tasan 10 kpl miespuolisia, jotka oli aloitteen arvoisia. Muutama vuosikymmenessä! 😯

Kuulostaa siltä, että miesten ei kannata yrittää heittää koukkua ihan mihin sattuu vaan keskittyä vain niihin naisiin, jotka aidosti ovat kumppanimateriaalia. Kyllä naisetkin sen aistii, jos ovat tyyliin kokeilujonossa sijalla 117. 😂

• Anonyymi00055
        UUSI
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Kysyin siksi, että moni mies pitää vaikka juttelun aloittamista omalta puoleltaan aloitteena, mutta naisen tekemänä se ei ole aloite... esimerkiksi. Halusin tarkennuksen, koska monesti nämä tuntuvat menevän ristiin, että mitä nainen katsoo aloitteeksi ja mitä taas mies pitää aloitteena. Väittäisin, että yhdelläkään miehellä kunnollisia aloitteita ei ole satoja elämänsä aikana, ellei nyt lasketa jotain himodeittailijaa mukaan.
        Särähti korvaa, että vain nainen voi kysyä jotain tuollaista... eli nainen on mielestäsi suhteessa mieheen typerä, alempiarvoinen vai mikä?

"Väittäisin, että yhdelläkään miehellä kunnollisia aloitteita ei ole satoja elämänsä aikana, ellei nyt lasketa jotain himodeittailijaa mukaan."

Täh?
        Mistä sinä tällaisia päättelet?
        Lukemattomilla miehillä on satoja aloitteita elämässään, elät ihan jossain ihmekuplassa jos ajattelet toisin.
        Itsellä on siinä sadan paikkeilla kun ikää on jo jonkin verran. Se onnistumisprosentti on muutaman prosentin luokkaa muuten.

"Särähti korvaa, että vain nainen voi kysyä jotain tuollaista... eli nainen on mielestäsi suhteessa mieheen typerä, alempiarvoinen vai mikä?"

"ellei nyt lasketa jotain himodeittailijaa mukaan."

No kertoisitko jos sitä parisuhdetta ei löydy niin miten muuten löytää se nainen kuin tekemällä aloitteita ja "himodeittaamalla"?

No ylempi vastauksesi osoittaa ettet tajua nimenomaan tästä asiasta yhtään mitään eli aloitteista eikä aloitteiden tekemisestä etkä myöskään miesten parisuhteiden etsinnästä.

Osoitit jo että ei ole mitään hajua sulla.

• Anonyymi00057
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

"Väittäisin, että yhdelläkään miehellä kunnollisia aloitteita ei ole satoja elämänsä aikana, ellei nyt lasketa jotain himodeittailijaa mukaan."

Täh?
        Lukemattomilla miehillä on satoja aloitteita elämässään, elät ihan jossain ihmekuplassa jos ajattelet toisin.
        Itsellä on siinä sadan paikkeilla kun ikää on jo jonkin verran. Se onnistumisprosentti on muutaman prosentin luokkaa muuten.

"Särähti korvaa, että vain nainen voi kysyä jotain tuollaista... eli nainen on mielestäsi suhteessa mieheen typerä, alempiarvoinen vai mikä?"

No kertoisitko jos sitä parisuhdetta ei löydy niin miten muuten löytää se nainen kuin tekemällä aloitteita ja "himodeittaamalla"?

No ylempi vastauksesi osoittaa ettet tajua nimenomaan tästä asiasta yhtään mitään eli aloitteista eikä aloitteiden tekemisestä etkä myöskään miesten parisuhteiden etsinnästä.

Oot kyllä jonkin sortin nero ja alan ymmärtämään miksi sulla niitä "aloitteita" on kertynyt satoja 😅

• Anonyymi00074
        UUSI

Olen tehnyt aloitteen joka kerta ja olen nainen. Älä jaksa lässyttää tyhjänpäistä skeidaa.

• Anonyymi00076
        UUSI
        Anonyymi00055 kirjoitti:

Täh?

Enpä ole moisiin miehiin ikinä törmännyt ja ehkä hyvä niin.

• Anonyymi00005
      UUSI

Tunteeni häntä kohtaan ovat niin monimutkaiset, että niistä tietäminen kokonaisuudessaan olisi hänelle varmaan rasite ja pettymys. Olisi siis tosi epäreilua, jos hän joutuisi vielä siitä "huvista" maksamaan. Tai kukaan muukaan.
      Naiselta

• Anonyymi00007
        UUSI

Miksi olisi rasite ja pettymys?

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Miksi olisi rasite ja pettymys?

Ne tunteet eivät ole pelkästään positiivisia.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Hitto että alkoi naurattaa, päivän parhaat naurut.
        Jos se on joku monen naisen paneskelija, joka ei panosta sinuun niin päästä irti. ei ne ole mitään monimutkaisia tunteita. Inhorakkaus suhde on kamala.

