Koskaan mitään vai ei? Mitä luulet/uskot?
Tuleeko meistä
62
833
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ketkä ollaan me? Kirjaimet?
- Anonyymi00002
Aika sen näyttää.
- Anonyymi00003
En huoli
- Anonyymi00004
Kyllä.
- Anonyymi00005
Tulee. Muuta ei tarvita kuin se, että saamme hetken kahdenkeskistä aikaa.
- Anonyymi00006
Mitä sitten tapahtuu?
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mitä sitten tapahtuu?
Voimme keskustella.
- Anonyymi00007
Toivoisin, että tulee. Pelkään, että ei...
Vaikeaa se on, jos kumpikaan ei uskalla tehdä mitään sen eteen.- Anonyymi00009
Niinpä. Liikaa pelkoja. Toivoa silti on ja siitä en luovu.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Pelkkä toivo ei vain riitä...
- Anonyymi00011
Anonyymi00009 kirjoitti:
Etteköhän te molemmat ole naisia...
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
Pelkkä toivo ei vain riitä...
Ei riitä mut pitää silti elämässä kiinni.
- Anonyymi00021
Anonyymi00011 kirjoitti:
Etteköhän te molemmat ole naisia...
Mutta minä en halua naista elämääni!
- Anonyymi00024
Anonyymi00021 kirjoitti:
Mutta minä en halua naista elämääni!
Pointti oli se, että molemmat kuvitteli keskustelevansa miehen kanssa...
- Anonyymi00012
Toivottavasti. Rakastan häntä, en osaa sanoa miksi.
- Anonyymi00014
Taitaa tulla kuolema ennen.
- Anonyymi00016
Täähän se. Ja vanhuus.
- Anonyymi00017
Tämä on mahdollista kun miettii näitä elämäntapoja ja paheita.
- Anonyymi00015
Toivottavasti, mutta onhan siinä pari muuttujaa 🤔
- Anonyymi00018
kevyttä kivaa meille tulee mutta en usko että mitään vakavaa tässä nyt tarviikaan miettiä. <3
- Anonyymi00019
Toivottavasti.
- Anonyymi00020
Ei tule koskaan mitään tietyn paljon nuoremman kanssa. Pidän vain ikäisistäni miehistä ystävyyden merkeissä!
- Anonyymi00022
Kenestä meistä en usko jos tuota täällä joudut kysymään ettet uskalla/kehtaa sitä häneltä kasvotusten kysyä
- Anonyymi00023
Tätä ei voi tänään tietää ehkä olemme tässäjonkin ajan kuluttua viisaampia. On siinä sekin suunnitelma että ollaan muutamia vuosia ja sitten päästän sinut ns nuoremmille vesille
- Anonyymi00025
Me ei olla enää me, ostetaan joululahjat toiselle
- Anonyymi00026
Uskon ❤️❤️❤️
- Anonyymi00048
Uskon ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi00027
Jossain sydämen sopukoissa uskon vieläkin että mikään ei ole ihmisten välillä ohitse, jos kunnioitus ja rakkaus on vielä läsnä ja tunne ohjaa toisen luokse. Ihmiset joutuvat luopumaan paljosta elämässään, mutta jos on pienikin side kaipaamaansa ihmiseen sen haluaa säilyttää ja käyttää kuin viimeisenä korttina. Rakkaus on kuitenkin valtava asia, ei ole todellakaan järkevää heittää hukkaan sellaista, mitä ei ehkä koskaan elämässään kohtaa ja saa elää sen vaatimalla tavalla. Eli uskon hyvinkin, on helppo oikeassa hetkessä lähestyä ihmistä kenestä pitää ja kysyä uskooko vielä meihin?
- Anonyymi00028
Olitko tosissaan sen viestin kanssa siinä oli odotan sinua edelleen?
- Anonyymi00031
Minä ainakin odotan yhtä miestä
- Anonyymi00041
Tietenkin olen.
- Anonyymi00029
Earth to earth, dust to dust, ashes to ashes.
- Anonyymi00032
Tietenkin tulee! Ei sielunsa toisesta puolikkaasta voi olla ikuisesti erossa.
