ns. tärinälevyä, siinä voidaan istua tai seisoa, tai-miten-vaan.
Sain kokeilla eräällä kuntosalilla, oli mahtavan tuntuista, en tiedä sitten mihin perustuu tärinäterapia!
https://www.24hshop.fi/urheilu-kuntoilu/redskap/vibrationsplattor
Ootteks koskaan kokeillu
32
252
Vastaukset
- Anonyymi00001
En ole, vesisänkykin kokematta.
- Anonyymi00009
Mummunen kirjoitti:
Entäs "Neurosonic" tyyppinen värähtelyhoito, jossa ollaan makuullaan =)
Ei hajua siitä, eikä takavuosien joulusuosikista; fakiirin piikkimatostakaan...heh.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ei hajua siitä, eikä takavuosien joulusuosikista; fakiirin piikkimatostakaan...heh.
Mulla on sellainen soffalla, vaikken sille nimeä tiedäkään. Tosi hyvä 'vehje'.
- Anonyymi00014
Anonyymi00010 kirjoitti:
Mulla on sellainen soffalla, vaikken sille nimeä tiedäkään. Tosi hyvä 'vehje'.
Sohvalla se? Kauheeta....hih.
- Anonyymi00019
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sohvalla se? Kauheeta....hih.
Selvennökseksi: sellainen piikkimatto. Ei ole "kauheeta", sillä on hyvä levätä ja saa akupunktiohoitoa samalla.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Selvennökseksi: sellainen piikkimatto. Ei ole "kauheeta", sillä on hyvä levätä ja saa akupunktiohoitoa samalla.
Mullakin oli piikkimatto mutta lääkäri kielsi käytön
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mullakin oli piikkimatto mutta lääkäri kielsi käytön
Mistä ihmeen syystä? Mutta lääkärithän eivät tiedäkään mistään mitään. Hah.
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mistä ihmeen syystä? Mutta lääkärithän eivät tiedäkään mistään mitään. Hah.
Sinä tiedät kaiken. Hah.
- Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Sinä tiedät kaiken. Hah.
Ei siinä kyllä missään kohdassa niin sanottu. Mutta aivan miten vain parhaaksi näet. Höh.
- Anonyymi00027
Anonyymi00026 kirjoitti:
Ei siinä kyllä missään kohdassa niin sanottu. Mutta aivan miten vain parhaaksi näet. Höh.
Hyvin näkyy sano sokee.
- Anonyymi00002
Jestas, oli n. 10 vuotta sitten ulkomailla, oisko ollut Thaimaa tai Englannin nummet. Siellä kuntosalissa oli laite, jossa seisottiin ja se tärisi. Kädet pidettiin kahvoilla ja nekin tärisi. Siis koko vartalo puistatustilassa. Olin siinä joka aamu ja tykkäsin. Sen jälkeen en ole missään nähnyt. Nyt kun katson pelkkiä lattialla olevia laattoja, näyttävät kovin köyhiltä siihen laitteeseen verrattuna. Mutta voisi kai tuossa istuakin tai tällätä itsensä niin että käsivarrret makaavat laitteen päällä. Ettei vaan tule vanhalle rytmihäiriötä kun tärisyttää ylävartaloa.
Näyttää linkin laitteet olevan poistomyynnissä, joten ei kai sitten kysyntää. Livenä en ole Suomessa nähnyt missään vaikka liikun jonkin verran selalisissa paikoissa missä on liikuntavälineitä, voisin ajatella että jos on tähdellinen värkki niin Vierunmäellä urheilukeskuksessa olisi mutta ei ole.No mä oon kokeillu ja tykkäsin, mull reilusti nivel- ja tukielin -vaivoja - se tärisyttää niin napakasti. Myös kaulanikamien kulumat tykkäs. tärinästä. Myös niinku koko keho oli melkoisessa vatkauksessa.
- Anonyymi00003
Savonlinnan oopperajuhlat.