• Anonyymi00012
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Selitätkö hieman?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kun on joutunut sellaiseen mitä ei olisi koskaan halunnut kokea, elämä on tuntunut kauan todella epäoikeudenmukaiselta. Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta aloittaa projektia keskeisessä osassa olevalta henkilöltä lupaa kysymättä! Ne muutamat kysymykset olisivat kertoneet kaiken hänen omista ajatuksistaan! Ja siitä mitä hän pitää tärkeänä itselleen!

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kun on joutunut sellaiseen mitä ei olisi koskaan halunnut kokea, elämä on tuntunut kauan todella epäoikeudenmukaiselta. Yhdelläkään ihmisellä ei ollut oikeutta aloittaa projektia keskeisessä osassa olevalta henkilöltä lupaa kysymättä! Ne muutamat kysymykset olisivat kertoneet kaiken hänen omista ajatuksistaan! Ja siitä mitä hän pitää tärkeänä itselleen!

Mistä sä taas kaivauduit esiin... huoh.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Hitto että alkoi naurattaa, päivän parhaat naurut.
        Jos se on joku monen naisen paneskelija, joka ei panosta sinuun niin päästä irti. ei ne ole mitään monimutkaisia tunteita. Inhorakkaus suhde on kamala.

Mua naurattaa sivusta "tietäjät".

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Mua naurattaa sivusta "tietäjät".

Arvailin, missään en sanonut sen olevan tieto. Lauseessa on sana "jos". Opettele suomen kieltä niin ei tarvitse tyhjälle höröttää. Opit nauramaan oikeille asioille joissa jotain hauskaa kuten itsesi tai peilikuvasi.

• Anonyymi00019
        UUSI
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Arvailin, missään en sanonut sen olevan tieto. Lauseessa on sana "jos". Opettele suomen kieltä niin ei tarvitse tyhjälle höröttää. Opit nauramaan oikeille asioille joissa jotain hauskaa kuten itsesi tai peilikuvasi.

ja mun lauseessa oli sitaatit sanan 'tietäjä' molemmin puolin. Voisit lukea oman kommenttisi, että oliko asiallisen ystävällinen? Samoin kuin jatkosi. En kyllä odottanutkaan mitään kovin kummoista, koska ensimmänen "päivän parhaat naurut" kertoi ihan riittävästi.
        Kirjoittelusi on loistava esimerkki projisoinnista btw.

• Anonyymi00023
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tämä oli sivusta

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Tämä oli sivusta

Aika moni saattoi arvata ;-)

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Selitätkö hieman?

En selitä. Ei ole mitään syytä. En ole hakeutumassa hänen seuraansa, saati parisuhteeseen hänen kanssaan. Tunteeni saavat olla niin monitahoisia ja monimutkaisia kuin ovat. En ole velkaa hänelle mistään.

• Anonyymi00036
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

ja mun lauseessa oli sitaatit sanan 'tietäjä' molemmin puolin. Voisit lukea oman kommenttisi, että oliko asiallisen ystävällinen? Samoin kuin jatkosi. En kyllä odottanutkaan mitään kovin kummoista, koska ensimmänen "päivän parhaat naurut" kertoi ihan riittävästi.
        Kirjoittelusi on loistava esimerkki projisoinnista btw.

Projisoinnista mistä? Siitä että nauraa jollekin hassulle mitä palstalta lukee?
        Arvailin koska olen itse kokenut inhorakkaus suhteen sellaiseen peruslutkaan. Ei voi suositella kenellekään. Naurattaa jälkikäteen omat tunteet tuolloin.

• Anonyymi00018
      UUSI

Ei mitään. Kertoisin jos olisi sovelias yhteys.

• Anonyymi00020
      UUSI

Kyllä se aika kova hinta olisi.

• Anonyymi00022
        UUSI

Kerro hintalappu, niin lasken mun pennoset 😅

• Anonyymi00028
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Minulla ei ole tunteita ketään kohtaan! Olen voinut todella huonosti useamman vuoden ajan. Herään yöllä ahdistukseen! Tietyn henkilön pitäisi maksaa korvauksia, mutta niihin ei liity minkäänlainen tunteiden kertominen, koska liian paljon on tapahtunut sellaista, mitä ei olisi koskaan saanut tapahtua!

• Anonyymi00037
        UUSI
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Lähentelee puolta miljoonaa.

• Anonyymi00040
        UUSI
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Lähentelee puolta miljoonaa.

saako maksaa LBP:nä?

• Anonyymi00054
        UUSI
        Anonyymi00040 kirjoitti:

saako maksaa LBP:nä?

Ei. Vain eurot käy.

• Anonyymi00065
        UUSI
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ei. Vain eurot käy.

No voi hitsin vitsi, kun just on rahat vähissä.. Muuten kyllä ilo olisi ollut puolellani.

• Anonyymi00024
      UUSI

Jos kysyisi, niin kertoisin.
      Tai jos olisi joku yhteys.

Mä olen jo hyväksynyt sen ettei mitään ole eikä tule, tiedän että se on niin. Se on oma ongelmani ja häpeäni, että en silti osaa itse päästää irti.