- Anonyymi00033
No ei voi olla. Oot ihan oikeessa 🔥
- Anonyymi00034
Meistä tulee aviopari sen naisen kanssa varmaan, jos hän sitä haluaa. Kun minulla ei riitä voimavarat vastustaa häntä, eikä kyllä ole haluakaan vastustaa. Niin että poimikoon vaan minut talteen.å
- Anonyymi00036
Kuka nainen??
- Anonyymi00035
Ei tule. Turhautuisin tyhjäpäisyyteesi.
- Anonyymi00037
Ei, ehdottomasti ei, aika mene tosi äkkiä, jos ei löydy mitään otetta, niin se on kymmenen vuotta ja ihmettely, että mihin hittoon aika meni.
- Anonyymi00038
Kyllä joku taisi pilata tai ryssiä homman jo aikoja sitten.
- Anonyymi00039
No siihen tarvitaan kaksi ja oikea rakkaus ei kaadu pieniin kivikkoihin, vaan vahvistaa sitä.
- Anonyymi00044
Anonyymi00039 kirjoitti:
No siihen tarvitaan kaksi ja oikea rakkaus ei kaadu pieniin kivikkoihin, vaan vahvistaa sitä.
Ei ole kyse mistään pienistä kivikoista.
- Anonyymi00040
Ai kun tulee aidosti ymmärretyksi, nähdyksi ja arvostetuksi?
- Anonyymi00042
Ihan hulluahan tuollainen jo olisi 🙂
- Anonyymi00043
Kaikki on mahdollista!!! Kesä saapuu ja ihmiset kokevat rakastumisia.
https://www.youtube.com/watch?v=4nB6YmKQanM - Anonyymi00045
Miten itse näet asian?
- Anonyymi00046
No, ei todellakaan tule vaikka kuinka haluaisin. Monta vuotta odottanut että mies pyytää kahville tai ihan mitä vaan mutta pakko luovuttaa. Haluan vielä lapsia ja kohta loppuu aika niihin jos ei ala jotain tapahtumaan
- Anonyymi00047
Jessus! Mikset itse ehdota mitään? Jos saat pakit, voit ainakin lopettaa vuosien odottelun.
- Anonyymi00062
Anonyymi00047 kirjoitti:
Jessus! Mikset itse ehdota mitään? Jos saat pakit, voit ainakin lopettaa vuosien odottelun.
Oon ehdottanutkin.
- Anonyymi00049
Ei tule J miehen kanssa vaikka niin kuvittelee.
- Anonyymi00053
Ei ole multa ☝🏻
- Anonyymi00055
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei ole multa ☝🏻
Toiselta J:ltä on.
- Anonyymi00056
Menikö tämä Jannelle?
- Anonyymi00050
ei tule mitään.
- Anonyymi00051
Aika näyttää. Elämä voi joskus yllättää. Mutta tällä hetkellä ei oikein lupaavalta näytä. Johtuen molempien elämäntilanteesta.
Mn - Anonyymi00052
Itsestämme riippuu. Mutta koen että se olisi julmaa rakkauden tuhlaamista, jos ei tulisi.
- Anonyymi00054
Kerro lisää, voisin melkeen yhtyä näihin sanoihisi
- Anonyymi00057
Anonyymi00054 kirjoitti:
Kerro lisää, voisin melkeen yhtyä näihin sanoihisi
No en kyllä. Sori.
- Anonyymi00058
Tulee, ollaan kuin feenikslintu 😄
- Anonyymi00059
Tottakai tulee ja se ei ole uskosta kiinni!
- Anonyymi00060
Unelma ollut,että tulisi, vaikka mies ei vastaakaan. Mutta en jää tähän enää kiinni, elän elämää, vaikkei hän koskaan kaukana ajatuksista olekaan.
- Anonyymi00061
Jos uskot enemmän kuin luulet siinä sua tervehdin
- Anonyymi00063
Ei tule.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2934497Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1104050Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1942425Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar891941Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351707Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv11249- 181244
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71189Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii471163entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä141940