Sitä vain jäin miettimään.
Miltähän se s*ksi sinun kanssa tuntuisi?
46
531
Vastaukset
- Anonyymi00001
Uskon että sovittais hyvin yhteen.
- Anonyymi00008
Hyvin hitsauduttais yhteen!
- Anonyymi00002
Kuvitelmat on parempia.
- Anonyymi00003
Hyvin luistaisi.
- Anonyymi00009
Perinteisellä vai vapaalla tyllillä?
- Anonyymi00004
Kokeillaan joku kerta? 💋
- Anonyymi00006
Haluaisin ehdottomasti! 😘
- Anonyymi00005
No miltä seksi nyt muka voi tuntua jos ei ole tunteita toista kohtaan eikö se ole yleensä sitä kuivaa jyystämistä jos ei ole liukkari käytössä
- Anonyymi00007
Tarviiko aina olla negatiivinen?
- Anonyymi00010
😂😂😂
- Anonyymi00011
Haluaisin kyllä jotain muutakin. En tarkoita välttämättä suhdetta, mutta hellyyttä ja huomiota. Jotain romanttista. Onko se mahdollista sun kanssa?
- Anonyymi00012
Kaikki olisi mahdollista. Läheisyyttä ja kosketusta olen itsekkin kaivannut. Romanttisuutta en pysty lupaamaan.
- Anonyymi00013
Anonyymi00012 kirjoitti:
Kaikki olisi mahdollista. Läheisyyttä ja kosketusta olen itsekkin kaivannut. Romanttisuutta en pysty lupaamaan.
Miksi et, etkö osaa olla romanttinen? Vai senkö takia, jos ei oo tunteita?
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi et, etkö osaa olla romanttinen? Vai senkö takia, jos ei oo tunteita?
En varmaan osaa olla kovin romanttinen.
- Anonyymi00024
Anonyymi00015 kirjoitti:
En varmaan osaa olla kovin romanttinen.
Opettele vähän, tämä on käsky... 😉 Niin osaat seuraavalla kerralla kun nähdään.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Opettele vähän, tämä on käsky... 😉 Niin osaat seuraavalla kerralla kun nähdään.
En jaksa tunnelmoida yksin. 😅
- Anonyymi00041
Anonyymi00012 kirjoitti:
En halua edes halata itseäni paljon nuorempaa henkilöä koskaan! Mutta suunnilleen ikäistäni ystävämiestä halaisin mielelläni!
- Anonyymi00014
Samaa oon pohtinut useasti.
Oikestaan en sittenkään ihan samaa, vaan että hitto kun haluan sitä sen miehen kanssa.
Sehän nyt on selvää että tuntuisi taivaalliselta.- Anonyymi00016
Ei kannata luoda liian suuria odotuksia, ettei tule pettymyksiä, mutta olen haaveillut, että se vielä toteutuisi hänen naisen kanssa.
- Anonyymi00031
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei kannata luoda liian suuria odotuksia, ettei tule pettymyksiä, mutta olen haaveillut, että se vielä toteutuisi hänen naisen kanssa.
Eikös se esko oles sun nainen ja sinä olet eskon nainen gubbe!
- Anonyymi00034
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jäikö kaivelemaan, kun joku ei huolinut sinua? Vai mikä risoo palsta-pirkkoa?
- Anonyymi00036
Anonyymi00016 kirjoitti:
En luo odotuksia jotka olis liikaa ton suhteen hänen kanssa.
- Anonyymi00042
Anonyymi00031 kirjoitti:
Noin olen sen luullut olevan!
- Anonyymi00017
Kertalaakista se selviää. Nam!
- Anonyymi00018
Haluaisin kokeilla tantraa sun kanssa. En niinkään itse aktia. Mieluummin henkinen yhteys ja kosketus.
- Anonyymi00019
Voidaan kokeilla. Joskus luin aiheesta jotakin. Mietin tantrahierontaa, mutta tehdään se sitten joskus sinun kanssa.
- Anonyymi00021
Anonyymi00019 kirjoitti:
Voidaan kokeilla. Joskus luin aiheesta jotakin. Mietin tantrahierontaa, mutta tehdään se sitten joskus sinun kanssa.
Kuulostaa hyvältä. Mä olen myös opetellut kuumakivihierontaa ja mielelläni hieroisin sinua;)
- Anonyymi00023
Anonyymi00021 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Mä olen myös opetellut kuumakivihierontaa ja mielelläni hieroisin sinua;)
🥹Toteutuisipa nämä oikeasti. 😍
- Anonyymi00027
Anonyymi00023 kirjoitti:
🥹Toteutuisipa nämä oikeasti. 😍
Kaikki on mahdollista, jos tarpeeksi haluaa:) hierontapöytä löytyy myös:D
- Anonyymi00029
Anonyymi00027 kirjoitti:
Kaikki on mahdollista, jos tarpeeksi haluaa:) hierontapöytä löytyy myös:D
Olisipa se yhtä helppoa, kuin ajanvaraus hierojalle. ;)
- Anonyymi00030
Anonyymi00029 kirjoitti:
Olisipa se yhtä helppoa, kuin ajanvaraus hierojalle. ;)
Voit varata ajan minulta:) voin hieroa ilmaiseksi, kun ei koulutusta tähän löydy vielä.
- Anonyymi00020
Älä jää sitten vain miettimään.
- Anonyymi00026
Ei sitä voi ehdottaa, jos ei saa selvää vihjettä.
- Anonyymi00032
Noinhan se teillä menee leikisti!
- Anonyymi00038
Anonyymi00032 kirjoitti:
Noinhan se teillä menee leikisti!
- Anonyymi00022
Minä en ole haaveillut seksistä kenenkään kanssa! Ei ole mitään tarvetta harrastaa seksiä enää koskaan!
- Anonyymi00025
Ohi ja kaukaa. Vaihda levyä välilä.
- Anonyymi00033
Sitä voi miettiä
- Anonyymi00037
Odotuksia odotuksia. Rima tuolla jossakin yläilmakehässä ja odotukset samalla korkeudella. Kaikki haluavat Venukseen. Viisainta tyytyä mielikuvitukseen, joilla sitä on.
- Anonyymi00039
Veenukseen mänijät! Sukkula mänöö justiisa.
- Anonyymi00043
Anonyymi00039 kirjoitti:
Veenukseen mänijät! Sukkula mänöö justiisa.
Veenus odottaa valmiina. Kuitti.
- Anonyymi00040
Omasta puolesta vastaan, ettei ole yhtään sellaista miestä koko maailmassa, jonka kanssa haluaisin seksiä harrastaa!
- Anonyymi00044
Siinähän mietiskelet.
- Anonyymi00045
anonyymin kanssa ei miltään, koska tämä on pelkkää provokaatiomaista epätoivoista sanahelinää...
- Anonyymi00046
Ei miltään koska en harrasta seksiä enää koskaan!
- Anonyymi00047
Sitäkö vain ainoastaan mietit 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413908Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3533027Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131937Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101665Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23821- 69793
- 44784