• Anonyymi00031
      UUSI

n. 90e. Kävisin parturis ja laittaisin piilolinssit.

• Anonyymi00041
        UUSI

Kerätään palstakolehti ;-)

• Anonyymi00067
        UUSI
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Kerätään palstakolehti ;-)

On mul rahnelia. Veisinhän mä kukkiakin unohtui💕

• Anonyymi00033
      UUSI

Aina rahat vaan mielessä, kun on ahne

• Anonyymi00042
        UUSI

Enhän minä ole mitään saamassa, vaan "maksamassa"

• Anonyymi00048
        UUSI

Ei ole kyse ahneudesta vaan oikeudenmukaisuusesta! Monien todella rankkojen vuosien takia!

• Anonyymi00035
      UUSI

Kun signaali tulee, että on toivottua, kerron kera halin.

• Anonyymi00038
        UUSI

🛜👍
        Noin. Nyt saa kertoa ja halata❤️

• Anonyymi00043
        UUSI

Miten se signaali sinulle välittyisi?

• Anonyymi00044
      UUSI

Valitettavasti kaikkea ei saa rahalla.

• Anonyymi00046
        UUSI

Ei siis löydy leikkimieltä?

• Anonyymi00049
      UUSI

Riippuu et minkälaista sopimusta vailla et kertaluontoinen ilmoitus vain jatkuva.

• Anonyymi00051
        UUSI

Sen saa ihan itse valita :-D

• Anonyymi00052
      UUSI

En tiedä itsekään mitä tunnen, joten 0.

• Anonyymi00059
        UUSI

Harmi. Miten saisit sen selville?

• Anonyymi00056
      UUSI

Ihan ilmaiseksi kertoisin, jos saisin siihen tilaisuuden!

• Anonyymi00061
        UUSI

Miksi sitä tilaisuutta ei ole mahdollista järjestää?

• Anonyymi00062
        UUSI
        Anonyymi00061 kirjoitti:

Miksi sitä tilaisuutta ei ole mahdollista järjestää?

Olen vastannut monen monta kertaa tuohon kysymykseen jo täällä. En jaksa toistaa itseäni. :)

• Anonyymi00063
        UUSI
        Anonyymi00062 kirjoitti:

Olen vastannut monen monta kertaa tuohon kysymykseen jo täällä. En jaksa toistaa itseäni. :)

Saat olla vastaamatta 😊

• Anonyymi00060
      UUSI
    • Anonyymi00064
      UUSI

Ei sille ole hintaa. Hän on varattu ja ei ole sellaista rahasummaa, joka sais mut kertomaan tunteistani hänelle, koska se ei ole oikein.

• Anonyymi00066
        UUSI

Noin minäkin olen ajatellut!
        Saa nähdä pystynkö pitämään tämän linjan. :(

• Anonyymi00068
      UUSI

Eipä auttas mikään raha summa jos se on jotain mitä olen itse päättäny olla kertomatta ennen kuin on sen aika ni ei tule tapahtumaan

• Anonyymi00069
      UUSI

Oonkin erilainen nuori. Mullahan tää menee just niinpäin, että mulle pitäis mieluummin maksaa, etten kertoisi mitään tunteita tai muitakaan olosuhteisiin liittyvää. 🤣

No, niin tai näin.. joka tapauksessa mulle maksetaan. Joudun kuitenkin kertomaan ja moneen kertaan ja näinpä uskoisin hänenkin saavan tietää. Hyvät mutta myös huonot asiat. Tunteetkin.

• Anonyymi00070
      UUSI

PALJON. Luulisin.

• Anonyymi00071
      UUSI

Tein sen pro bono 🤌🏻 Yhteisen hyvämme tähden, tai ei ihan 🤣

• Anonyymi00072
      UUSI

Menee niin päin, että maksaisin, jos pystyisin kertomaan.

• Anonyymi00073
      UUSI

Hän tietää jo. Eikä tarvinut maksaa mitään.

• Anonyymi00075
      UUSI

35K

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä

Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain
      Maailman menoa
      353
      12226
    2. Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?

Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-
      Maailman menoa
      189
      11248
    3. Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin
      Maailman menoa
      280
      6573
    4. Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli

Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.
      Maailman menoa
      255
      5357
    5. Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia

Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom
      Maailman menoa
      206
      3867
    6. Pystyisitkö olla

Kanssani kaiken sotkun jälkeen? Ainakaan tunteet ei ole loppuneet
      Ikävä
      176
      3643
    7. L/OVER ikuisesti minun

Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin
      Ikävä
      64
      2733
    8. Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille

Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö
      Perussuomalaiset
      178
      2477
    9. Nyt on kova paikka "suvaitsevaisille" naisille", kun naisille tuli oma taksi

ja syy siihen on kehitysmaalaiset taksisuharit, joista on koitunut paljon "ongelmia" naismatkustajille. Nimittäin "suva
      Maailman menoa
      52
      2230
    10. Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!

Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov
      Työ ja opiskelu
      15
      1922
    Aihe