- Anonyymi00004
Miten tärinälevy liittyy tuohon aiheeseen..
Anonyymi00004 kirjoitti:
Miten tärinälevy liittyy tuohon aiheeseen..
heheheh, tärisee ku savonlinnassa oooperjuhlat=) 🤣😂🤣
- Anonyymi00018
Mummunen kirjoitti:
heheheh, tärisee ku savonlinnassa oooperjuhlat=) 🤣😂🤣
Miten ne tärisevät? Tosin kuurohan kuulee tuntoaistillaan, siis niinkuin just 'tärinän' esim.
- Anonyymi00029
...niin vuolaan virran luodolla on linna Olavin.....
- Anonyymi00005
Elimistö menee täysin sekaisin tärinästä. On paljon töitä, joissa tärinä on yksi pahimmista haitoista.
- Anonyymi00008
Venyttely on parempi tyyli.
Hyväpointti! Suurimpia tärinöitä mitä mä oon kokenut oli merellä laivassa. se tuntui kyll ihan jokapuolella, aivotkin rupes myötäilee meren "tärinää"
- Anonyymi00006
Joskushan on ollut myös sellaisia tärinävöitä myynnissä, missä levy laitettiin persuksen päälle ja annettiin täristä. Muistan kun niitä ostostv:ssä mainostettiin, mut ei tainnut kuitenkaan kovin kauppa käydä.
- Anonyymi00007
Aromipesä oli myös.
- Anonyymi00012
Miksi kommenttini poistettiin taas? Tärinälevyä en ole kokeillut, mutta sellainen laite kuin Hypoxi on tullut testattua. Mitä sääntöjen vastaista tässä on?
- Anonyymi00013
Älä välitä poistoista.
Mull on sama fiilis noiden poistojen suhteen, jotenkin ihan mielivaltaista, outoa absurdia. En tajuu minäkään, en sitten laisinkaan, tulee sellainen syyllinen olo, vaikkei oo mitään pahaa tehnytkään :D
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Älä välitä poistoista.
En niinkään välitä kuin withuttaa, jos mulla kerran oli asiaa ja jotain sanottavaa.
- Anonyymi00017
Mummunen kirjoitti:
Mull on sama fiilis noiden poistojen suhteen, jotenkin ihan mielivaltaista, outoa absurdia. En tajuu minäkään, en sitten laisinkaan, tulee sellainen syyllinen olo, vaikkei oo mitään pahaa tehnytkään :D
En sentään syyllisty. Poistajaa voin syyllistää, kun en ummarra.
- Anonyymi00020
Anonyymi00017 kirjoitti:
En sentään syyllisty. Poistajaa voin syyllistää, kun en ummarra.
Botille sattuu virheitä.
- Anonyymi00022
Mummunen kirjoitti:
Automaattirobotti poistaa kommentteja ihan pelkän "väärän" sanankin takia jota se ei tunnista. Näi mulle selitettiin kun kysyin aikoinaan miksi esim kirjeenvaihtopalstalta poistui ilmoitus vaikka mitään väärää en kirjoittanut. No poistavana syynä sitten oli tuo robotti kun ilmoituksessani oli sp osoite kun se on keskustelupalstojen säännöissä kielletty , eivät vain ole osanneet tuota kirjeystäväpalstaa rajata pois sen säännön alta. Laitoinkin palautteeseen että miten ylläpito kuvittelee henkilöiden saavan yhteyden toisiinsa jos yhteystietoja ei edes kirjeystäväpalstalla saa julkaista. Siihen en enää saanut vastausta :)
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Botille sattuu virheitä.
Ei kai. Eivätkö ne ole TÄ:jä (tekoälyjä) ?
- Anonyymi00015
Ainakin nää jotka on Suomen hallituksen kimpussa joka päivä, on jotain tärinälevyä kokeillu, sen verran pahasti on jääny jankutustärinä päälle....
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770